Misschien moeten we daar dan maar eens de VBL meet houden ipv de Chinese muur?quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet eens bij La Triana eten en een sherry bij een dessert nemen. Best genot eigenlijk.
Dat lijkt me een goed plan. Dan kan opper het declareren via zijn werk. Die kijken blijkbaar toch niet zo naar de kosten.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar dan maar eens de VBL meet houden ipv de Chinese muur?
Goeiendag wat een dijenkletser.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook een steak. Een zonnesteak.
Nou he.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeiendag wat een dijenkletser.
Niet de eerste keer dat kapi zich belachelijk maakt vanmiddag.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeiendag wat een dijenkletser.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan. Dan kan opper het declareren via zijn werk. Die kijken blijkbaar toch niet zo naar de kosten.
Moest lachen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook een steak. Een zonnesteak.
Kom vechten dan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat kapi zich belachelijk maakt vanmiddag.
Moet je naar Turkije gaan. Daar kosten ze maar 5 euro.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben op zoek naar een wit bjorn borg shirtje met de tekst in zwarte letters van dat merk. Ik had zo'n shirt maar die was een beetje geel geworden helaas. Stond mooi op mijn zwarte bjorn borg zwembroek voor op vakantie.
Dat denk ik ook wel. Al zie ik er geen topcoach in, denk dat hij in de Eredivisie prima trainer zou zijn. Maar moet je maar zien zitten, al dat gezeik.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dirk Kuyt zou wel een goede voetbal coach kunnen worden, denk ik.
Zit te kijken in de online shop.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je naar Turkije gaan. Daar kosten ze maar 5 euro.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dirk Kuyt zou wel een goede voetbal coach kunnen worden, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |