Van Oostrum?quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden ook zo'n kleine kale die altijd scoorde
En Volendamquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:12 schreef JanCees het volgende:
Volgend jaar Jong Ajax, Jong AZ en Jong PSV in de top 10 JL
Daar zit wel heel veel frustratie. Dom wicht.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beter stop jij helemaal met Fok, stomme idioot. Met je grote mond.
Ja Angry Chair. Beste Imperial Stout die ik heb gedronken.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is Angry Chair toch?
On a related note, hou je van poker?
Emmen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:12 schreef hafcfan het volgende:
Ik juich voor Emmen, Cambuur en NAC mag ookm
Ik weet wat je over me geluld hebt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar zit wel heel veel frustratie. Dom wicht.
Je reinste competitievervalsing.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:12 schreef JanCees het volgende:
Volgend jaar Jong Ajax, Jong AZ en Jong PSV in de top 10 JL
Bottle sharetje waar we binnenkort die bcbs openjekkerenquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja Angry Chair. Beste Imperial Stout die ik heb gedronken.
Ik heb al lang geen poker gespeeld, als student wel wat gedaan. Wieso?
Stond gewoon in dit topic hoor. Dus een sticker hoef je niet te verwachten, laat staan een ballon.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet wat je over me geluld hebt.
Zie wel eens wat foto's langskomen ja. Is in Eindhoven zeker?quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Bottle sharetje waar we binnenkort die bcbs openjekkeren
Jaquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie wel eens wat foto's langskomen ja. Is in Eindhoven zeker?
Spitsje wel hoor. Echter is mijn all-time favoriete JL speler Dirk Heesen. Gewoon 120 Kg en dan betaald voetbal spelen.quote:
Zijn gewoon beter dan de restquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je reinste competitievervalsing.
Weet je waar hij assistent is.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Spitsje wel hoor. Echter is mijn all-time favoriete JL speler Dirk Heesen. Gewoon 120 Kg en dan betaald voetbal spelen.
vijf euro ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spelen jullie voor geld of puur voor fun?
Tuurlijk.quote:
Als je een datum hebt, laat maar weten. Kleine kans dat het me lukt, maar wie weet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:16 schreef Saind het volgende:
[..]
vijf euro ofzo
Dus meer voor het iets in te zetten hebben dan het geld
quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je een datum hebt, laat maar weten. Kleine kans dat het me lukt, maar wie weet.
Uiteindelijk niet eens geprobeerd om voor Bokkereyder in de rij te staan. Drie uur voor ze open gingen stonden de eerste mensen al in de rij.quote:
Kun je hem al meezingen?quote:
Ik probeer het liever zoquote:
Ik zag die pics jaquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet eens geprobeerd om voor Bokkereyder in de rij te staan. Drie uur voor ze open gingen stonden de eerste mensen al in de rij.
Al het spul wat ze ook schonken tijdens het festival. Was echt heel gelimiteerd. Een uur na ze open waren nog wel even gaan kijken. Is ook maar een klein winkeltje in een soort foodhall.quote:
is wel wat het kostte bij de verzekering toen dus ja dat heb ik gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
Saind, zou je 14 euro betalen voor 25 cl Bokkereyder?
Bij Koelschip was dat ook de prijs. Viel voor Kopenhagen begrippen nog wel mee. De duurste Mikkeller bieren waren een 10tje in hun eigen bar.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
is wel wat het kostte bij de verzekering toen dus ja dat heb ik gedaan
delen door 10 toch?quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was wel gekkenwerk. Kun je beter een retourtje Brussel boeken.
Gristus te paardquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, is nog erger. 100 kronen is 13 euro.
Pfff achterlijkquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, is nog erger. 100 kronen is 13 euro.
Hoeveel bier drink je normaal op een vlucht? Je mag blij zijn als ze tegenwoordig 2x met bier langs komen op een lange vlucht.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man man man je moet betalen voor bier bij Ukraine Airlines
Bij oman air 12quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoeveel bier drink je normaal op een vlucht? Je mag blij zijn als ze tegenwoordig 2x met bier langs komen op een lange vlucht.
Gewoon op dat knopje drukken tochquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zat je BC of liep je zelf iedere keer naar achteren?
Die zijn er niet helaas. Zelden goed bier in duty free.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar ik vlieg van Brussel ga mooi fles cantillon scoren in de duty free
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zijn er niet helaas. Zelden goed bier in duty free.
No way dat ze bij een Europese maatschappij je 12x bier gaan brengen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon op dat knopje drukken toch
Laat ze maar werken voor hun geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |