Nee dat was puur ol uit te testen. M'n schoonouders hadden er één over.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf wat voor een je er hebt maar is dat nu al nodig na 1 dag warm weer? warm huis heb je dan
Heb hem net aangeslotenquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:40 schreef Jojoortje het volgende:
Vannacht voor het eerst met een airco geslapen. Lekker wel, maar wat maakt dat ding een geluid zeg.
Kreeg wel een ralle keel er van.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar sta ik echt vertyfd van op. Zelfs op Bonaire sliep ik zonder.
Zoiets moet ik ook.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 op de bovenverdieping. Split unit. Verkoel ik 3 slaapkamers mee. Kastje zit aan de buitenzijde van mijn woning maar maakt gelukkig geen geluid.
Heb hem overigens nog niet aangehad.
In de kamer. Valt wel mee.quote:
Precies. Gewoon voor het slapen flink laten blazen en hopen dat je vervolgens niet wakker wordt als je kamer weer is opgewarmdquote:
Gister was de A13 groot gedeelte dicht. Dat scheen ook een genot te zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Eindelijk weer fok vanuit de filegenot
En het duurt ook lang voor de warmte eruit is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:48 schreef tong80 het volgende:
Ik woon twee hoog met plat dak. Warm dus.
Preciesquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En het duurt ook lang voor de warmte eruit is.
ik reed van de week achter de vrachtwagen die zijn hoogte had onderschat bij de Coentunnel. 40 minuten stilstaanquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister was de A13 groot gedeelte dicht. Dat scheen ook een genot te zijn.
Ben je lekker mee.quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik reed van de week achter de vrachtwagen die zijn hoogte had onderschat bij de Coentunnel. 40 minuten stilstaan
https://www.instagram.com/p/BUNYZUVALbJ/quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:00 schreef Tarado het volgende:
ik had dat eerste doelpunt van Feyenoord nog niet gezien, maar wat een belchinezen goal was dat zeg
jij hebt het al 100 keer gezien denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BUNYZUVALbJ/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |