Ik vooral Emmen omdat ze als het goed is nog nooit eredivisie hebben gespeeld. Zou toch eens leuk zijn voor die club.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
MVV, Cambuur of NAC zou ik wel verwelkomen. Traditionsvereinigungen.
Vergeet Volendam niet KKLulquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De mensen op die groep gaan wel helemaal los op BCBS. Een bier dat in Amerika gewoon in de supermarkt staatquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:06 schreef Saind het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die man
Heb nog 13 tot 16 staan, zou ik daar Zenne voor krijgen?
Die verdwijnen meteen weer na 1 seizoen joh.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vooral Emmen omdat ze als het goed is nog nooit eredivisie hebben gespeeld. Zou toch eens leuk zijn voor die club.
TR gemacht. Joey Veerman is wel een leuk spelertje.quote:
Ik heb toen 13 en 14 geruild voor wat Tommie Sjef, dat vond ik nog wel een prima dealquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De mensen op die groep gaan wel helemaal los op BCBS. Een bier dat in Amerika gewoon in de supermarkt staat
Staat in de belangstelling van Ado.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
TR gemacht. Joey Veerman is wel een leuk spelertje.
Toen Berend Oostingh er nog voetbalde wel.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vooral Emmen omdat ze als het goed is nog nooit eredivisie hebben gespeeld. Zou toch eens leuk zijn voor die club.
Ik hoop dat Kwakman eigenhandig NAC uitschakeltquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
TR gemacht. Joey Veerman is wel een leuk spelertje.
Kan zijn carrière ook meteen bij het grof vuil.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat in de belangstelling van Ado.
mvv rot op zeg. Volkslied aidsquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stop hiermee.quote:
Ze hadden ook zo'n kleine kale die altijd scoordequote:Op woensdag 17 mei 2017 19:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen Berend Oostingh er nog voetbalde wel.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan zijn carrière ook meteen bij het grof vuil.
De ster.quote:
Krankzinnig. Heb er nog nooit eentje op trouwens.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb toen 13 en 14 geruild voor wat Tommie Sjef, dat vond ik nog wel een prima deal
maar ditHij heeft ze nog verkocht voor 200 ook he
Dat is Angry Chair toch?quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Krankzinnig. Heb er nog nooit eentje op trouwens.
Maar het kan niet beter zijn dan Barrel Aged Imperial German Chocolate Cupcake Stout. Man man man, wat een spul
Waarom geen FCVD klootzakquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:12 schreef hafcfan het volgende:
Ik juich voor Emmen, Cambuur en NAC mag ookm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |