Ja das wel kut. Ik ga bijna alleen nog maar naar Groningen. Echt place to be voor studenten.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar is nu wel kut dat ik vaak niet kan uitgaan in Amsterdam omdat er 's nachts geen bus gaat naar mijn dorp
Als je gezelschap dat niet wil is dat ook maar saai.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus ga gewoon door tot 8 uur in de morgen lapzwans
Ligt er ongetwijfeld ook aan hoe je woont verder, Monte Video penthouse of 2 hoog ergens achteraf.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Welnee. Heb eigenlijk altijd wel midden in het centrum gewoond en feitelijk heb je daar totaal geen last van.
Dat is voor mij echt 4 uur reizenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja das wel kut. Ik ga bijna alleen nog maar naar Groningen. Echt place to be voor studenten.
bob regelen heeequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar is nu wel kut dat ik vaak niet kan uitgaan in Amsterdam omdat er 's nachts geen bus gaat naar mijn dorp
Met XTC heb je altijd gezelschapquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je gezelschap dat niet wil is dat ook maar saai.
Wat jij post gaat over levensverwachting niet over vervuiling an sig, debiel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar dus niet. Ik neem dit centrum iets serieuzer dan de persoonlijke observatie van elan op de hoek
quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja das wel kut. Ik ga bijna alleen nog maar naar Groningen. Echt place to be voor studenten.
Beter dan Utrecht?quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Levensverwachting DOOR vervuiling, debiel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat jij post gaat over levensverwachting niet over vervuiling an sig, debiel.
Ja dat lijkt me ook kut.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt 4 uur reizenZal best een leuke stad zijn maar echt te ver
Prima . Jouw longen zijn al naar de tyfus verder dus van jou neem ik sowieso geen advies aan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Levensverwachting DOOR vervuiling, debiel.
Doe mij maar Knut. Zal er goed mee om gaan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker over Oekraine vliegen jongens.
Wie wil mn account als ik word neergeschoten.
De rest woont dan niet bij mijn woonplaats hè, die wonen in Amsterdam maar hebben dan kleine woningen waar ik niet kan crashenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
bob regelen heee
of taxitje met een paar man vaak ook wel te betalen
Ik rook pas sinds een jaar dus ik denk dat t nog best meevaltquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima . Jouw longen zijn al naar de tyfus verder dus van jou neem ik sowieso geen advies aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |