Mijn god.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:51 schreef Saind het volgende:
[..]
In geen enkel land zweren mensen trouw aan de grondwet en is die zo heilig als daar
De grondwet zou een basis moeten zijn, niet het einde
De grondwet is de basis van iedere Democratie. Scheiding van Uitvoerende, Rechtelijke en Kerkelijke macht. Leer je op de basisschool al.quote:
Dat is precies wat ik zegquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grondwet is de basis van iedere Democratie. Scheiding van Uitvoerende, Rechtelijke en Kerkelijke macht. Leer je op de basisschool al.
Man man man man manquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grondwet is de basis van iedere Democratie. Scheiding van Uitvoerende, Rechtelijke en Kerkelijke macht. Leer je op de basisschool al.
Niet per se, Turkije heeft ook een grondwet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat er weer één schelden. Goed lezen valt niet mee hè ?quote:
Wanneer heb ik met kanker gescholden?quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:08 schreef GGMM het volgende:
Ah, Stijn mag met kanker en pedofiel schelden, maar wij users niet met mongool.
Hap nou eens niet...quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb ik met kanker gescholden?
vieze gezwellenquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb ik met kanker gescholden?
Mijn vader is Italiaan moeder Nederlands.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:07 schreef Saind het volgende:
Mag ik nu ook al geen mongool meer zeggen
man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |