Kun je hem al meezingen?quote:
Ik zag die pics jaquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet eens geprobeerd om voor Bokkereyder in de rij te staan. Drie uur voor ze open gingen stonden de eerste mensen al in de rij.
Al het spul wat ze ook schonken tijdens het festival. Was echt heel gelimiteerd. Een uur na ze open waren nog wel even gaan kijken. Is ook maar een klein winkeltje in een soort foodhall.quote:
is wel wat het kostte bij de verzekering toen dus ja dat heb ik gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
Saind, zou je 14 euro betalen voor 25 cl Bokkereyder?
Bij Koelschip was dat ook de prijs. Viel voor Kopenhagen begrippen nog wel mee. De duurste Mikkeller bieren waren een 10tje in hun eigen bar.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
is wel wat het kostte bij de verzekering toen dus ja dat heb ik gedaan
delen door 10 toch?quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was wel gekkenwerk. Kun je beter een retourtje Brussel boeken.
Gristus te paardquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, is nog erger. 100 kronen is 13 euro.
Pfff achterlijkquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, is nog erger. 100 kronen is 13 euro.
Hoeveel bier drink je normaal op een vlucht? Je mag blij zijn als ze tegenwoordig 2x met bier langs komen op een lange vlucht.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man man man je moet betalen voor bier bij Ukraine Airlines
Bij oman air 12quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoeveel bier drink je normaal op een vlucht? Je mag blij zijn als ze tegenwoordig 2x met bier langs komen op een lange vlucht.
Gewoon op dat knopje drukken tochquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zat je BC of liep je zelf iedere keer naar achteren?
Die zijn er niet helaas. Zelden goed bier in duty free.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar ik vlieg van Brussel ga mooi fles cantillon scoren in de duty free
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zijn er niet helaas. Zelden goed bier in duty free.
No way dat ze bij een Europese maatschappij je 12x bier gaan brengen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon op dat knopje drukken toch
Laat ze maar werken voor hun geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |