Haha. Zeker. Maar wat ze ook schrijven is zo waar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt het al 100 keer gezien denk ik
quote:Het mooiste moment afgelopen zondag. Niet de goal, maar de brekende stilte vlak voor de goal. De twijfel. De zekerheid. Het stadion ademt letterlijk in en dan: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
daarom is het ook het mooiste om erbij te zijn, zo'n huldiging is dan een zwak aftrekselquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Zeker. Maar wat ze ook schrijven is zo waar.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door DonRaja op 18-05-2017 09:13:43 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Hallo schobbejak.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er? Dit was niet zo heel moeilijk te voorspellen.
Met goede billen is niets mis.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind ik leuker dan tieten.
Ik mag niet enthousiast zijn?quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er? Dit was niet zo heel moeilijk te voorspellen.
Natuurlijk niet johquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo schobbejak.
Al zenuwachtig voor woensdag?
Je kunt ook gewoon goedemorgen zeggen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, moest er nog eens bijkomen.
Ajaciedenquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon goedemorgen zeggen.
Scrummie.
Haha, amateursquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arme lui wachten al 3 jaar op een kampioenschap joh.
Laat ze
Hoe werkt dat in het congres, 2/3 meerderheid?quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van de aanstaande impeachment van Trump?
Ja zoiets. Maar er zal eerst een onderzoek komen alvorens het zover komtquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in het congres, 2/3 meerderheid?
geen idee, Nixon was de laatste toch?quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in het congres, 2/3 meerderheid?
Die trad toch juist af om een impeachment te voorkomen?quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee, Nixon was de laatste toch?
Ik had hem toch wel iets slimmer verwacht maar zijn narcisme is sterker dan z'n breinquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar er zal eerst een onderzoek komen alvorens het zover komt
Maar hij raakt wel steeds verder in het nauw
OK, is het dan ooit eerder voorgekomen?quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die trad toch juist af om een impeachment te voorkomen?
Nog nooit gebeurd zelfsquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee, Nixon was de laatste toch?
Slechts 2 presidenten hebben zo'n procedure tegen zich gekregen maar het kwam er nooit doorheen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, is het dan ooit eerder voorgekomen?
ik zie hem niet uit zichzelf aftreden, het grappige is dat als ik hem zie op tv denk ik nog iedere keer dat ik een aflevering van Saturday Night Live zit te kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2017 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slechts 2 presidenten hebben zo'n procedure tegen zich gekregen maar het kwam er nooit doorheen.
gebeurd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet het allemaal maar zien. Met Obama waren er ook jarenlang impeachment geluiden, maar nooit is er wat gebeurt.
Wie dan preciesquote:Op donderdag 18 mei 2017 09:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik baal er van dat ik deze ochtend met een onenigheid met Scrummie moet beginnen.
Maar ja, gelukkig zijn mijn andere maatjes ook hier.
Sorry lieverd, het was natuurlijk een grapje. Goedemorgen allerliefste jodin van het oosten. Ik hoop oprecht dat je gaat genieten in Center Parcs, maar dat komt vast goed aangezien ik mee benquote:Op donderdag 18 mei 2017 09:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik baal er van dat ik deze ochtend met een onenigheid met Scrummie moet beginnen.
Maar ja, gelukkig zijn mijn andere maatjes ook hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |