Een week op 1 locatie vind ik vaak al te veel. Alleen in New York vond ik dat een goede periode.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het hotel is, dan is een week wel voldoende. Indien huisje met eigen boodschappen en koken dan vind ik 9 á 10 dagen wel een betere periode.
voor een stad is wel weer vrij langquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een week op 1 locatie vind ik vaak al te veel. Alleen in New York vond ik dat een goede periode.
Eens, maar wij nemen dan ook altijd een auto of doen een switch halverwege naar een ander gebied.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een week op 1 locatie vind ik vaak al te veel. Alleen in New York vond ik dat een goede periode.
Voorjaar of najaar is wel lekker hoor. Zonder jas beetje door de stad wandelen, wat eten en drinken, museumpje, wedstrijd bezoeken. Prima hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou het daar ook wel een week uithouden in de goeie tijd van het jaar
quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Madeira is een alcoholische drank, geen fris dus.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Domme jongen die Elan. Ik heb nog een fles madeira staan trouwens. Bijna 5 jaar geleden gekocht.quote:
Heb dat nog nooit gedronken.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Domme jongen die Elan. Ik heb nog een fles madeira staan trouwens. Bijna 5 jaar geleden gekocht.
Dat is het ongeveer het hele jaar. Nog altijd wel lekker temperatuurtje natuurlijk maar niet echt heel warm ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Madeira
woensdag 15:00
Zonnig
Zonnig
18°C | °F
Neerslagkans: 0%
Luchtvochtigheid: 57%
Wind: 26 km/h
Wel eens port op.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gedronken.
BRAPAPOWquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |