b4=before.quote:Op zondag 30 april 2017 21:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
WAT is b4?! Mag ik foto's zien van uw voor Nederlandse begrippen mega huis heer Fogel?
Probeer maar eensquote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee als ik een piemel wil zien DM ik jou wel
Moet je hem daarvoor DM'en? Heeft ie uit zichzelf nog niks gestuurd?quote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Extra genotsrandje voor wijde vrouwenquote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Harmankardon het volgende:
Ik snap het wel, US heeft eelt op zijn lul.
Ik heb van hem net zoveel gezien als van jouquote:Op zondag 30 april 2017 21:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet je hem daarvoor DM'en? Heeft ie uit zichzelf nog niks gestuurd?
quote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2017 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extra genotsrandje voor wijde vrouwen
Speciaal voor jou dan een dickpicquote:Op zondag 30 april 2017 21:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb van hem net zoveel gezien als van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op zondag 30 april 2017 21:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan een dickpicDa's wel een flinkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Speciaal voor jou dan een dickpicWat een joekelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Dankzij jou ben ik weer geniale muziekjes aan het luisteren vanavondquote:
[..]
Speciaal voor jou dan een dickpicte voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Speciaal voor jou dan een dickpicGoede eikel zit daaropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo fucking heerlijkquote:Op zondag 30 april 2017 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dankzij jou ben ik weer geniale muziekjes aan het luisteren vanavond
Snap ik. Heerlijke plaatquote:Op zondag 30 april 2017 21:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel een van m'n favorieten....
Ook geniaal iddquote:Op zondag 30 april 2017 21:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik. Heerlijke plaat![]()
Ik ben een mietje maar, deze blijft heerlijk:
Nick Cavequote:Op zondag 30 april 2017 21:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook geniaal idd
Deze had ik in mijn top2000 lijstje staan, mede dankzij de geniale clip
En ja, nu hou ik op met Cave posten voor er gezeur komt
Wmb doen we gewoon een heel nick cave topic. heerlijke plaatquote:Op zondag 30 april 2017 21:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook geniaal idd
Deze had ik in mijn top2000 lijstje staan, mede dankzij de geniale clip
En ja, nu hou ik op met Cave posten voor er gezeur komt
quote:Op zondag 30 april 2017 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog honger, zometeen maar wat poffertjes maken.
Had je maar net als ik naar de bios gemoetenquote:Op zondag 30 april 2017 21:21 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kan die docu van Cave nog nergens torrenten
que?quote:Op zondag 30 april 2017 21:16 schreef Samzz het volgende:
Iemand zet op Facebook een lijkwade te koop.
Van Bosch. Een uitlijner dus.
Nou, een lijkwade is de kleding waarin een overledene begraven wordt. Dat is lastig uitlijnen.quote:
Nick Cave 1x live gezien en was echt slaapverwekkendquote:
Nick Cave 1x live gezien, magischquote:Op zondag 30 april 2017 21:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nick Cave 1x live gezien en was echt slaapverwekkend
Misschien een beetje levenservaring krijgen voordat je zulke onzin verteldquote:Op zondag 30 april 2017 21:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nick Cave 1x live gezien en was echt slaapverwekkend
Uitlijnen of uitlenen?quote:Op zondag 30 april 2017 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, een lijkwade is de kleding waarin een overledene begraven wordt. Dat is lastig uitlijnen.
Uitlijnen. De Bosch PLL 360 is een uitlijnapparaat.quote:
Sorry opaquote:Op zondag 30 april 2017 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien een beetje levenservaring krijgen voordat je zulke onzin verteld
Mij ook niet zo. Vind zijn duet met Kylie wel tof.quote:
Die heb ik.quote:Op zondag 30 april 2017 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitlijnen. De Bosch PLL 360 is een uitlijnapparaat.
Ik snap echt helemaal niks van wat je zegtquote:Op zondag 30 april 2017 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitlijnen. De Bosch PLL 360 is een uitlijnapparaat.
quote:Op zondag 30 april 2017 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook niet zo. Vind zijn duet met Kylie wel tof.
Ik ook. God knows why. Daarom weet ik dat ookquote:
Iemand had een uitlijnapparaat te koop staan, maar er stond iets over een lijkwade. Denk ik. Zoietsquote:Op zondag 30 april 2017 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van wat je zegt
Lastig he, wanneer mensen iets niet zo leuk vindenquote:Op zondag 30 april 2017 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]sorry maar meer verdient dat echt niet
Klopt. Een Bosch PLL 360 lijkwade.quote:Op zondag 30 april 2017 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iemand had een uitlijnapparaat te koop staan, maar er stond iets over een lijkwade. Denk ik. Zoiets
Zou kopen. Keer wat anders :$quote:
Ooooooohhhh. Ik snapte echt niet wat t 1 met t andere te maken hadquote:Op zondag 30 april 2017 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iemand had een uitlijnapparaat te koop staan, maar er stond iets over een lijkwade. Denk ik. Zoiets
Wel een handig apparaatquote:
Vind het normaal prima, maar NicK Cave is een fucking legende.quote:Op zondag 30 april 2017 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lastig he, wanneer mensen iets niet zo leuk vinden.
Prefect rechte lijnen graven joh.quote:Op zondag 30 april 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een handig apparaat. Tenzij je iemand wil begraven. Dan niet.
Ah ja en daarom moet iedereen zijn muziek fucking amazing vinden. Stom dat ik dat niet doorhebquote:Op zondag 30 april 2017 21:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het normaal prima, maar NicK Cave is een fucking legende.
Ja dat wel. Ideaal voor de perfectionisten onder ons.quote:
Dacht meer aan die lijkwade dan. Da's dan denk ik weer niet zo handig om uit te lijnenquote:Op zondag 30 april 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een handig apparaat. Tenzij je iemand wil begraven. Dan niet.
Niet heel betrouwbaar nee. Tenzij je graag scheef gaatquote:Op zondag 30 april 2017 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dacht meer aan die lijkwade dan. Da's dan denk ik weer niet zo handig om uit te lijnen
Mja, kan ik wel goed. Dus jah :$quote:Op zondag 30 april 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet heel betrouwbaar nee. Tenzij je graag scheef gaat.
Wat dan discutabeler is, is dat je hem hebt bewaardquote:Op zondag 30 april 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
Ik de categorie rare vondsten. Ik was vanmiddag de garage en schur wat aan t opruimen op zoek naar toffe meuk. Ik vond een po.
Volgens mij heb ik die al eens eerder gevonden en er hier ook van bericht.
Geen tinky winky?quote:Op zondag 30 april 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
Ik de categorie rare vondsten. Ik was vanmiddag de garage en schuur wat aan t opruimen op zoek naar toffe meuk. Ik vond een po.
Volgens mij heb ik die al eens eerder gevonden en er hier ook van bericht.
Is ook niet voor iedereen weggelegdquote:Op zondag 30 april 2017 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja en daarom moet iedereen zijn muziek fucking amazing vinden. Stom dat ik dat niet doorheb.
Waar was je? Ziet er mooi uit daarquote:Op zondag 30 april 2017 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Voor zover ik nu kan zien
Is niet van mij. Alle meuk in de schuur achter mijn garage is van de eigenaren van mijn huis. En af en toe ben ik op schattenjacht daarquote:Op zondag 30 april 2017 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat dan discutabeler is, is dat je hem hebt bewaard
Oh no you didntquote:Op zondag 30 april 2017 21:38 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wie Nick Cave is. Is dat niet de ex van Rihanna?
Ja. Lala is de gele, Po de rode, Tinky-winky de paarse. Dat weet ik dan weer wél. #prioriteiten.quote:
En wat hadden ze op hun kop?quote:Op zondag 30 april 2017 21:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Lala is de gele, Po de rode, Tinky-winky de paarse. Dat weet ik dan weer wél. #prioriteiten.
Een klompenpad vanuit Buren. Maar de meeste bloesems waren al weg. Leuk plaatsje wel.quote:
Po was schattigquote:Op zondag 30 april 2017 21:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Lala is de gele, Po de rode, Tinky-winky de paarse. Dat weet ik dan weer wél. #prioriteiten.
Eenschquote:
Hoe blij iemand ook is, zoals Lala kan niemand zijn. Daarvoor heb ik nog teveel vertrouwen in de mensheid. Dat was onmenselijk, zelfs onteletubbielijkquote:
Nee. Nick Cave is een held.quote:Op zondag 30 april 2017 21:38 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wie Nick Cave is. Is dat niet de ex van Rihanna?
We snappen allemaal dat jij fan was van Noenoe :$quote:
Is volgens mij ook alleen leuk als je jonger dan tien maanden bent, daarboven ben je niet helemaal in orde als je dat leuk vindquote:
Wie?quote:Op zondag 30 april 2017 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
We snappen allemaal dat jij fan was van Noenoe :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |