Dus nadat je bijna dood was gegaan besloot je maar eens dat het tijd was om te beginnen met roken, of hoe is dat precies tot stand gekomen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik rook pas sinds een jaar dus ik denk dat t nog best meevalt
De SP wil dat toch helemaal niet met Ruttequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef JanCees het volgende:
Rutte die SP overweegt als 4de partij GADVERDAMME
Hij wil een stabiel meerderheidskabinet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef JanCees het volgende:
Rutte die SP overweegt als 4de partij GADVERDAMME
Ja ben een week na mn coma begonnenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus nadat je bijna dood was gegaan besloot je maar eens dat het tijd was om te beginnen met roken, of hoe is dat precies tot stand gekomen?
niet handig ouwe reusquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ben een week na mn coma begonnen
Dat moet je toch helemaal niet willenquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou humor zijn als we deze zomer naast VVV ook Helmond Sport en FC Emmen in de eredivisie kunnen verwelkomenVers bloed ditdat.
Moet er niet aan denken in een stad te wonenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij jou zie ik het door mn vette worstvingers omdat je niet zonder tulpen kan
Apartquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ben een week na mn coma begonnen
Is tog lagguh joh.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef Caland het volgende:
Emmen heeft trouwens zo'n ultrasgroepje en die noemen zichzelf brigata fanatico
Die komen dus uit Emmen
Let that sink in
quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef Caland het volgende:
Die komen dus uit Emmen
Let that sink in
MVV, Cambuur of NAC zou ik wel verwelkomen. Traditionsvereinigungen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou humor zijn als we deze zomer naast VVV ook Helmond Sport en FC Emmen in de eredivisie kunnen verwelkomenVers bloed ditdat.
In Volendam heet zo'n groepje Fanatixquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef Caland het volgende:
Die komen dus uit Emmen
Let that sink in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |