Ga jij nog een wedstrijd kijken?quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde vooral met een B-team toen volgens mij, met het oog op de EL
Monaco speelt zo hun kampioenswedstrijd, is wel leuk om te zien. Anders Italiaanse bekerfinalequote:Op woensdag 17 mei 2017 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga jij nog een wedstrijd kijken?
Ik ga voor real, die EL kwalificatie boeit me niet zo erg en bij United staat er weinig op het spel meer.
Dat zijn ook nog wel aardige wedstrijden ja, ik denk dat ik toch met Real begin, het is toch ook bijna hun kampioenswedstrijd.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Monaco speelt zo hun kampioenswedstrijd, is wel leuk om te zien. Anders Italiaanse bekerfinale
Ik kan het me nog herinneren alsof het gister was.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was het nog weekend
Nu hopen op een paar leuke tegenstanders in de CL, die Europese wedstrijden bezoek je toch ook wel eens?quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was het nog weekend
Regelmatig ja, CL is wat dat betreft over het algemeen iets goedkoper maar EL kan wel legendarischer zijn als je in een of ander aftands gat met alleen maar hoerenketen terecht komt. Die kans is in de CL toch aanzienlijk kleinerquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu hopen op een paar leuke tegenstanders in de CL, die Europese wedstrijden bezoek je toch ook wel eens?
Haterquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:10 schreef Saind het volgende:
de buren hebben kind van de duivel op repeat staan en ik kan dat nummer echt niet hebben
quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Regelmatig ja, CL is wat dat betreft over het algemeen iets goedkoper maar EL kan wel legendarischer zijn als je in een of ander aftands gat met alleen maar hoerenketen terecht komt. Die kans is in de CL toch aanzienlijk kleiner
Oostblokgodquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Regelmatig ja, CL is wat dat betreft over het algemeen iets goedkoper maar EL kan wel legendarischer zijn als je in een of ander aftands gat met alleen maar hoerenketen terecht komt. Die kans is in de CL toch aanzienlijk kleiner
Ronaldo heeft alweer gescoord.quote:
Ik denk dat hij de gouden bal weer gaat winnen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zag het ja, 50 doelpunten in een 'slecht' seizoen
Cristiano Ronaldo has passed Jimmy Greaves for most goals in Europe's top five leagues. Ronaldo: 367 goals, 460 games. Greaves: 366/528.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de gouden bal weer gaat winnen.
Netjes hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo has passed Jimmy Greaves for most goals in Europe's top five leagues. Ronaldo: 367 goals, 460 games. Greaves: 366/528.
Ze kijken toch vooral naar teamprijzen, dus dat is wel de verwachting ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de gouden bal weer gaat winnen.
Het EK telt dacht ik ook nog mee?quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kijken toch vooral naar teamprijzen, dus dat is wel de verwachting ja.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga Fargo verder kijken. Tschuss
HOI KNUT-SANquote:
CL en titel lijkt me ook wel genoeg.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet hè, dat was 2016 en heeft hij al een prijs voor gehad.
Hey Knut-san, hoe bevalt het hier?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |