Waarom zou ik dat niet hebben?quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij ook feesboek had
Zo zijn wij hagenezen opgevoed.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel het type dat alles draagt tot het helemaal versleten is, net als Aad300 trouwens.
Je leek me wel een type persoon die niet aan dat soort onzin meedoet, dus vandaarquote:
Wat een gedoe in Amerika. Ik walg van de Democraten Opper. Ik vind dat echt een hele enge sekte.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo zijn wij hagenezen opgevoed.
Ik vind het wel mooi dat hij nog steeds in trainingspakken rondloopt van clubs waar hij trainer is geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo zijn wij hagenezen opgevoed.
Soms is het wel leuk trollen daar.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je leek me wel een type persoon die niet aan dat soort onzin meedoet, dus vandaar
Ga je dan je familie trollen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms is het wel leuk trollen daar.
Trump pakt het ook niet echt slim aan moet ik zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een gedoe in Amerika. Ik walg van de Democraten Opper. Ik vind dat echt een hele enge sekte.
Ik ben vaak te vinden bij Dumpert.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh
Bij de Ajax Facebook of voetbalzone artikelen
Daar kijk ik niet zoveel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben vaak te vinden bij Dumpert.
(lol)
Bekerwedstrijd van Fenerbahce.quote:
Kan hij wel eerder aan de slag bij Oranje tochquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
Exit Dickie![]()
Je zag aan die aanloop al dat het misging.
Ik dacht het wel ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan hij wel eerder aan de slag bij Oranje toch
Ik kijk beide niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht het wel ja.
Wat is er nu leuker, Juve of Monaco?
Monaco is zojuist kampioen geworden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk beide niet meer eigenlijkJuventus uitgezet nadat het 2-0 voor stond. Monaco stond ook al voor zag ik door MbappeGod
Ik heb het ook wel gezien eigenlijk. Die prijsuitreikingen en huldigingen geloof ik altijd wel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk beide niet meer eigenlijkJuventus uitgezet nadat het 2-0 voor stond. Monaco stond ook al voor zag ik door MbappeGod
Dat klinkt ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerst ff Thailand en dan Indonesië
En Juve wint de beker.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Monaco is zojuist kampioen geworden.
Voor het eerst sinds 2000.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Monaco is zojuist kampioen geworden.
Ja is soms wel leuk hoor, maar altijd hetzelfde. Al wil ik het van Ajax wel zien over een weekjequote:Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel gezien eigenlijk. Die prijsuitreikingen en huldigingen geloof ik altijd wel.
Geen huldiging naast de Arena in ieder geval.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2000.
[..]
Ja is soms wel leuk hoor, maar altijd hetzelfde. Al wil ik het van Ajax wel zien over een weekje
Museumpleintjequote:Op woensdag 17 mei 2017 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen huldiging naast de Arena in ieder geval.
Hangt er vanaf wanneer het is denk ik, ik heb nooit zo heel veel met huldigingen eigenlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Museumpleintje
Ga jij dan heen of geloof je dat wel?
Als je daar achteraan staat zie je toch geen reet ervan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer het is denk ik, ik heb nooit zo heel veel met huldigingen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |