Sowieso mag je je duty free alcohol niet nuttigen in het vliegtuig.quote:
nee maar het kan welquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
Ik weet waar Oman ligt Knut, ik geef meer aan dat het zeer uitzonderlijk is.
[..]
Sowieso mag je je duty free alcohol niet nuttigen in het vliegtuig.
Vorige keer zat ik naast 2 Russen dronken een liter duty free wodka ppquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wordt je anders het vliegtuig uitgezet?quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ze het opmerken en je hun waarschuwingen negeert kan er wel een sanctie volgen ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wordt je anders het vliegtuig uitgezet?
Of je krijgt een parachutequote:Op woensdag 17 mei 2017 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het ergste wat kan gebeuren is dat ze vragen er mee te stoppen.
Tot over een kwartier dan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga nog even iedereen in Zeeland Doei en tot nooit zeggen
Een liter in 1,5 uur. Best netjes.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Of je krijgt een parachute
dus idd gewoon zuipen
Heb op een vlucht naar kopenhagen wel eens een liter jenever gebeukt
Met 2 man, dat welquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een liter in 1,5 uur. Best netjes.
ik wodka colaquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik drink vooral veel water in het vliegtuig. Een paar biertjes en als het bier niet te drinken is gin tonic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |