Miljoentje er bij en je koopt een speler als Jørgensenquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar zegt ie
kun je een mooi veldje van aanleggen hoor bij heracles
Terecht wel. Die aids moet er gewoon uit. Zelfs bij Ado.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoordgod wilde niet instemmen met de nieuwe opzet omdat er geen afspraken zijn gemaakt over kunstgras
Zeker flink branden op de huid? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moest dit weekend weer op kunstgras. Hele knie ligt weer open.
Ik vind het juist wel fijn voetballen op kunstgras, maar ik moet het dan ook niet van slidings hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moest dit weekend weer op kunstgras. Hele knie ligt weer open.
daar had ik sowieso nooit last vanquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker flink branden op de huid? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Brand inderdaad gigantisch. Echt een drama je wil niet eens een sliding maken.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker flink branden op de huid? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
krijg de tering met je SHOquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij speelde bij SHO toch?
Echt gras genot
Ayoub is geen middelmaat, Larsson wel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu zullen ze wel weer middelmaat als Larsson/Ayoub halen.
Middelmaat als Elia, Berghuis, Jorgensen en Jones hoop ik.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu zullen ze wel weer middelmaat als Larsson/Ayoub halen.
Haha, ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ricky komt voor de breedte. Jullie krijgen Kramer in ruil.
FC Binnemaasquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
krijg de tering met je SHO
FC Binnenmaasgod/VV Maasdamgod
Zinkwegse Boysquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
FC Binnemaasstandaard anale vernedering uitdelen.
Maasdam had vaak wel aardig elftal. OSV speelt tegenwoordig trouwens op kunstgras
Larsson kan wel aardig voetballen hoor, laatste tijd is het minder maar heel Heerenveen faalt collectief.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ayoub is geen middelmaat, Larsson wel.
Ik vind alleen die Ambrabat wel erg goed.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ayoub is geen middelmaat, Larsson wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |