Dirk is de grootste demagoog die er rondloopt in de voetballerij.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft genoeg inzicht, kan mensen motiveren. Laat hem lekker bij de jeugd beginnen en dan langzaam omhoog. Wellicht eerst nog als assistent ofzo.
En dat gaat hem nog helpen ook.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dirk is de grootste demagoog die er rondloopt in de voetballerij.
Hij gaat de komende jaren opgeleid worden door Van Geel en studies volgen om uiteindelijk technisch dirkteur te worden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft genoeg inzicht, kan mensen motiveren. Laat hem lekker bij de jeugd beginnen en dan langzaam omhoog. Wellicht eerst nog als assistent ofzo.
Klopt. Moeten de VVF aandelen ooit ook nog eens terugkopen. Daarnaast nieuwe trainingslocatie, nieuw stadion op komst, veel spelers vervangen. Eventueel buffertje opbouwen. Er zal echt niet zo bizar veel overblijven om te investeren in veel nieuwe spelers met een transfersom van meerdere miljoenen van dat CL budget.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je niet heel veel geld voor. Van Geel moet creatief zijn. Kan je wel zeggen dat je CL geld hebt maar zoveel kan je daarvan ook niet herinvesteren.
Wellicht.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat gaat hem nog helpen ook.
Die heeft een contract voor het leven lijkt het.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang heeft Nelom nog een contract?
Met name koeken.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja hoe zit dat eigenlijk met Tapia? Bakt 'ie er wat van bij Feyenoord?
Kabeljauwhaasje met wokgroenten.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Dat scenario acht ik Kuytgesloten.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaat de komende jaren opgeleid worden door Van Geel en studies volgen om uiteindelijk technisch dirkteur te worden.
Kan ook.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaat de komende jaren opgeleid worden door Van Geel en studies volgen om uiteindelijk technisch dirkteur te worden.
Zit ook niet veel aan te komen vanuit de jeugd toch? CL geld vooral gebruiken om gaten te dichten ja. Moest Ajax ook toen ze voor het eerst in jaren CL voetbal speelden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Moeten de VVF aandelen ooit ook nog eens terugkopen. Daarnaast nieuwe trainingslocatie, nieuw stadion op komst, veel spelers vervangen. Eventueel buffertje opbouwen. Er zal echt niet zo bizar veel overblijven om te investeren in veel nieuwe spelers met een transfersom van meerdere miljoenen van dat CL budget.
Vind ik hem ook minder geschikt voor.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat scenario acht ik Kuytgesloten.
KAPPEN MET DIE SHIT!quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:13 schreef Elan het volgende:
Soort rol als Van der Sar bij Ajax zie ik Dirk ook wel in.
Gio vind ik nog wel een aardige kerel, Cocu is zo'n vreselijke droogkloot.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wellicht.
Gio zegt eigenlijk ook nooit wat verrassends. Cocu idem.
Weet ik niet, moet je aan Caland vragen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit ook niet veel aan te komen vanuit de jeugd toch? CL geld vooral gebruiken om gaten te dichten ja. Moest Ajax ook toen ze voor het eerst in jaren CL voetbal speelden.
Bizar dat hij zolang bij jullie speelt. Die selecteer je toch wel sneller door johquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die heeft een contract voor het leven lijkt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onlo zakt weg, na een sterk begin.Zonder wrijving geen glans
Bosz heeft wel aardige stappen gemaakt, was bij Vitesse echt een vervelend mannetje. Vooral als hij weer eens iets verloren had.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gio vind ik nog wel een aardige kerel, Cocu is zo'n vreselijke droogkloot.
Dirk heeft geen briefje nodig voor toespraken denk ik.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:13 schreef Elan het volgende:
Soort rol als Van der Sar bij Ajax zie ik Dirk ook wel in.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik sta nog steeds stabiel in de top 20. Wat is de all-time statistieken? Daar stond ik altijd redelijk hoog in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onlo zakt weg, na een sterk begin.
Ik dacht dat je Feyenoordfan wasquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je aan Caland vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |