Bekerwedstrijd van Fenerbahce.quote:
Kan hij wel eerder aan de slag bij Oranje tochquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
Exit Dickie![]()
Je zag aan die aanloop al dat het misging.
Ik dacht het wel ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan hij wel eerder aan de slag bij Oranje toch
Ik kijk beide niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht het wel ja.
Wat is er nu leuker, Juve of Monaco?
Monaco is zojuist kampioen geworden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk beide niet meer eigenlijkJuventus uitgezet nadat het 2-0 voor stond. Monaco stond ook al voor zag ik door MbappeGod
Ik heb het ook wel gezien eigenlijk. Die prijsuitreikingen en huldigingen geloof ik altijd wel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk beide niet meer eigenlijkJuventus uitgezet nadat het 2-0 voor stond. Monaco stond ook al voor zag ik door MbappeGod
Dat klinkt ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerst ff Thailand en dan Indonesië
En Juve wint de beker.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Monaco is zojuist kampioen geworden.
Voor het eerst sinds 2000.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Monaco is zojuist kampioen geworden.
Ja is soms wel leuk hoor, maar altijd hetzelfde. Al wil ik het van Ajax wel zien over een weekjequote:Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel gezien eigenlijk. Die prijsuitreikingen en huldigingen geloof ik altijd wel.
Geen huldiging naast de Arena in ieder geval.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2000.
[..]
Ja is soms wel leuk hoor, maar altijd hetzelfde. Al wil ik het van Ajax wel zien over een weekje
Museumpleintjequote:Op woensdag 17 mei 2017 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen huldiging naast de Arena in ieder geval.
Hangt er vanaf wanneer het is denk ik, ik heb nooit zo heel veel met huldigingen eigenlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Museumpleintje
Ga jij dan heen of geloof je dat wel?
Als je daar achteraan staat zie je toch geen reet ervan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer het is denk ik, ik heb nooit zo heel veel met huldigingen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |