Tuurlijk wel joh.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Ajax die EL wint.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Is toch genot voor NL joh.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds stabiel in de top 20. Wat is de all-time statistieken? Daar stond ik altijd redelijk hoog in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Feyenoord heeft hun feestje al gevierd na de winst van het kampioenschap, maar Ajax kan wellicht nog een feest verwachten. Volgende week kan de club namelijk de Europa League winnen.
De spelers van Feyenoord blijken Ajax de zege te gunnen. Zo zegt Gouden Schoen-winnaar Karim El Ahmadi zeker te gaan kijken. “Hakim Ziyech is een goede vriend van me, dus ik ga zeker kijken. Ik gun het hem van harte en voor het Nederlandse voetbal is het ook hartstikke mooi. Natuurlijk is er rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax, maar het zou mooi zijn als zij de Europa League winnen.”
Jens Toornstra, ook één van de uitblinkers dit seizoen bij Feyenoord heeft er alle vertrouwen in dat Ajax wint. “Het zou leuk zijn als een Nederlandse club het weer eens lukt”, kwam Telegraaf VNDG te weten. “Met het oog op de toekomst is het goed als Ajax wint. Ze moeten alle vertrouwen hebben dat het lukt, dan denk ik dat het wel goed komt.
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord moet de CL-pot dan toch delen?
Alleen die voor TV gelden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Das maar 5 mil ofzquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga de wedstrijd kijken en hoop gewoon op een mooie finale. Wie er wint interesseert mij geen hol.quote:
ZOnder kunstgrasquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar zegt ie
kun je een mooi veldje van aanleggen hoor bij heracles
feyenoordgod wilde niet instemmen met de nieuwe opzet omdat er geen afspraken zijn gemaakt over kunstgrasquote:
Miljoentje er bij en je koopt een speler als Jørgensenquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar zegt ie
kun je een mooi veldje van aanleggen hoor bij heracles
Terecht wel. Die aids moet er gewoon uit. Zelfs bij Ado.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoordgod wilde niet instemmen met de nieuwe opzet omdat er geen afspraken zijn gemaakt over kunstgras
Zeker flink branden op de huid? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moest dit weekend weer op kunstgras. Hele knie ligt weer open.
Ik vind het juist wel fijn voetballen op kunstgras, maar ik moet het dan ook niet van slidings hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moest dit weekend weer op kunstgras. Hele knie ligt weer open.
daar had ik sowieso nooit last vanquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker flink branden op de huid? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Brand inderdaad gigantisch. Echt een drama je wil niet eens een sliding maken.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker flink branden op de huid? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
krijg de tering met je SHOquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij speelde bij SHO toch?
Echt gras genot
Ayoub is geen middelmaat, Larsson wel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu zullen ze wel weer middelmaat als Larsson/Ayoub halen.
Middelmaat als Elia, Berghuis, Jorgensen en Jones hoop ik.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu zullen ze wel weer middelmaat als Larsson/Ayoub halen.
Haha, ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ricky komt voor de breedte. Jullie krijgen Kramer in ruil.
FC Binnemaasquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
krijg de tering met je SHO
FC Binnenmaasgod/VV Maasdamgod
Zinkwegse Boysquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
FC Binnemaasstandaard anale vernedering uitdelen.
Maasdam had vaak wel aardig elftal. OSV speelt tegenwoordig trouwens op kunstgras
Larsson kan wel aardig voetballen hoor, laatste tijd is het minder maar heel Heerenveen faalt collectief.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ayoub is geen middelmaat, Larsson wel.
Ik vind alleen die Ambrabat wel erg goed.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vervangertje van El Ahmadi, lekker joh.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind alleen die Ambrabat wel erg goed.
Ik moet zeggen dat ik best een G ben ja.quote:
Voor een miljoentje of 5 wel te doen, maar echt niet voor 10+. Dat zijn alleen spelers als Ziyech waard van subtoppers in de Eredivisie.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Larsson kan wel aardig voetballen hoor, laatste tijd is het minder maar heel Heerenveen faalt collectief.
hoe doet die van real Madrid hetquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon een draak van een seizoen. Hij komt vaak genoeg aan de bal en een speler van zijn toegedichte kwaliteiten haalt daar veel te weinig uit. 24 jaar ook. Eerder neergang dan vooruitgang. Hij ontwikkelt zich niet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Larsson kan wel aardig voetballen hoor, laatste tijd is het minder maar heel Heerenveen faalt collectief.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]35e, niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ja heb weinig zin in reisjes naar Rusland enzo eigenlijkquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk loot je beetje warme en toffe landen.
Voor 5 alsnog best een risico . Zie dan eigenlijk liever Lens gehuurd worden en Berghuis.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor een miljoentje of 5 wel te doen, maar echt niet voor 10+. Dat zijn alleen spelers als Ziyech waard van subtoppers in de Eredivisie.
Vind ik Kuwas serieus nog beter. Heerenveen gewoon 17e in 2017 LOLquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon een draak van een seizoen. Hij komt vaak genoeg aan de bal en een speler van zijn toegedichte kwaliteiten haalt daar veel te weinig uit. 24 jaar ook. Eerder neergang dan vooruitgang. Hij ontwikkelt zich niet.
Mwoach.quote:
Wij hadden met Arouca echt genot. Beter land is bijna niet denkbaar.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja heb weinig zin in reisjes naar Rusland enzo eigenlijk
Dat was toch met die idiote busreis?quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij hadden met Arouca echt genot. Beter land is bijna niet denkbaar.
Heb jij die ranglijst over 2017?quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vind ik Kuwas serieus nog beter. Heerenveen gewoon 17e in 2017 LOL
Eerste seizoenshelft was hij weergaloos Stijn. En 7 goals is gewoon prima,ook wel weer eens lekker een speler die een goede vrije trap kan nemenquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon een draak van een seizoen. Hij komt vaak genoeg aan de bal en een speler van zijn toegedichte kwaliteiten haalt daar veel te weinig uit. 24 jaar ook. Eerder neergang dan vooruitgang. Hij ontwikkelt zich niet.
Larsson gaat Feyenoord niks verder brengen. Maximale is dat hij leuk kan meevoetballen als het elftal goed draaitquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft was hij weergaloos Stijn. En 7 goals is gewoon prima,ook wel weer eens lekker een speler die een goede vrije trap kan nemen
Neequote:Op woensdag 17 mei 2017 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij die ranglijst over 2017?
Zeiden ze van Elia eerst ook.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Larsson gaat Feyenoord niks verder brengen. Maximale is dat hij leuk kan meevoetballen als het elftal goed draait
Ik denk niet zo vaak na over Heraclesquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Of dacht jij dat we vaker europees speelden
Het valt allemaal wel mee hoe bijzonder hij de eerste seizoenshelft was. Augustus tot oktober misschien, maar daar valt geen reet over te zeggen. El Ghazi werd ook onverklaarbaar opgehemeld en opgehemeld toen Bosz het niet in hem zag zitten terwijl hij in 2015/16 slechts één maand presteerde en dat was de maand augustus waar Ajax tegen de lamme en de blinden spelen. In dit soort onzin trap ik niet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft was hij weergaloos Stijn. En 7 goals is gewoon prima,ook wel weer eens lekker een speler die een goede vrije trap kan nemen
Tuurlijk. Mijn cluppie joh. Halve bestuur is famigliaquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Bestaat dat nog ?
Tegenwoordig is Zinkweg gewoon gemeente obl
Ohja daar over gesproken. Sked wat enorm trieste awayfans hebben jullie danquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag wel die awaydays lijst. Had Ado hoger verwacht.
Klopt maar die zal aardig aan de prijs zijn qua salaris.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is toch ook een matige speler joh. Met zo'n Lens ga je er echt op vooruit
Weet nog van vorige seizoenen dat Vitesse altijd wel een vol uitvak meenam naar Den Haag. Dit jaar was ik er niet bij dus weet ik dat niet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohja daar over gesproken. Sked wat enorm trieste awayfans hebben jullie dan
Naar ons was door de weeks dacht ikquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nog van vorige seizoenen dat Vitesse altijd wel een vol uitvak meenam naar Den Haag. Dit jaar was ik er niet bij dus weet ik dat niet.
El Ghazi zou voor Feyenoordbegrippen ook een prima speler zijn. Flankspelers komen dit seizoen sowieso beter tot hun recht dan bij Ajax , wellicht door noeste arbeid van Vilhena en en El Ahmadi op het middenveld en de snelheid en opkomen van Kongolo en Karsdorp. Geen idee eigenlijk hoe dat kan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoe bijzonder hij de eerste seizoenshelft was. Augustus tot oktober misschien, maar daar valt geen reet over te zeggen. El Ghazi werd ook onverklaarbaar opgehemeld en opgehemeld toen Bosz het niet in hem zag zitten terwijl hij in 2015/16 slechts één maand presteerde en dat was de maand augustus waar Ajax tegen de lamme en de blinden spelen. In dit soort onzin trap ik niet.
Ook lachwekkend toch. Staan 4e. Ligt heel centraal en toch maar 250 man ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fc Utrecht heeft dit jaar de grootste winst geboekt, zeker thuis.
Uitwedstrijden in Nederland bezoeken is dan ook geen kanker meer aan. Den Haag, Utrecht, Ajax en Feyenoord zijn daarin altijd de top van Nederland geweest maar nu alleen die laatste twee clubs nog (wat combischapen betreft dan)quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook lachwekkend toch. Staan 4e. Ligt heel centraal en toch maar 250 man ofzo.
Ja oke, maar ik had het over thuis.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook lachwekkend toch. Staan 4e. Ligt heel centraal en toch maar 250 man ofzo.
Feyenoord uit is en blijft de leukste wedstrijd voor de Ado fans.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitwedstrijden in Nederland bezoeken is dan ook geen kanker meer aan. Den Haag, Utrecht, Ajax en Feyenoord zijn daarin altijd de top van Nederland geweest maar nu alleen die laatste twee clubs nog (wat combischapen betreft dan)
In dat oude vak nog wel, nu kan ik het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoord uit is en blijft de leukste wedstrijd voor de Ado fans.
Lekker lawinepijl in je eigen vak afsteken genot.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
In dat oude vak nog wel, nu kan ik het me niet voorstellen.
Wel lekker dichtbij
Gelukkig stond ik daar niet bovenop toen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker lawinepijl in je eigen vak afsteken genot.
Daar vind ik nou geen flikker aan normaal gesproken. Net als Ajax en psv uit.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Vond de actie met die beertjes dit seizoen wel weer super tof
Het is een beetje een kleine derby hier.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar vind ik nou geen flikker aan normaal gesproken. Net als Ajax en psv uit.
Paul, er is werkelijk geen vast user uit deze SC die deze wedstrijden ook maar iets zouden boeien.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:20 schreef Paul het volgende:
VBL / [Play-offs Europees voetbal] #1
Kom allemaal kijken en meepraten jaaaa![]()
![]()
Oh is dat er ook nog.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:20 schreef Paul het volgende:
VBL / [Play-offs Europees voetbal] #1
Kom allemaal kijken en meepraten jaaaa![]()
![]()
Doe ff normaal met je derby jij gekquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is een beetje een kleine derby hier.
Klopt wel hoor, onder Rotterdammers en Hagenezen leeft dat potje nog wel.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paul, er is werkelijk geen vast user uit deze SC die deze wedstrijden ook maar iets zouden boeien.
Doe nou ff gezelligquote:
Dat mag. En Sparta?quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is een beetje een kleine derby hier.
Maakt het nog geen derby.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, onder Rotterdammers en Hagenezen leeft dat potje nog wel.
Zorgt altijd wel voor een vak vol met Hagenezen ja die wedstrijd, evenals Excelsior. Is niet echt een speciale band mee, meer gewoon dat het lekker dichtbij is.quote:
Steden liggen nagenoeg aan elkaar vast, dus dan kan je dat ook wel een beetje zeggen.quote:
Kijk alleen ff de samenvattingenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paul, er is werkelijk geen vast user uit deze SC die deze wedstrijden ook maar iets zouden boeien.
Het boeit me werkelijk geen ene reet. Mijn mening blijft dat Utrecht de EL in moet. De rest doet er echt niet toe. Jammer dat het dan via play offs moet.quote:
Rellen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:25 schreef Elan het volgende:
Had x filmje gezien Hagenezen vs Rotterdammers kan godverdomme niet meer vinden.
Snap ik. Hebben wij met GAE/Graafschapquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zorgt altijd wel voor een vak vol met Hagenezen ja die wedstrijd, evenals Excelsior. Is niet echt een speciale band mee, meer gewoon dat het lekker dichtbij is.
Nee gewoon tokkies uit beide steden die meningen over mekaar gaven. Was wel aardig om te zien.quote:
Oh okay. Dat heb ik even gemist dan. Ik denk dat in de realiteit het Haagse en Rotterdamse volk elkaar niet zoveel ontloopt hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee gewoon tokkies uit beide steden die meningen over mekaar gaven. Was wel aardig om te zien.
Hoop ook dat de bovenste wint maar zo niet ook goed. Vond het met RKC toen wel grappigquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het boeit me werkelijk geen ene reet. Mijn mening blijft dat Utrecht de EL in moet. De rest doet er echt niet toe. Jammer dat het dan via play offs moet.
Dat zeker.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoop ook dat de bovenste wint maar zo niet ook goed. Vond het met RKC toen wel grappig. Kleine clubs gun ik het nog wel. Zoals ADO toen ook een x. En vorig jaar wij dan. Degradatie play offs is wel genot. Mooiste potjes van het jaar
Hagenaars hebben grote muil vaak, lijken meer op Amsterdammers met al hun bravoure.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh okay. Dat heb ik even gemist dan. Ik denk dat in de realiteit het Haagse en Rotterdamse volk elkaar niet zoveel ontloopt hoor.
Wij kankeren wat meer.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Hagenaars hebben grote muil vaak, lijken meer op Amsterdammers met al hun bravoure.
Bij Utrechters moet ik altijd aan die Obelix denken. Zo'n goeïge, beetje simpele reus.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:32 schreef Elan het volgende:
Utrechters vind ik vaak relaxter geen idee of dat iets universeels is verder.
Utrecht is ook nauwelijks randstad, sowieso wat boerser.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:32 schreef Elan het volgende:
Utrechters vind ik vaak relaxter geen idee of dat iets universeels is verder.
Het ligt centraal, maar verder is het gewoon provincie inderdaad.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht is ook nauwelijks randstad, sowieso wat boerser.
Klopt eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Utrechters moet ik altijd aan die Obelix denken. Zo'n goeïge, beetje simpele reus.
Niks mis meequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ligt centraal, maar verder is het gewoon provincie inderdaad.
Stad is mij ook te druk om vast te leven denk ik. In het centrum dan hequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben zelf ook een provinciaal.
Heb jij op Zuid gewoond? Of doel je op je Brabantse periodequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben zelf ook een provinciaal.
Utrecht is 1000 x beter dan Amsterdamquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ligt centraal, maar verder is het gewoon provincie inderdaad.
Brabant, ik heb nooit in Rotterdam gewoond. Mijn pa wel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij op Zuid gewoond? Of doel je op je Brabantse periode.
Ik woon in een dorp en werk in de grote steden, beetje best of both worlds op die manier.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stad is mij ook te druk om vast te leven denk ik. In het centrum dan he
Lijkt mij best chill eigenlijk, om alle voorzieningen dichtbij te hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stad is mij ook te druk om vast te leven denk ik. In het centrum dan he
Dorpen zijn echt kutquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij best chill eigenlijk, om alle voorzieningen dichtbij te hebben.
Ag dan reis ik liever ff. Hoef al die drukte niet zoquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook wel fijner inderdaad, in het dorp kent iedereen jequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dorpen zijn echt kut
Grootste genot van de stad is dat je mensen kan opzoeken wanneer je wilt, maar verder gewoon anoniem over straat kan lopen en heel hard kut roepen.
Er zullen vast genoeg rustige wijkjes zijn in zo'n stad, en dan ben je toch dichtbij allesquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag dan reis ik liever ff. Hoef al die drukte niet zo
Gaat wel tegenstaan hoor op den duur, constant herrie en vervuiling en overal teringdrukte.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle gordijntjes die open schuiven als je langslooptquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook wel fijner inderdaad, in het dorp kent iedereen je
Praat voor jezelf johquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat wel tegenstaan hoor op den duur, constant herrie en vervuiling en overal teringdrukte.
Oh dat is wel chill. Maar bedoelde echt in het centrum wonenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg rustige wijkjes zijn in zo'n stad, en dan ben je toch dichtbij alles
Ach alles heeft zijn voor- en nadelen, aan die herrie kan je wel wennen denk ik.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat wel tegenstaan hoor op den duur, constant herrie en vervuiling en overal teringdrukte.
Dan heb jij gewoon een kut dorpquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle gordijntjes die open schuiven als je langsloopt![]()
Dorpen
gewoon je zolderraam dichtquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach alles heeft zijn voor- en nadelen, aan die herrie kan je wel wennen denk ik.
Welnee. Heb eigenlijk altijd wel midden in het centrum gewoond en feitelijk heb je daar totaal geen last van.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft ook niet perse, als het maar te fietsen is allemaal.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill. Maar bedoelde echt in het centrum wonen. In Rome leefde ik toen ook zo'n 5 minuten buiten het centrum. Das wel fijn.
Daarom pik. Utrecht voor trouwensquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft ook niet perse, als het maar te fietsen is allemaal.
rot dan gewoon op met je gejankquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle dorpen zijn kut en de mensen die er wonen zijn dom
Scheelt echt wel qua vervuiling of je in die flat naast de A13 woont of waar ik woonde in de Hoekse Waard, laat staan ergens op Walcheren waar nauwelijks wegen zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso mensen die denken dat de vervuiling in steden groter is dan de rest van Nederland zijn echt kankerdom
[ afbeelding ]
Hoeksche Waardgodquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt echt wel qua vervuiling of je in die flat naast de A13 woont of waar ik woonde in de Hoekse Waard, laat staan ergens op Walcheren waar nauwelijks wegen zijn.
Toen ik in Rotterdam centrum woonde elke week gitzwarte ramen van de fijnstof.
Maar is nu wel kut dat ik vaak niet kan uitgaan in Amsterdam omdat er 's nachts geen bus gaat naar mijn dorpquote:
Neuk nog een spleet oog.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle dorpen zijn kut en de mensen die er wonen zijn dom
Nou, blijkbaar dus niet. Ik neem dit centrum iets serieuzer dan de persoonlijke observatie van elan op de hoekquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt echt wel qua vervuiling of je in die flat naast de A13 woont of waar ik woonde in de Hoekse Waard, laat staan ergens op Walcheren waar nauwelijks wegen zijn.
Toen ik in Rotterdam centrum woonde elke week gitzwarte ramen van de fijnstof.
Jezus ga gewoon door tot 8 uur in de morgen lapzwansquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar is nu wel kut dat ik vaak niet kan uitgaan in Amsterdam omdat er 's nachts geen bus gaat naar mijn dorp
Ja das wel kut. Ik ga bijna alleen nog maar naar Groningen. Echt place to be voor studenten.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar is nu wel kut dat ik vaak niet kan uitgaan in Amsterdam omdat er 's nachts geen bus gaat naar mijn dorp
Als je gezelschap dat niet wil is dat ook maar saai.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus ga gewoon door tot 8 uur in de morgen lapzwans
Ligt er ongetwijfeld ook aan hoe je woont verder, Monte Video penthouse of 2 hoog ergens achteraf.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Welnee. Heb eigenlijk altijd wel midden in het centrum gewoond en feitelijk heb je daar totaal geen last van.
Dat is voor mij echt 4 uur reizenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja das wel kut. Ik ga bijna alleen nog maar naar Groningen. Echt place to be voor studenten.
bob regelen heeequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met XTC heb je altijd gezelschapquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je gezelschap dat niet wil is dat ook maar saai.
Wat jij post gaat over levensverwachting niet over vervuiling an sig, debiel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar dus niet. Ik neem dit centrum iets serieuzer dan de persoonlijke observatie van elan op de hoek
quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja das wel kut. Ik ga bijna alleen nog maar naar Groningen. Echt place to be voor studenten.
Beter dan Utrecht?quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Levensverwachting DOOR vervuiling, debiel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat jij post gaat over levensverwachting niet over vervuiling an sig, debiel.
Ja dat lijkt me ook kut.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt 4 uur reizenZal best een leuke stad zijn maar echt te ver
Prima . Jouw longen zijn al naar de tyfus verder dus van jou neem ik sowieso geen advies aan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Levensverwachting DOOR vervuiling, debiel.
Doe mij maar Knut. Zal er goed mee om gaan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker over Oekraine vliegen jongens.
Wie wil mn account als ik word neergeschoten.
De rest woont dan niet bij mijn woonplaats hè, die wonen in Amsterdam maar hebben dan kleine woningen waar ik niet kan crashenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
bob regelen heee
of taxitje met een paar man vaak ook wel te betalen
Ik rook pas sinds een jaar dus ik denk dat t nog best meevaltquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima . Jouw longen zijn al naar de tyfus verder dus van jou neem ik sowieso geen advies aan.
Dus nadat je bijna dood was gegaan besloot je maar eens dat het tijd was om te beginnen met roken, of hoe is dat precies tot stand gekomen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik rook pas sinds een jaar dus ik denk dat t nog best meevalt
De SP wil dat toch helemaal niet met Ruttequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef JanCees het volgende:
Rutte die SP overweegt als 4de partij GADVERDAMME
Hij wil een stabiel meerderheidskabinet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef JanCees het volgende:
Rutte die SP overweegt als 4de partij GADVERDAMME
Ja ben een week na mn coma begonnenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus nadat je bijna dood was gegaan besloot je maar eens dat het tijd was om te beginnen met roken, of hoe is dat precies tot stand gekomen?
niet handig ouwe reusquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ben een week na mn coma begonnen
Dat moet je toch helemaal niet willenquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou humor zijn als we deze zomer naast VVV ook Helmond Sport en FC Emmen in de eredivisie kunnen verwelkomenVers bloed ditdat.
Moet er niet aan denken in een stad te wonenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij jou zie ik het door mn vette worstvingers omdat je niet zonder tulpen kan
Apartquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ben een week na mn coma begonnen
Is tog lagguh joh.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef Caland het volgende:
Emmen heeft trouwens zo'n ultrasgroepje en die noemen zichzelf brigata fanatico
Die komen dus uit Emmen
Let that sink in
quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef Caland het volgende:
Die komen dus uit Emmen
Let that sink in
MVV, Cambuur of NAC zou ik wel verwelkomen. Traditionsvereinigungen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou humor zijn als we deze zomer naast VVV ook Helmond Sport en FC Emmen in de eredivisie kunnen verwelkomenVers bloed ditdat.
In Volendam heet zo'n groepje Fanatixquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef Caland het volgende:
Die komen dus uit Emmen
Let that sink in
Ik vooral Emmen omdat ze als het goed is nog nooit eredivisie hebben gespeeld. Zou toch eens leuk zijn voor die club.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
MVV, Cambuur of NAC zou ik wel verwelkomen. Traditionsvereinigungen.
Vergeet Volendam niet KKLulquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De mensen op die groep gaan wel helemaal los op BCBS. Een bier dat in Amerika gewoon in de supermarkt staatquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:06 schreef Saind het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die man
Heb nog 13 tot 16 staan, zou ik daar Zenne voor krijgen?
Die verdwijnen meteen weer na 1 seizoen joh.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vooral Emmen omdat ze als het goed is nog nooit eredivisie hebben gespeeld. Zou toch eens leuk zijn voor die club.
TR gemacht. Joey Veerman is wel een leuk spelertje.quote:
Ik heb toen 13 en 14 geruild voor wat Tommie Sjef, dat vond ik nog wel een prima dealquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De mensen op die groep gaan wel helemaal los op BCBS. Een bier dat in Amerika gewoon in de supermarkt staat
Staat in de belangstelling van Ado.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
TR gemacht. Joey Veerman is wel een leuk spelertje.
Toen Berend Oostingh er nog voetbalde wel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vooral Emmen omdat ze als het goed is nog nooit eredivisie hebben gespeeld. Zou toch eens leuk zijn voor die club.
Ik hoop dat Kwakman eigenhandig NAC uitschakeltquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
TR gemacht. Joey Veerman is wel een leuk spelertje.
Kan zijn carrière ook meteen bij het grof vuil.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat in de belangstelling van Ado.
mvv rot op zeg. Volkslied aidsquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stop hiermee.quote:
Ze hadden ook zo'n kleine kale die altijd scoordequote:Op woensdag 17 mei 2017 19:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen Berend Oostingh er nog voetbalde wel.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan zijn carrière ook meteen bij het grof vuil.
De ster.quote:
Krankzinnig. Heb er nog nooit eentje op trouwens.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb toen 13 en 14 geruild voor wat Tommie Sjef, dat vond ik nog wel een prima deal
maar ditHij heeft ze nog verkocht voor 200 ook he
Dat is Angry Chair toch?quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Krankzinnig. Heb er nog nooit eentje op trouwens.
Maar het kan niet beter zijn dan Barrel Aged Imperial German Chocolate Cupcake Stout. Man man man, wat een spul
Waarom geen FCVD klootzakquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:12 schreef hafcfan het volgende:
Ik juich voor Emmen, Cambuur en NAC mag ookm
Van Oostrum?quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden ook zo'n kleine kale die altijd scoorde
En Volendamquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:12 schreef JanCees het volgende:
Volgend jaar Jong Ajax, Jong AZ en Jong PSV in de top 10 JL
Daar zit wel heel veel frustratie. Dom wicht.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beter stop jij helemaal met Fok, stomme idioot. Met je grote mond.
Ja Angry Chair. Beste Imperial Stout die ik heb gedronken.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is Angry Chair toch?
On a related note, hou je van poker?
Emmen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:12 schreef hafcfan het volgende:
Ik juich voor Emmen, Cambuur en NAC mag ookm
Ik weet wat je over me geluld hebt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar zit wel heel veel frustratie. Dom wicht.
Je reinste competitievervalsing.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:12 schreef JanCees het volgende:
Volgend jaar Jong Ajax, Jong AZ en Jong PSV in de top 10 JL
Bottle sharetje waar we binnenkort die bcbs openjekkerenquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja Angry Chair. Beste Imperial Stout die ik heb gedronken.
Ik heb al lang geen poker gespeeld, als student wel wat gedaan. Wieso?
Stond gewoon in dit topic hoor. Dus een sticker hoef je niet te verwachten, laat staan een ballon.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet wat je over me geluld hebt.
Zie wel eens wat foto's langskomen ja. Is in Eindhoven zeker?quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Bottle sharetje waar we binnenkort die bcbs openjekkeren
Jaquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie wel eens wat foto's langskomen ja. Is in Eindhoven zeker?
Spitsje wel hoor. Echter is mijn all-time favoriete JL speler Dirk Heesen. Gewoon 120 Kg en dan betaald voetbal spelen.quote:
Zijn gewoon beter dan de restquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je reinste competitievervalsing.
Weet je waar hij assistent is.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Spitsje wel hoor. Echter is mijn all-time favoriete JL speler Dirk Heesen. Gewoon 120 Kg en dan betaald voetbal spelen.
vijf euro ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spelen jullie voor geld of puur voor fun?
Tuurlijk.quote:
Als je een datum hebt, laat maar weten. Kleine kans dat het me lukt, maar wie weet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:16 schreef Saind het volgende:
[..]
vijf euro ofzo
Dus meer voor het iets in te zetten hebben dan het geld
quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je een datum hebt, laat maar weten. Kleine kans dat het me lukt, maar wie weet.
Uiteindelijk niet eens geprobeerd om voor Bokkereyder in de rij te staan. Drie uur voor ze open gingen stonden de eerste mensen al in de rij.quote:
Kun je hem al meezingen?quote:
Ik probeer het liever zoquote:
Ik zag die pics jaquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet eens geprobeerd om voor Bokkereyder in de rij te staan. Drie uur voor ze open gingen stonden de eerste mensen al in de rij.
Al het spul wat ze ook schonken tijdens het festival. Was echt heel gelimiteerd. Een uur na ze open waren nog wel even gaan kijken. Is ook maar een klein winkeltje in een soort foodhall.quote:
is wel wat het kostte bij de verzekering toen dus ja dat heb ik gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
Saind, zou je 14 euro betalen voor 25 cl Bokkereyder?
Bij Koelschip was dat ook de prijs. Viel voor Kopenhagen begrippen nog wel mee. De duurste Mikkeller bieren waren een 10tje in hun eigen bar.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
is wel wat het kostte bij de verzekering toen dus ja dat heb ik gedaan
delen door 10 toch?quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was wel gekkenwerk. Kun je beter een retourtje Brussel boeken.
Gristus te paardquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, is nog erger. 100 kronen is 13 euro.
Pfff achterlijkquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, is nog erger. 100 kronen is 13 euro.
Hoeveel bier drink je normaal op een vlucht? Je mag blij zijn als ze tegenwoordig 2x met bier langs komen op een lange vlucht.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man man man je moet betalen voor bier bij Ukraine Airlines
Bij oman air 12quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoeveel bier drink je normaal op een vlucht? Je mag blij zijn als ze tegenwoordig 2x met bier langs komen op een lange vlucht.
Gewoon op dat knopje drukken tochquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zat je BC of liep je zelf iedere keer naar achteren?
Die zijn er niet helaas. Zelden goed bier in duty free.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar ik vlieg van Brussel ga mooi fles cantillon scoren in de duty free
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zijn er niet helaas. Zelden goed bier in duty free.
No way dat ze bij een Europese maatschappij je 12x bier gaan brengen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon op dat knopje drukken toch
Laat ze maar werken voor hun geld
Oman ligt in het midden oosten vriendquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
No way dat ze bij een Europese maatschappij je 12x bier gaan brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |