Vervangertje van El Ahmadi, lekker joh.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind alleen die Ambrabat wel erg goed.
Ik moet zeggen dat ik best een G ben ja.quote:
Voor een miljoentje of 5 wel te doen, maar echt niet voor 10+. Dat zijn alleen spelers als Ziyech waard van subtoppers in de Eredivisie.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Larsson kan wel aardig voetballen hoor, laatste tijd is het minder maar heel Heerenveen faalt collectief.
hoe doet die van real Madrid hetquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ayoub is geen middelmaat, Larsson wel.
Hij speelt gewoon een draak van een seizoen. Hij komt vaak genoeg aan de bal en een speler van zijn toegedichte kwaliteiten haalt daar veel te weinig uit. 24 jaar ook. Eerder neergang dan vooruitgang. Hij ontwikkelt zich niet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Larsson kan wel aardig voetballen hoor, laatste tijd is het minder maar heel Heerenveen faalt collectief.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]35e, niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ja heb weinig zin in reisjes naar Rusland enzo eigenlijkquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk loot je beetje warme en toffe landen.
Voor 5 alsnog best een risico . Zie dan eigenlijk liever Lens gehuurd worden en Berghuis.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor een miljoentje of 5 wel te doen, maar echt niet voor 10+. Dat zijn alleen spelers als Ziyech waard van subtoppers in de Eredivisie.
Vind ik Kuwas serieus nog beter. Heerenveen gewoon 17e in 2017 LOLquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon een draak van een seizoen. Hij komt vaak genoeg aan de bal en een speler van zijn toegedichte kwaliteiten haalt daar veel te weinig uit. 24 jaar ook. Eerder neergang dan vooruitgang. Hij ontwikkelt zich niet.
Mwoach.quote:
Wij hadden met Arouca echt genot. Beter land is bijna niet denkbaar.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja heb weinig zin in reisjes naar Rusland enzo eigenlijk
Dat was toch met die idiote busreis?quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij hadden met Arouca echt genot. Beter land is bijna niet denkbaar.
Heb jij die ranglijst over 2017?quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vind ik Kuwas serieus nog beter. Heerenveen gewoon 17e in 2017 LOL
Eerste seizoenshelft was hij weergaloos Stijn. En 7 goals is gewoon prima,ook wel weer eens lekker een speler die een goede vrije trap kan nemenquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon een draak van een seizoen. Hij komt vaak genoeg aan de bal en een speler van zijn toegedichte kwaliteiten haalt daar veel te weinig uit. 24 jaar ook. Eerder neergang dan vooruitgang. Hij ontwikkelt zich niet.
Larsson gaat Feyenoord niks verder brengen. Maximale is dat hij leuk kan meevoetballen als het elftal goed draaitquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft was hij weergaloos Stijn. En 7 goals is gewoon prima,ook wel weer eens lekker een speler die een goede vrije trap kan nemen
Neequote:Op woensdag 17 mei 2017 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij die ranglijst over 2017?
Zeiden ze van Elia eerst ook.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Larsson gaat Feyenoord niks verder brengen. Maximale is dat hij leuk kan meevoetballen als het elftal goed draait
Ik denk niet zo vaak na over Heraclesquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Of dacht jij dat we vaker europees speelden
Het valt allemaal wel mee hoe bijzonder hij de eerste seizoenshelft was. Augustus tot oktober misschien, maar daar valt geen reet over te zeggen. El Ghazi werd ook onverklaarbaar opgehemeld en opgehemeld toen Bosz het niet in hem zag zitten terwijl hij in 2015/16 slechts één maand presteerde en dat was de maand augustus waar Ajax tegen de lamme en de blinden spelen. In dit soort onzin trap ik niet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft was hij weergaloos Stijn. En 7 goals is gewoon prima,ook wel weer eens lekker een speler die een goede vrije trap kan nemen
Tuurlijk. Mijn cluppie joh. Halve bestuur is famigliaquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Bestaat dat nog ?
Tegenwoordig is Zinkweg gewoon gemeente obl
Ohja daar over gesproken. Sked wat enorm trieste awayfans hebben jullie danquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag wel die awaydays lijst. Had Ado hoger verwacht.
Klopt maar die zal aardig aan de prijs zijn qua salaris.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is toch ook een matige speler joh. Met zo'n Lens ga je er echt op vooruit
Weet nog van vorige seizoenen dat Vitesse altijd wel een vol uitvak meenam naar Den Haag. Dit jaar was ik er niet bij dus weet ik dat niet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohja daar over gesproken. Sked wat enorm trieste awayfans hebben jullie dan
Naar ons was door de weeks dacht ikquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nog van vorige seizoenen dat Vitesse altijd wel een vol uitvak meenam naar Den Haag. Dit jaar was ik er niet bij dus weet ik dat niet.
El Ghazi zou voor Feyenoordbegrippen ook een prima speler zijn. Flankspelers komen dit seizoen sowieso beter tot hun recht dan bij Ajax , wellicht door noeste arbeid van Vilhena en en El Ahmadi op het middenveld en de snelheid en opkomen van Kongolo en Karsdorp. Geen idee eigenlijk hoe dat kan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoe bijzonder hij de eerste seizoenshelft was. Augustus tot oktober misschien, maar daar valt geen reet over te zeggen. El Ghazi werd ook onverklaarbaar opgehemeld en opgehemeld toen Bosz het niet in hem zag zitten terwijl hij in 2015/16 slechts één maand presteerde en dat was de maand augustus waar Ajax tegen de lamme en de blinden spelen. In dit soort onzin trap ik niet.
Ook lachwekkend toch. Staan 4e. Ligt heel centraal en toch maar 250 man ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fc Utrecht heeft dit jaar de grootste winst geboekt, zeker thuis.
Uitwedstrijden in Nederland bezoeken is dan ook geen kanker meer aan. Den Haag, Utrecht, Ajax en Feyenoord zijn daarin altijd de top van Nederland geweest maar nu alleen die laatste twee clubs nog (wat combischapen betreft dan)quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook lachwekkend toch. Staan 4e. Ligt heel centraal en toch maar 250 man ofzo.
Ja oke, maar ik had het over thuis.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook lachwekkend toch. Staan 4e. Ligt heel centraal en toch maar 250 man ofzo.
Feyenoord uit is en blijft de leukste wedstrijd voor de Ado fans.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitwedstrijden in Nederland bezoeken is dan ook geen kanker meer aan. Den Haag, Utrecht, Ajax en Feyenoord zijn daarin altijd de top van Nederland geweest maar nu alleen die laatste twee clubs nog (wat combischapen betreft dan)
In dat oude vak nog wel, nu kan ik het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoord uit is en blijft de leukste wedstrijd voor de Ado fans.
Lekker lawinepijl in je eigen vak afsteken genot.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
In dat oude vak nog wel, nu kan ik het me niet voorstellen.
Wel lekker dichtbij
Gelukkig stond ik daar niet bovenop toen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker lawinepijl in je eigen vak afsteken genot.
Daar vind ik nou geen flikker aan normaal gesproken. Net als Ajax en psv uit.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Vond de actie met die beertjes dit seizoen wel weer super tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |