Sowieso mag je je duty free alcohol niet nuttigen in het vliegtuig.quote:
nee maar het kan welquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
Ik weet waar Oman ligt Knut, ik geef meer aan dat het zeer uitzonderlijk is.
[..]
Sowieso mag je je duty free alcohol niet nuttigen in het vliegtuig.
Vorige keer zat ik naast 2 Russen dronken een liter duty free wodka ppquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wordt je anders het vliegtuig uitgezet?quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ze het opmerken en je hun waarschuwingen negeert kan er wel een sanctie volgen ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wordt je anders het vliegtuig uitgezet?
Of je krijgt een parachutequote:Op woensdag 17 mei 2017 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het ergste wat kan gebeuren is dat ze vragen er mee te stoppen.
Tot over een kwartier dan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga nog even iedereen in Zeeland Doei en tot nooit zeggen
Een liter in 1,5 uur. Best netjes.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Of je krijgt een parachute
dus idd gewoon zuipen
Heb op een vlucht naar kopenhagen wel eens een liter jenever gebeukt
Met 2 man, dat welquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een liter in 1,5 uur. Best netjes.
ik wodka colaquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik drink vooral veel water in het vliegtuig. Een paar biertjes en als het bier niet te drinken is gin tonic.
Als je puur voor het bier gaat (en een beetje geld hebt) is het een van de leukste steden van Europa denk ik. Mikkeller en To Ol hebben echt goede selecties in hun bars. Daarnaast nog tal van andere onafhankelijke bars. Betere selectie dan in bijv Parijs, Berlijn of Amsterdamquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt de kutste stad waar ik ooit geweest ben
Ja maar puur het bier maakt een stad nog niet tof.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je puur voor het bier gaat (en een beetje geld hebt) is het een van de leukste steden van Europa denk ik. Mikkeller en To Ol hebben echt goede selecties in hun bars. Daarnaast nog tal van andere onafhankelijke bars. Betere selectie dan in bijv Parijs, Berlijn of Amsterdam
En hoe waren de nachtclubs en de striptenten?quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je puur voor het bier gaat (en een beetje geld hebt) is het een van de leukste steden van Europa denk ik. Mikkeller en To Ol hebben echt goede selecties in hun bars. Daarnaast nog tal van andere onafhankelijke bars. Betere selectie dan in bijv Parijs, Berlijn of Amsterdam
1 a 2 dagen kun je je er wel vermaken met de bezienswaardigheden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar puur het bier maakt een stad nog niet tof.
Daar ben ik niet geweest JC.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
En hoe waren de nachtclubs en de striptenten?
quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
30 euro voor wat broodquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
Een lunch met Smorrebrod is wel goed trouwens.
Jammer dat hij die belangrijke informatie weglaat ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:19 schreef RipCity het volgende:
Wat denken jullie van F de Boer als nieuwe trainer voor Watford? of is dat 'beneden' zijn stand? Lijkt me een mooie PL club om te starten voor 'm toch? Zie Koeman hoe het ook goed voor je carriere kan zijn een iets kleinere club te trainen. Daarnaast ook aantal NL'ers daar.
Hij wil graag een grotere club denk ik.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:19 schreef RipCity het volgende:
Wat denken jullie van F de Boer als nieuwe trainer voor Watford? of is dat 'beneden' zijn stand? Lijkt me een mooie PL club om te starten voor 'm toch? Zie Koeman hoe het ook goed voor je carriere kan zijn een iets kleinere club te trainen. Daarnaast ook aantal NL'ers daar.
Ik heb het artikel niet eens gelezen, maar het zal wel over dat doordekken-fragmentje gaan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Telegraaf maakt het weer groter dan het is.
Klopt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het artikel niet eens gelezen, maar het zal wel over dat doordekken-fragmentje gaan.
Ik zie net dat Real straks moet.quote:
Dit is een slowchatquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:19 schreef RipCity het volgende:
Ik denk dat ze het wel gaan redden.quote:
Tong heeft dit voorspeld.quote:
Speelde vooral met een B-team toen volgens mij, met het oog op de ELquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel gaan redden.
Celta is niet echt lekker bezig de laatste tijd zie ik.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij juist met een grootschalige reddingsoperatie bezig was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |