Tuurlijk wel joh.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Ajax die EL wint.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Is toch genot voor NL joh.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds stabiel in de top 20. Wat is de all-time statistieken? Daar stond ik altijd redelijk hoog in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Feyenoord heeft hun feestje al gevierd na de winst van het kampioenschap, maar Ajax kan wellicht nog een feest verwachten. Volgende week kan de club namelijk de Europa League winnen.
De spelers van Feyenoord blijken Ajax de zege te gunnen. Zo zegt Gouden Schoen-winnaar Karim El Ahmadi zeker te gaan kijken. “Hakim Ziyech is een goede vriend van me, dus ik ga zeker kijken. Ik gun het hem van harte en voor het Nederlandse voetbal is het ook hartstikke mooi. Natuurlijk is er rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax, maar het zou mooi zijn als zij de Europa League winnen.”
Jens Toornstra, ook één van de uitblinkers dit seizoen bij Feyenoord heeft er alle vertrouwen in dat Ajax wint. “Het zou leuk zijn als een Nederlandse club het weer eens lukt”, kwam Telegraaf VNDG te weten. “Met het oog op de toekomst is het goed als Ajax wint. Ze moeten alle vertrouwen hebben dat het lukt, dan denk ik dat het wel goed komt.
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord moet de CL-pot dan toch delen?
Alleen die voor TV gelden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Das maar 5 mil ofzquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga de wedstrijd kijken en hoop gewoon op een mooie finale. Wie er wint interesseert mij geen hol.quote:
ZOnder kunstgrasquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar zegt ie
kun je een mooi veldje van aanleggen hoor bij heracles
feyenoordgod wilde niet instemmen met de nieuwe opzet omdat er geen afspraken zijn gemaakt over kunstgrasquote:
Miljoentje er bij en je koopt een speler als Jørgensenquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar zegt ie
kun je een mooi veldje van aanleggen hoor bij heracles
Terecht wel. Die aids moet er gewoon uit. Zelfs bij Ado.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoordgod wilde niet instemmen met de nieuwe opzet omdat er geen afspraken zijn gemaakt over kunstgras
Zeker flink branden op de huid? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moest dit weekend weer op kunstgras. Hele knie ligt weer open.
Ik vind het juist wel fijn voetballen op kunstgras, maar ik moet het dan ook niet van slidings hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moest dit weekend weer op kunstgras. Hele knie ligt weer open.
daar had ik sowieso nooit last vanquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker flink branden op de huid? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Brand inderdaad gigantisch. Echt een drama je wil niet eens een sliding maken.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker flink branden op de huid? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
krijg de tering met je SHOquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij speelde bij SHO toch?
Echt gras genot
Ayoub is geen middelmaat, Larsson wel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu zullen ze wel weer middelmaat als Larsson/Ayoub halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |