Dat wist ik al heel wat weken geleden, maar toch bedankt voor je reminder.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zondag Real Madridgod kampioen (als het goed is)![]()
Stel dat hij het zou winnen en hij zou een aanbieding uit China krijgen, was hij weer gevlogen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
Onze nieuwe bondscoach pakt geen prijs
Met 1 been was ook geluktquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
159,5km maar.
Gisteren won Sagan wel echt op schitterende wijze.
Leuk dat je even in japan topic postquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dm's openlijk bespreken kan een ban opleveren...
quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wist ik al heel wat weken geleden, maar toch bedankt voor je reminder.
dat hangt er vanaf wat voor een je er hebt maar is dat nu al nodig na 1 dag warm weer? warm huis heb je danquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:40 schreef Jojoortje het volgende:
Vannacht voor het eerst met een airco geslapen. Lekker wel, maar wat maakt dat ding een geluid zeg.
Daar sta ik echt vertyfd van op. Zelfs op Bonaire sliep ik zonder.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:40 schreef Jojoortje het volgende:
Vannacht voor het eerst met een airco geslapen. Lekker wel, maar wat maakt dat ding een geluid zeg.
Ik heb er ook 1 op de bovenverdieping. Split unit. Verkoel ik 3 slaapkamers mee. Kastje zit aan de buitenzijde van mijn woning maar maakt gelukkig geen geluid.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:40 schreef Jojoortje het volgende:
smerig warm pfffquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf wat voor een je er hebt maar is dat nu al nodig na 1 dag warm weer? warm huis heb je dan
is ook beter, je wordt nogal vatbaar door die dingenquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar sta ik echt vertyfd van op. Zelfs op Bonaire sliep ik zonder.
Bij mij staat de temperatuur na gister ook al meteen op 24.5 graden binnenshuis. Maar was best goed te doen en vannacht nergens last van gehad.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf wat voor een je er hebt maar is dat nu al nodig na 1 dag warm weer? warm huis heb je dan
dat gaat hardquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij staat de temperatuur na gister ook al meteen op 24.5 graden binnenshuis. Maar was best goed te doen en vannacht nergens last van gehad.
Nee dat was puur ol uit te testen. M'n schoonouders hadden er één over.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb hem net aangeslotenquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:40 schreef Jojoortje het volgende:
Kreeg wel een ralle keel er van.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar sta ik echt vertyfd van op. Zelfs op Bonaire sliep ik zonder.
Zoiets moet ik ook.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 op de bovenverdieping. Split unit. Verkoel ik 3 slaapkamers mee. Kastje zit aan de buitenzijde van mijn woning maar maakt gelukkig geen geluid.
Heb hem overigens nog niet aangehad.
In de kamer. Valt wel mee.quote:
Precies. Gewoon voor het slapen flink laten blazen en hopen dat je vervolgens niet wakker wordt als je kamer weer is opgewarmdquote:
Gister was de A13 groot gedeelte dicht. Dat scheen ook een genot te zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Eindelijk weer fok vanuit de filegenot
En het duurt ook lang voor de warmte eruit is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:48 schreef tong80 het volgende:
Ik woon twee hoog met plat dak. Warm dus.
Preciesquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En het duurt ook lang voor de warmte eruit is.
ik reed van de week achter de vrachtwagen die zijn hoogte had onderschat bij de Coentunnel. 40 minuten stilstaanquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister was de A13 groot gedeelte dicht. Dat scheen ook een genot te zijn.
Ben je lekker mee.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik reed van de week achter de vrachtwagen die zijn hoogte had onderschat bij de Coentunnel. 40 minuten stilstaan
https://www.instagram.com/p/BUNYZUVALbJ/quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:00 schreef Tarado het volgende:
ik had dat eerste doelpunt van Feyenoord nog niet gezien, maar wat een belchinezen goal was dat zeg
jij hebt het al 100 keer gezien denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BUNYZUVALbJ/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |