Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 18 mei 2017 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van de aanstaande impeachment van Trump?
Wat vind je van de recente ontwikkelingen?quote:
Tot zekere hoogte ja al pakt Trump het niet zo slim aan allemaalquote:Op donderdag 18 mei 2017 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind je van de recente ontwikkelingen?
Allemaal pogingen van de linkse democraten die een geweldige president omver willen werpen zeker?
Die is staatsgevaarlijk en zo gek als een deur.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tot zekere hoogte ja al pakt Trump het niet zo slim aan allemaal
Zegt de Washington Post jaquote:Op donderdag 18 mei 2017 09:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is staatsgevaarlijk en zo gek als een deur.
Zeg ik en alle media en diplomaten.quote:
Wat is MSMquote:
quote:Onbedoeld heeft Trump alles nog erger gemaakt doordat hij in de ontslagbrief voor Comey beklemtoonde dat deze hem had verzekerd dat er geen onderzoek tegen hem zelf liep. Verder zou hij Comey om diens loyaliteit hebben gevraagd, wat de FBI-chef weigerde: hij had alleen trouw gezworen aan de grondwet, niet aan de president zelf.
Zal allemaal op niets uitdraaien. De media doen er alles aan om Trump te impeachen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoe waarschijnlijk is het dat Trump wordt afgezet?
[..]
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:48 schreef Saind het volgende:
Eerlijk gezegd begrijp ik die fascinatie met die grondwet van die Amerikanen niet zo goed
In geen enkel land zweren mensen trouw aan de grondwet en is die zo heilig als daarquote:
Precies. Wat heb je aan de grondwet als je Trump als president hebt ?quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:48 schreef Saind het volgende:
Eerlijk gezegd begrijp ik die fascinatie met die grondwet van die Amerikanen niet zo goed
Mijn god.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:51 schreef Saind het volgende:
[..]
In geen enkel land zweren mensen trouw aan de grondwet en is die zo heilig als daar
De grondwet zou een basis moeten zijn, niet het einde
De grondwet is de basis van iedere Democratie. Scheiding van Uitvoerende, Rechtelijke en Kerkelijke macht. Leer je op de basisschool al.quote:
Dat is precies wat ik zegquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grondwet is de basis van iedere Democratie. Scheiding van Uitvoerende, Rechtelijke en Kerkelijke macht. Leer je op de basisschool al.
Man man man man manquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grondwet is de basis van iedere Democratie. Scheiding van Uitvoerende, Rechtelijke en Kerkelijke macht. Leer je op de basisschool al.
Niet per se, Turkije heeft ook een grondwet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat er weer één schelden. Goed lezen valt niet mee hè ?quote:
Wanneer heb ik met kanker gescholden?quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:08 schreef GGMM het volgende:
Ah, Stijn mag met kanker en pedofiel schelden, maar wij users niet met mongool.
Hap nou eens niet...quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb ik met kanker gescholden?
vieze gezwellenquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb ik met kanker gescholden?
Mijn vader is Italiaan moeder Nederlands.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:07 schreef Saind het volgende:
Mag ik nu ook al geen mongool meer zeggen
man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |