T is niet ontzettend vervelend, maar ook niet heel handig ofzoquote:Op zondag 30 april 2017 17:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker toch.![]()
Hier van planken in kasten maken, naar sport kijken, naar werken in de tuin. Weer wat dozen uitgepakt. Kraaltjes gesorteerd.![]()
Nog een beetje zat geweest tussendoor.
Rexquote:Op zondag 30 april 2017 17:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Thijsemans! Dat is ff geleden, hoe is t?
Dat ging ook alle kanten op.quote:Op zondag 30 april 2017 17:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is niet ontzettend vervelend, maar ook niet heel handig ofzo
Kijk, dat is wat meer doelgericht, dat van jou
Nice, dat tikt lekker aan danquote:Op zondag 30 april 2017 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rex
Prima, masterclass voor mijn nieuwe baan afgerond, twee certificeringen gehaald en hopelijk snel naar een opdracht
En met jou?
Burrito'squote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat schaft de pot bij jullie ?
#etenstijd
etenquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#etenstijd
Ovenkip, aardappeltjes en een salade.quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#etenstijd
Gemarineerde kipreepjes.quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#etenstijd
3x woordwaardequote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef Fripsel het volgende:
En nee Rex het is nog steeds niet onkruidvrij. Maar wel een stuk beter.![]()
En ik heb een heel mooi komkommerklimrek nu dankzij Rival. Van resthout.
Ik heb een beeldquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Burrito's
Mag wel weer douchen nu ze op zijn
Altijd lekker: eten.quote:
Ja die zijn echt niet normaal te etenquote:
quote:
Kip is altijd goedquote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ovenkip, aardappeltjes en een salade.
Net als spareribs, al gaat dat net iets beterquote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die zijn echt niet normaal te eten
Spareribs vallen niet onverwachts uit elkaar dus dat scheeltquote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als spareribs, al gaat dat net iets beter
Hmmm ja dat is waar, al heb je soms weleens malse die van het bot afvallenquote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Spareribs vallen niet onverwachts uit elkaar dus dat scheelt
Kipnuggetsquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#etenstijd
Nu heb ik zin in spareribsquote:Op zondag 30 april 2017 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm ja dat is waar, al heb je soms weleens malse die van het bot afvallen
Ook lekkerquote:
Ik heb accuut zin om uit eten te gaan, bij mijn vaste spareribstentje aan zeequote:Op zondag 30 april 2017 18:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in spareribs![]()
Al krijg ik die nooit zo lekker gemaakt thuis als in een restaurant
Ik hou me aanbevolenquote:Op zondag 30 april 2017 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb accuut zin om uit eten te gaan, bij mijn vaste spareribstentje aan zee![]()
Hm, ik kan erg lekkere ribjes maken, maar vind het marineren zo'n gedoe...
Dan moet ik een grotere ovenquote:
Nou ja, dat lijkt er tenminste nog op.quote:Op zondag 30 april 2017 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde kipburgers. Stomme autocorrect
Nee ze hebben meerdere vestigingen die ook al langer open zijn en is daar ook zoquote:Op zondag 30 april 2017 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is geen geld![]()
Misschien een introductieprijs?
Nog echt op vakantie geweest ook?quote:Op zondag 30 april 2017 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
morgen weer normale leef verdomme. Ben anderhalve kilo aangekomen deze vakantie #fatty #plofchickie
quote:Op zondag 30 april 2017 18:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee ze hebben meerdere vestigingen die ook al langer open zijn en is daar ook zo
Ja dat is waar. Moet altijd wel lachen om die "gesprekken" die je wel eens zietquote:Op zondag 30 april 2017 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt er tenminste nog op.
Je hebt soms ook dyacs die nergens op slaan
Ah alweer iemand die me niet gemist heeftquote:
Van die ongepaste woorden zoals: abortus of genocidequote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Moet altijd wel lachen om die "gesprekken" die je wel eens ziet
Ja maar een manier om daar achter te komenquote:Op zondag 30 april 2017 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Klinkt goed, nu hopen dat het kwaliteitstechnisch ook prima is
quote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah alweer iemand die me niet gemist heeft
Maar ja Duitsland
Volgens mij weet ik welke dat is. Ik ben even de naam kwijt maar ze zitten ook in Woerden.quote:Op zondag 30 april 2017 18:19 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben restaurant aan het reserveren voor de verjaardag van mn ma. Restaurant is nieuw hier maar blijkbaar super goed en nog ouderwetse prijzen
Biertje kost 1,35 en een biefstuk 14,35, glaasje wijn 2,25, voorgerecht/nagerecht ~4,50
Geen idee hoe ze daar winst mee kunnen maken maar zeker de moeite waard om eens uit te proberen
Alleen wifi in t huisjequote:Op zondag 30 april 2017 18:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze hebben in Duitsland toch ook internet?
Nope, is een andere danquote:Op zondag 30 april 2017 18:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welke dat is. Ik ben even de naam kwijt maar ze zitten ook in Woerden.
Nog een paar maanden en je kunt gratis roamenquote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen wifi in t huisje
Lekker rustig
quote:Op zondag 30 april 2017 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die ongepaste woorden zoals: abortus of genocide
#que?
Oh ik dacht Bregje. Die hebben ook zulke prijzenquote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nope, is een andere danDeze heeft 3 vestigingen, alle 3 in Brabant.
Ook kwalitatief goed verder?quote:Op zondag 30 april 2017 18:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik dacht Bregje. Die hebben ook zulke prijzen
Ik hoor er wel goede verhalen over. Best veel mensen die daar gaan eten. 1 was minder positief maar dat kwam omdat ze het stom vond dat ze voor stokbrood en kruidenboter moest betalenquote:
Zit ie ook in Breda?quote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
echt hequote:Op zondag 30 april 2017 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hoor er wel goede verhalen over. Best veel mensen die daar gaan eten. 1 was minder positief maar dat kwam omdat ze het stom vond dat ze voor stokbrood en kruidenboter moest betalen
Succesquote:Op zondag 30 april 2017 18:35 schreef Lot88 het volgende:
bijna maandagMijn laatste 10 weken studeren breken morgen aan
Laten we de term "nuttiger" gebruiken dan :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
De tijd dringtquote:Op zondag 30 april 2017 18:35 schreef Lot88 het volgende:
bijna maandagMijn laatste 10 weken studeren breken morgen aan
quote:Op zondag 30 april 2017 19:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben bang dat ik verbrand ben
De tube heeft niet goed op je heaufd gesquirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Was het druk?quote:Op zondag 30 april 2017 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo.
Wel weer even genoeg bussen en treinen gehad voor de komende tijd.
Ja. Enorm.quote:
Nicequote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Enorm.
Heb me wel vermaakt hoor, daar niet van.
Maar ook op de terugweg weer geen treinen enzo. Ben blij dat ik nu lekker kan chillen.
Ook eentje dichtbij Boxtel?quote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
quote:
Ik mag komende week met de treinquote:Op zondag 30 april 2017 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo.
Wel weer even genoeg bussen en treinen gehad voor de komende tijd.
quote:Op zondag 30 april 2017 19:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben bang dat ik verbrand ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gesquirt?quote:Op zondag 30 april 2017 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
De tube heeft niet goed op je heaufd gesquirt
En dan wel een nieuwe selfie maken en posten natuurlijkquote:
Nee zonder gekheid als je yoghurt op je verbrande huid smeert trekt het de warmte er uit en verzacht het. Ik verbrand altijd wordt amper bruin dus weet inmiddels wel wat je er tegen kunt doen. En kop kaal maakt jongerquote:Op zondag 30 april 2017 19:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dan wel een nieuwe selfie maken en posten natuurlijk![]()
Ja. Ook zonnebrandcreme kan squirten :$quote:
Toch ben ik bang dat het er een beetje raar uitzietquote:Op zondag 30 april 2017 19:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee zonder gekheid als je yoghurt op je verbrande huid smeert trekt het de warmte er uit en verzacht het. Ik verbrand altijd wordt amper bruin dus weet inmiddels wel wat je er tegen kunt doen. En kop kaal maakt jonger
Yoghurt helpt supergoed iddquote:Op zondag 30 april 2017 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Yoghurt / komkommer helpt wel tegen de irritatie, maar verwacht niet dat je morgen geen rode kop meer hebt.
En daar kun je fatsoenlijk op lopen?quote:Op zondag 30 april 2017 19:55 schreef Samzz het volgende:
http://mobile.77onlinesho(...)i=17042374&ci=000035
Deze schoenen besteld.
Dan vraag je netjes: "Wil je me ook komen troosten, Elvi?"quote:
Elvi heeft wat dominantie nodig tochquote:Op zondag 30 april 2017 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan vraag je netjes: "Wil je me ook komen troosten, Elvi?"
Ongemanierd
Had net een date met een meid die allergisch is voor komkommer, letterlijk wat haar moeder bij haar deed vroegerquote:Op zondag 30 april 2017 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Yoghurt / komkommer helpt wel tegen de irritatie, maar verwacht niet dat je morgen geen rode kop meer hebt.
Beetjequote:Op zondag 30 april 2017 20:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Troost het je niet dat een kale kop jonger maakt volgens Lot?
quote:
Hele dagen doe ik ook niet meer... Dat is voor m'n knie ook niet goed. Maar deze moest ik hebbenquote:Op zondag 30 april 2017 20:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]Ik mag/kan het helaas geen hele dagen meer heb peesplaat ontsteking gehad en is nog steeds gevoelig
Ze zijn puntigquote:Op zondag 30 april 2017 19:55 schreef Samzz het volgende:
http://mobile.77onlinesho(...)i=17042374&ci=000035
Deze schoenen besteld.
Preciesquote:Op zondag 30 april 2017 20:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zijn het geen puntige knieën, zijn het wel puntige schoenen
Daarom zit ik op de bank met een wijntjequote:
Dat priktquote:Op zondag 30 april 2017 20:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Stuk vel van m'n vinger.Begin te twijfelen over die handcreme.
Iiieeeewl... Oud vel?quote:Op zondag 30 april 2017 20:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Stuk vel van m'n vinger.Begin te twijfelen over die handcreme.
Ik ga wel in je plaatsquote:
Ik geef m groot gelijkquote:Op zondag 30 april 2017 20:23 schreef Samzz het volgende:
Whehe, takkie is boos omdat ik zijn bot heb afgepakt.
Minder mooiquote:
Kan me niet concentreren, dan werkt het nietquote:
Goed ideequote:Op zondag 30 april 2017 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zit ik op de bank met een wijntje.
Hebben we een Hans Kazan onder ons?quote:Op zondag 30 april 2017 20:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga wel in je plaats![]()
Totaal geen zin om vanavond thuis te zitten
Niet zo heel gek. Door de handcrème wordt het eelt week en laat los.quote:Op zondag 30 april 2017 20:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, stuk eelt wat afgescheurd is.
Hij moet niet zeuren, heeft de helft al op en zo heeft ie morgen nog watquote:
Ja, dat zou juist niet moeten gebeuren met deze handcreme.quote:Op zondag 30 april 2017 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo heel gek. Door de handcrème wordt het eelt week en laat los.
Dan is t een faalcrèmequote:Op zondag 30 april 2017 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat zou juist niet moeten gebeuren met deze handcreme.
quote:Op zondag 30 april 2017 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, heeft de helft al op en zo heeft ie morgen nog wat.
Stomme katquote:Op zondag 30 april 2017 20:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Ik bleef gisteren bij een maat van me slapen op luchtbedje in de woonkamer, kwam zn kat 's-ochtends vroeg kopjes geven enzo![]()
Ik wou gvd uitslapen
Ik ben deze te vaak aan het luisteren de laatste tijd. Als je het over geniale covers hebtquote:
Lekker gevoel geeft dat hequote:Op zondag 30 april 2017 20:32 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb net mijn kledingkast vakjes opgeruimd. Sokken bij elkaar gezocht etc.
Ik loop ook eindelijk met dezelfde sokken nu mijn kleedkamer ingericht is!quote:Op zondag 30 april 2017 20:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja heerlijk! En wie weet loop ik dan weer eens een tijdje met dezelfde sokken
Hij keek me zo onschuldig aan dat ik er erg om moest lachenquote:
Je bent erin getraptquote:Op zondag 30 april 2017 20:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij keek me zo onschuldig aan dat ik er erg om moest lachen
Living on the edge.quote:Op zondag 30 april 2017 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik trek altijd twee verschillende sokken aan, is makkelijk, beetje erg veel schijt aan en met mijn leuke kop let toch helemaal niemand op mijn sokken
https://worlddownsyndromeday.org/lots-of-socksquote:Op zondag 30 april 2017 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik trek altijd twee verschillende sokken aan, is makkelijk, beetje erg veel schijt aan en met mijn leuke kop let toch helemaal niemand op mijn sokken
Dat is mijn volgende opruim ding maar die zooi ligt nog bij mijn oudersquote:Op zondag 30 april 2017 20:36 schreef Fripsel het volgende:
Ik had vandaag al mijn tekenspullen en oude studieboeken/jeugddingen uitgeruimd.
Ik haal sommige dingen voor het eerst sinds ik uit huis ben uit de dozen en dat is al bijna 5 jaar geleden ondertussen.quote:Op zondag 30 april 2017 20:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat is mijn volgende opruim ding maar die zooi ligt nog bij mijn ouders
Ik wil ook (nog) niet weten wat en hoeveel ik nog bij mijn ouders heb staanquote:Op zondag 30 april 2017 20:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik haal sommige dingen voor het eerst sinds ik uit huis ben uit de dozen en dat is al bijna 5 jaar geleden ondertussen.
Ja, akelig is dat, dingen opslaan op een plek waar je zelden komt. Ligt niet in de weg...quote:Op zondag 30 april 2017 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik moet mijn kelder weer opruimen... Daar gaat zo makkelijk zooi liggen.
Mijn schildersezel staat nog bij mijn ouders bedenk ik me nu.quote:Op zondag 30 april 2017 20:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik wil ook (nog) niet weten wat en hoeveel ik nog bij mijn ouders heb staan
Ja ik kom er dagelijks, maar het is zo makkelijk wegzettenquote:Op zondag 30 april 2017 20:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, akelig is dat, dingen opslaan op een plek waar je zelden komt. Ligt niet in de weg...
Ik ben begonnen met mijn garage op te ruimen, eerste aanhanger is al gevuld, ga ik dinsdag mee naar de stort en dan kan ik het ding alweer vullen met dingen die ik klaar heb gezet.
Die gewoonte had ik ook bij vorige woningen maar ik mag het niet meer zover laten komen van mezelf.quote:Op zondag 30 april 2017 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik kom er dagelijks, maar het is zo makkelijk wegzetten.
Veel in lopen kijken? Bet st leuk zo'n nostalgisch dingquote:Op zondag 30 april 2017 20:36 schreef Fripsel het volgende:
Ik had vandaag al mijn tekenspullen en oude studieboeken/jeugddingen uitgeruimd.
Ah, ik gelukkig niet. Ergste was om de rest van de onderverdieping op te ruimen, maar da's gelukkig klaar.quote:Op zondag 30 april 2017 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik kom er dagelijks, maar het is zo makkelijk wegzetten.
Ik heb niks open gedaan.quote:Op zondag 30 april 2017 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Veel in lopen kijken? Bet st leuk zo'n nostalgisch ding
Whahaquote:Op zondag 30 april 2017 20:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, ik gelukkig niet. Ergste was om de rest van de onderverdieping op te ruimen, maar da's gelukkig klaar.
Leer kwootenquote:Op zondag 30 april 2017 20:42 schreef Witlofje het volgende:
@ uitstraLinG; je klinkt soms als een 7-jarige
Ik heb ook geen mega huis. Alleen een hele handige (kelder)kastquote:Op zondag 30 april 2017 20:43 schreef Lot88 het volgende:
Gelukkig heb ik geen mega huis dus dat ik alles makkelijk weg kan zetten gaat voor mij niet op.
Ik heb geen idee wat er allemaal staat, er zijn oa nog een paar ongeopende dozen van een paar verhuizingen geledenquote:Op zondag 30 april 2017 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whaha.
Mijn kelder staat vol met schildersdoeken, passe-partouts, schildersezels, tekenmappen, knutselspul, schilderspullen, al mijn potloden, krijt en verf, spullen van de hondjes, flessen wasmiddel en schoonmaakshit en mijn rijlaarzen.
Oh, en bordspelletjes. Op de planken ligt t eten.
Denk dat mijn huis volgens Nederlandse begrippen wel onder mega valtquote:Op zondag 30 april 2017 20:43 schreef Lot88 het volgende:
Gelukkig heb ik geen mega huis dus dat ik alles makkelijk weg kan zetten gaat voor mij niet op.
Die kan je ongeopend wegmikkenquote:Op zondag 30 april 2017 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er allemaal staat, er zijn oa nog een paar ongeopende dozen van een paar verhuizingen geleden
Dat had ik al een paar keer geopperd, maarja, stond nooit in de weg. Nu ook niet, maar ik wil de inboedel toch wel weer wat verder verdelen. Dus die dozen gaan gewoon naar mijn ex toe als ik ze weer tegenkom, kan ze zelf uitzoeken wat ze er mee doet want ik wil ze nietquote:
In mijn trapkast is ook nog een bom ontploft.quote:Op zondag 30 april 2017 20:52 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb een slaapkamer over waar nog een paar dozen staan en klusspul en rotzooi en een grote zolder en een trapkast. En alsnog is het de helft van de tijd een puinzooi
Picsquote:Op zondag 30 april 2017 20:15 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een paar dat iets minder hoog is en die zijn al moeilijk.
quote:Op zondag 30 april 2017 20:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
"oh wat leuk, zou je daar eens een foto van kunnen laten zien?"
Eigenlijk wil hij een foto van haar vagina maar goed die les van mamma heeft hij dan wel weer onthoudenquote:Op zondag 30 april 2017 20:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
"oh wat leuk, zou je daar eens een foto van kunnen laten zien?"
Foto's van schoenen vragen is eigenlijk een vraag voor vagina foto's?quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk wil hij een foto van haar vagina maar goed die les van mamma heeft hij dan wel weer onthouden
quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk wil hij een foto van haar vagina maar goed die les van mamma heeft hij dan wel weer onthouden
Ja maar het is Faxiequote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Foto's van schoenen vragen is eigenlijk een vraag voor vagina foto's?
Dit is een openbaring.
Je moet ergens beginnen.quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een openbaring.
Voor schoenen maak ik graag een uitzondering.quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een openbaring.
Ah ook leuk. Maar zulke shit is af en toe best leukquote:Op zondag 30 april 2017 20:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb niks open gedaan.![]()
Er zat leuk hedendaagse afleiding beneden.
Dus als ie foto's vraagt van m'n vagina wil ie eigenlijl foto's van m'n schoenen zien...quote:
Een gat is een gat...quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een openbaring.
Leuke schoentjes.quote:Op zondag 30 april 2017 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Voor schoenen maak ik graag een uitzondering.![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 30 april 2017 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb je net al laten zien, boefjequote:Op zondag 30 april 2017 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus als ie foto's vraagt van m'n vagina wil ie eigenlijl foto's van m'n schoenen zien...
Wat onlogisch.
Die zijn niet hoogquote:Op zondag 30 april 2017 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja okay. Maar wat is er dan moeilijk aan?quote:
pics!quote:Op zondag 30 april 2017 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat mijn huis volgens Nederlandse begrippen wel onder mega valt
In b4 correctie door Elviquote:
Ze snijden mijn enkels open. Ik heb ze drie weken geleden aangehad ofzo en het is nog te zien.quote:Op zondag 30 april 2017 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja okay. Maar wat is er dan moeilijk aan?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naarquote:
Die heb je toch allang gezien?quote:Op zondag 30 april 2017 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
b4=before.quote:Op zondag 30 april 2017 21:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
WAT is b4?! Mag ik foto's zien van uw voor Nederlandse begrippen mega huis heer Fogel?
Probeer maar eensquote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee als ik een piemel wil zien DM ik jou wel
Moet je hem daarvoor DM'en? Heeft ie uit zichzelf nog niks gestuurd?quote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Extra genotsrandje voor wijde vrouwenquote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Harmankardon het volgende:
Ik snap het wel, US heeft eelt op zijn lul.
Ik heb van hem net zoveel gezien als van jouquote:Op zondag 30 april 2017 21:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet je hem daarvoor DM'en? Heeft ie uit zichzelf nog niks gestuurd?
quote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2017 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extra genotsrandje voor wijde vrouwen
Speciaal voor jou dan een dickpicquote:Op zondag 30 april 2017 21:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb van hem net zoveel gezien als van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op zondag 30 april 2017 21:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan een dickpicDa's wel een flinkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Speciaal voor jou dan een dickpicWat een joekelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Dankzij jou ben ik weer geniale muziekjes aan het luisteren vanavondquote:
[..]
Speciaal voor jou dan een dickpicte voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Speciaal voor jou dan een dickpicGoede eikel zit daaropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo fucking heerlijkquote:Op zondag 30 april 2017 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dankzij jou ben ik weer geniale muziekjes aan het luisteren vanavond
Snap ik. Heerlijke plaatquote:Op zondag 30 april 2017 21:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel een van m'n favorieten....
Ook geniaal iddquote:Op zondag 30 april 2017 21:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik. Heerlijke plaat![]()
Ik ben een mietje maar, deze blijft heerlijk:
Nick Cavequote:Op zondag 30 april 2017 21:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook geniaal idd
Deze had ik in mijn top2000 lijstje staan, mede dankzij de geniale clip
En ja, nu hou ik op met Cave posten voor er gezeur komt
Wmb doen we gewoon een heel nick cave topic. heerlijke plaatquote:Op zondag 30 april 2017 21:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook geniaal idd
Deze had ik in mijn top2000 lijstje staan, mede dankzij de geniale clip
En ja, nu hou ik op met Cave posten voor er gezeur komt
quote:Op zondag 30 april 2017 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog honger, zometeen maar wat poffertjes maken.
Had je maar net als ik naar de bios gemoetenquote:Op zondag 30 april 2017 21:21 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kan die docu van Cave nog nergens torrenten
que?quote:Op zondag 30 april 2017 21:16 schreef Samzz het volgende:
Iemand zet op Facebook een lijkwade te koop.
Van Bosch. Een uitlijner dus.
Nou, een lijkwade is de kleding waarin een overledene begraven wordt. Dat is lastig uitlijnen.quote:
Nick Cave 1x live gezien en was echt slaapverwekkendquote:
Nick Cave 1x live gezien, magischquote:Op zondag 30 april 2017 21:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nick Cave 1x live gezien en was echt slaapverwekkend
Misschien een beetje levenservaring krijgen voordat je zulke onzin verteldquote:Op zondag 30 april 2017 21:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nick Cave 1x live gezien en was echt slaapverwekkend
Uitlijnen of uitlenen?quote:Op zondag 30 april 2017 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, een lijkwade is de kleding waarin een overledene begraven wordt. Dat is lastig uitlijnen.
Uitlijnen. De Bosch PLL 360 is een uitlijnapparaat.quote:
Sorry opaquote:Op zondag 30 april 2017 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien een beetje levenservaring krijgen voordat je zulke onzin verteld
Mij ook niet zo. Vind zijn duet met Kylie wel tof.quote:
Die heb ik.quote:Op zondag 30 april 2017 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitlijnen. De Bosch PLL 360 is een uitlijnapparaat.
Ik snap echt helemaal niks van wat je zegtquote:Op zondag 30 april 2017 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitlijnen. De Bosch PLL 360 is een uitlijnapparaat.
quote:Op zondag 30 april 2017 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook niet zo. Vind zijn duet met Kylie wel tof.
Ik ook. God knows why. Daarom weet ik dat ookquote:
Iemand had een uitlijnapparaat te koop staan, maar er stond iets over een lijkwade. Denk ik. Zoietsquote:Op zondag 30 april 2017 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van wat je zegt
Lastig he, wanneer mensen iets niet zo leuk vindenquote:Op zondag 30 april 2017 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]sorry maar meer verdient dat echt niet
Klopt. Een Bosch PLL 360 lijkwade.quote:Op zondag 30 april 2017 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iemand had een uitlijnapparaat te koop staan, maar er stond iets over een lijkwade. Denk ik. Zoiets
Zou kopen. Keer wat anders :$quote:
Ooooooohhhh. Ik snapte echt niet wat t 1 met t andere te maken hadquote:Op zondag 30 april 2017 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iemand had een uitlijnapparaat te koop staan, maar er stond iets over een lijkwade. Denk ik. Zoiets
Wel een handig apparaatquote:
Vind het normaal prima, maar NicK Cave is een fucking legende.quote:Op zondag 30 april 2017 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lastig he, wanneer mensen iets niet zo leuk vinden.
Prefect rechte lijnen graven joh.quote:Op zondag 30 april 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een handig apparaat. Tenzij je iemand wil begraven. Dan niet.
Ah ja en daarom moet iedereen zijn muziek fucking amazing vinden. Stom dat ik dat niet doorhebquote:Op zondag 30 april 2017 21:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het normaal prima, maar NicK Cave is een fucking legende.
Ja dat wel. Ideaal voor de perfectionisten onder ons.quote:
Dacht meer aan die lijkwade dan. Da's dan denk ik weer niet zo handig om uit te lijnenquote:Op zondag 30 april 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een handig apparaat. Tenzij je iemand wil begraven. Dan niet.
Niet heel betrouwbaar nee. Tenzij je graag scheef gaatquote:Op zondag 30 april 2017 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dacht meer aan die lijkwade dan. Da's dan denk ik weer niet zo handig om uit te lijnen
Mja, kan ik wel goed. Dus jah :$quote:Op zondag 30 april 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet heel betrouwbaar nee. Tenzij je graag scheef gaat.
Wat dan discutabeler is, is dat je hem hebt bewaardquote:Op zondag 30 april 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
Ik de categorie rare vondsten. Ik was vanmiddag de garage en schur wat aan t opruimen op zoek naar toffe meuk. Ik vond een po.
Volgens mij heb ik die al eens eerder gevonden en er hier ook van bericht.
Geen tinky winky?quote:Op zondag 30 april 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
Ik de categorie rare vondsten. Ik was vanmiddag de garage en schuur wat aan t opruimen op zoek naar toffe meuk. Ik vond een po.
Volgens mij heb ik die al eens eerder gevonden en er hier ook van bericht.
Is ook niet voor iedereen weggelegdquote:Op zondag 30 april 2017 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja en daarom moet iedereen zijn muziek fucking amazing vinden. Stom dat ik dat niet doorheb.
Waar was je? Ziet er mooi uit daarquote:Op zondag 30 april 2017 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Voor zover ik nu kan zien
Is niet van mij. Alle meuk in de schuur achter mijn garage is van de eigenaren van mijn huis. En af en toe ben ik op schattenjacht daarquote:Op zondag 30 april 2017 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat dan discutabeler is, is dat je hem hebt bewaard
Oh no you didntquote:Op zondag 30 april 2017 21:38 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wie Nick Cave is. Is dat niet de ex van Rihanna?
Ja. Lala is de gele, Po de rode, Tinky-winky de paarse. Dat weet ik dan weer wél. #prioriteiten.quote:
En wat hadden ze op hun kop?quote:Op zondag 30 april 2017 21:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Lala is de gele, Po de rode, Tinky-winky de paarse. Dat weet ik dan weer wél. #prioriteiten.
Een klompenpad vanuit Buren. Maar de meeste bloesems waren al weg. Leuk plaatsje wel.quote:
Po was schattigquote:Op zondag 30 april 2017 21:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Lala is de gele, Po de rode, Tinky-winky de paarse. Dat weet ik dan weer wél. #prioriteiten.
Eenschquote:
Hoe blij iemand ook is, zoals Lala kan niemand zijn. Daarvoor heb ik nog teveel vertrouwen in de mensheid. Dat was onmenselijk, zelfs onteletubbielijkquote:
Nee. Nick Cave is een held.quote:Op zondag 30 april 2017 21:38 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wie Nick Cave is. Is dat niet de ex van Rihanna?
We snappen allemaal dat jij fan was van Noenoe :$quote:
Is volgens mij ook alleen leuk als je jonger dan tien maanden bent, daarboven ben je niet helemaal in orde als je dat leuk vindquote:
Wie?quote:Op zondag 30 april 2017 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
We snappen allemaal dat jij fan was van Noenoe :$
Dat is niet zoveelquote:Op zondag 30 april 2017 21:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben 12 mei jarig. En wil 3 hapjes maken voor mijn bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |