Mij ook niet zo. Vind zijn duet met Kylie wel tof.quote:
Die heb ik.quote:Op zondag 30 april 2017 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitlijnen. De Bosch PLL 360 is een uitlijnapparaat.
Ik snap echt helemaal niks van wat je zegtquote:Op zondag 30 april 2017 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitlijnen. De Bosch PLL 360 is een uitlijnapparaat.
quote:Op zondag 30 april 2017 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook niet zo. Vind zijn duet met Kylie wel tof.
Ik ook. God knows why. Daarom weet ik dat ookquote:
Iemand had een uitlijnapparaat te koop staan, maar er stond iets over een lijkwade. Denk ik. Zoietsquote:Op zondag 30 april 2017 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van wat je zegt
Lastig he, wanneer mensen iets niet zo leuk vindenquote:Op zondag 30 april 2017 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]sorry maar meer verdient dat echt niet
Klopt. Een Bosch PLL 360 lijkwade.quote:Op zondag 30 april 2017 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iemand had een uitlijnapparaat te koop staan, maar er stond iets over een lijkwade. Denk ik. Zoiets
Zou kopen. Keer wat anders :$quote:
Ooooooohhhh. Ik snapte echt niet wat t 1 met t andere te maken hadquote:Op zondag 30 april 2017 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iemand had een uitlijnapparaat te koop staan, maar er stond iets over een lijkwade. Denk ik. Zoiets
Wel een handig apparaatquote:
Vind het normaal prima, maar NicK Cave is een fucking legende.quote:Op zondag 30 april 2017 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lastig he, wanneer mensen iets niet zo leuk vinden.
Prefect rechte lijnen graven joh.quote:Op zondag 30 april 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een handig apparaat. Tenzij je iemand wil begraven. Dan niet.
Ah ja en daarom moet iedereen zijn muziek fucking amazing vinden. Stom dat ik dat niet doorhebquote:Op zondag 30 april 2017 21:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het normaal prima, maar NicK Cave is een fucking legende.
Ja dat wel. Ideaal voor de perfectionisten onder ons.quote:
Dacht meer aan die lijkwade dan. Da's dan denk ik weer niet zo handig om uit te lijnenquote:Op zondag 30 april 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een handig apparaat. Tenzij je iemand wil begraven. Dan niet.
Niet heel betrouwbaar nee. Tenzij je graag scheef gaatquote:Op zondag 30 april 2017 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dacht meer aan die lijkwade dan. Da's dan denk ik weer niet zo handig om uit te lijnen
Mja, kan ik wel goed. Dus jah :$quote:Op zondag 30 april 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet heel betrouwbaar nee. Tenzij je graag scheef gaat.
Wat dan discutabeler is, is dat je hem hebt bewaardquote:Op zondag 30 april 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
Ik de categorie rare vondsten. Ik was vanmiddag de garage en schur wat aan t opruimen op zoek naar toffe meuk. Ik vond een po.
Volgens mij heb ik die al eens eerder gevonden en er hier ook van bericht.
Geen tinky winky?quote:Op zondag 30 april 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
Ik de categorie rare vondsten. Ik was vanmiddag de garage en schuur wat aan t opruimen op zoek naar toffe meuk. Ik vond een po.
Volgens mij heb ik die al eens eerder gevonden en er hier ook van bericht.
Is ook niet voor iedereen weggelegdquote:Op zondag 30 april 2017 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja en daarom moet iedereen zijn muziek fucking amazing vinden. Stom dat ik dat niet doorheb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |