Er zullen vast genoeg rustige wijkjes zijn in zo'n stad, en dan ben je toch dichtbij allesquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag dan reis ik liever ff. Hoef al die drukte niet zo
Gaat wel tegenstaan hoor op den duur, constant herrie en vervuiling en overal teringdrukte.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij best chill eigenlijk, om alle voorzieningen dichtbij te hebben.
Alle gordijntjes die open schuiven als je langslooptquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook wel fijner inderdaad, in het dorp kent iedereen je
Praat voor jezelf johquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat wel tegenstaan hoor op den duur, constant herrie en vervuiling en overal teringdrukte.
Oh dat is wel chill. Maar bedoelde echt in het centrum wonenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg rustige wijkjes zijn in zo'n stad, en dan ben je toch dichtbij alles
Ach alles heeft zijn voor- en nadelen, aan die herrie kan je wel wennen denk ik.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat wel tegenstaan hoor op den duur, constant herrie en vervuiling en overal teringdrukte.
Dan heb jij gewoon een kut dorpquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle gordijntjes die open schuiven als je langsloopt![]()
Dorpen
gewoon je zolderraam dichtquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach alles heeft zijn voor- en nadelen, aan die herrie kan je wel wennen denk ik.
Welnee. Heb eigenlijk altijd wel midden in het centrum gewoond en feitelijk heb je daar totaal geen last van.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft ook niet perse, als het maar te fietsen is allemaal.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill. Maar bedoelde echt in het centrum wonen. In Rome leefde ik toen ook zo'n 5 minuten buiten het centrum. Das wel fijn.
Daarom pik. Utrecht voor trouwensquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft ook niet perse, als het maar te fietsen is allemaal.
rot dan gewoon op met je gejankquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle dorpen zijn kut en de mensen die er wonen zijn dom
Scheelt echt wel qua vervuiling of je in die flat naast de A13 woont of waar ik woonde in de Hoekse Waard, laat staan ergens op Walcheren waar nauwelijks wegen zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso mensen die denken dat de vervuiling in steden groter is dan de rest van Nederland zijn echt kankerdom
[ afbeelding ]
Hoeksche Waardgodquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt echt wel qua vervuiling of je in die flat naast de A13 woont of waar ik woonde in de Hoekse Waard, laat staan ergens op Walcheren waar nauwelijks wegen zijn.
Toen ik in Rotterdam centrum woonde elke week gitzwarte ramen van de fijnstof.
Maar is nu wel kut dat ik vaak niet kan uitgaan in Amsterdam omdat er 's nachts geen bus gaat naar mijn dorpquote:
Neuk nog een spleet oog.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle dorpen zijn kut en de mensen die er wonen zijn dom
Nou, blijkbaar dus niet. Ik neem dit centrum iets serieuzer dan de persoonlijke observatie van elan op de hoekquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt echt wel qua vervuiling of je in die flat naast de A13 woont of waar ik woonde in de Hoekse Waard, laat staan ergens op Walcheren waar nauwelijks wegen zijn.
Toen ik in Rotterdam centrum woonde elke week gitzwarte ramen van de fijnstof.
Jezus ga gewoon door tot 8 uur in de morgen lapzwansquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar is nu wel kut dat ik vaak niet kan uitgaan in Amsterdam omdat er 's nachts geen bus gaat naar mijn dorp
Ja das wel kut. Ik ga bijna alleen nog maar naar Groningen. Echt place to be voor studenten.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar is nu wel kut dat ik vaak niet kan uitgaan in Amsterdam omdat er 's nachts geen bus gaat naar mijn dorp
Als je gezelschap dat niet wil is dat ook maar saai.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus ga gewoon door tot 8 uur in de morgen lapzwans
Ligt er ongetwijfeld ook aan hoe je woont verder, Monte Video penthouse of 2 hoog ergens achteraf.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Welnee. Heb eigenlijk altijd wel midden in het centrum gewoond en feitelijk heb je daar totaal geen last van.
Dat is voor mij echt 4 uur reizenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja das wel kut. Ik ga bijna alleen nog maar naar Groningen. Echt place to be voor studenten.
bob regelen heeequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met XTC heb je altijd gezelschapquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je gezelschap dat niet wil is dat ook maar saai.
Wat jij post gaat over levensverwachting niet over vervuiling an sig, debiel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar dus niet. Ik neem dit centrum iets serieuzer dan de persoonlijke observatie van elan op de hoek
quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja das wel kut. Ik ga bijna alleen nog maar naar Groningen. Echt place to be voor studenten.
Beter dan Utrecht?quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Levensverwachting DOOR vervuiling, debiel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat jij post gaat over levensverwachting niet over vervuiling an sig, debiel.
Ja dat lijkt me ook kut.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt 4 uur reizenZal best een leuke stad zijn maar echt te ver
Prima . Jouw longen zijn al naar de tyfus verder dus van jou neem ik sowieso geen advies aan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Levensverwachting DOOR vervuiling, debiel.
Doe mij maar Knut. Zal er goed mee om gaan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker over Oekraine vliegen jongens.
Wie wil mn account als ik word neergeschoten.
De rest woont dan niet bij mijn woonplaats hè, die wonen in Amsterdam maar hebben dan kleine woningen waar ik niet kan crashenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
bob regelen heee
of taxitje met een paar man vaak ook wel te betalen
Ik rook pas sinds een jaar dus ik denk dat t nog best meevaltquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima . Jouw longen zijn al naar de tyfus verder dus van jou neem ik sowieso geen advies aan.
Dus nadat je bijna dood was gegaan besloot je maar eens dat het tijd was om te beginnen met roken, of hoe is dat precies tot stand gekomen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik rook pas sinds een jaar dus ik denk dat t nog best meevalt
De SP wil dat toch helemaal niet met Ruttequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef JanCees het volgende:
Rutte die SP overweegt als 4de partij GADVERDAMME
Hij wil een stabiel meerderheidskabinet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef JanCees het volgende:
Rutte die SP overweegt als 4de partij GADVERDAMME
Ja ben een week na mn coma begonnenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus nadat je bijna dood was gegaan besloot je maar eens dat het tijd was om te beginnen met roken, of hoe is dat precies tot stand gekomen?
niet handig ouwe reusquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ben een week na mn coma begonnen
Dat moet je toch helemaal niet willenquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou humor zijn als we deze zomer naast VVV ook Helmond Sport en FC Emmen in de eredivisie kunnen verwelkomenVers bloed ditdat.
Moet er niet aan denken in een stad te wonenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij jou zie ik het door mn vette worstvingers omdat je niet zonder tulpen kan
Apartquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ben een week na mn coma begonnen
Is tog lagguh joh.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef Caland het volgende:
Emmen heeft trouwens zo'n ultrasgroepje en die noemen zichzelf brigata fanatico
Die komen dus uit Emmen
Let that sink in
quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef Caland het volgende:
Die komen dus uit Emmen
Let that sink in
MVV, Cambuur of NAC zou ik wel verwelkomen. Traditionsvereinigungen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou humor zijn als we deze zomer naast VVV ook Helmond Sport en FC Emmen in de eredivisie kunnen verwelkomenVers bloed ditdat.
In Volendam heet zo'n groepje Fanatixquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef Caland het volgende:
Die komen dus uit Emmen
Let that sink in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |