quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Al zie ik er geen topcoach in, denk dat hij in de Eredivisie prima trainer zou zijn. Maar moet je maar zien zitten, al dat gezeik.
Correct.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijken wel een beetje op elkaar, niet?
Schijnt dat ze een van de lichtmasten in de vorm van Dirk Kuyt gaan doen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kuyt krijgt vast een standbeeld bij de nieuwe Kuip.
Op basis waarvan denk je dat?quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dirk Kuyt zou wel een goede voetbal coach kunnen worden, denk ik.
Op duracell batterijen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt dat ze een van de lichtmasten in de vorm van Dirk Kuyt gaan doen.
Ach genoeg middelmaat te lozen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:01 schreef Elan het volgende:
Duur zomertje worden voor Feyenoord op deze manier.
Godverquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt dat ze een van de lichtmasten in de vorm van Dirk Kuyt gaan doen.
Tijdens de wedstrijd is het dan Dirk Aan en na de wedstrijd is het weer Dirk Kuyt.
Nelom, Vejinovic, Tapia, Gustafsson.quote:
Ik zou die vier niet eens middelmaat willen noemen...quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nelom, Vejinovic, Tapia, Gustafsson.
Vervangers voor Kuyt, Elia en waarschijnlijk nog minimaal twee basisspelers.
Krijg je een compleet ander elftal/selectie.
Alsnog wel zorgelijk.quote:
Van Geel gaat zeker weer eredivisie middelmaat halen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krijg je niet heel veel geld voor. Van Geel moet creatief zijn. Kan je wel zeggen dat je CL geld hebt maar zoveel kan je daarvan ook niet herinvesteren.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoelang heeft Nelom nog een contract?quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsnog wel zorgelijk.
Veel spelers die echt weg moeten hebben ook nog gewoon contract, hopelijk dat je ze ergens kan dumpen.
Heeft genoeg inzicht, kan mensen motiveren. Laat hem lekker bij de jeugd beginnen en dan langzaam omhoog. Wellicht eerst nog als assistent ofzo.quote:
Nee, die zijn wel redelijk door het ijs gezakt ja. Nelom zelfs al 4 of 5 seizoenen op rij. Gustafsson en Tapia zou ik ergens nog wel een kans gunnen in de voorbereiding. Daar moet toch meer in zitten.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou die vier niet eens middelmaat willen noemen...
Misschien kan hij weer wat uit Denemarken halenquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van Geel gaat zeker weer eredivisie middelmaat halen?
Sowieso rustig opbouwen die carrière ja. Zoals De Boer en Cocu ook deden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft genoeg inzicht, kan mensen motiveren. Laat hem lekker bij de jeugd beginnen en dan langzaam omhoog. Wellicht eerst nog als assistent ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |