b4=before.quote:Op zondag 30 april 2017 21:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
WAT is b4?! Mag ik foto's zien van uw voor Nederlandse begrippen mega huis heer Fogel?
Probeer maar eensquote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee als ik een piemel wil zien DM ik jou wel
Moet je hem daarvoor DM'en? Heeft ie uit zichzelf nog niks gestuurd?quote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Extra genotsrandje voor wijde vrouwenquote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Harmankardon het volgende:
Ik snap het wel, US heeft eelt op zijn lul.
Ik heb van hem net zoveel gezien als van jouquote:Op zondag 30 april 2017 21:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet je hem daarvoor DM'en? Heeft ie uit zichzelf nog niks gestuurd?
quote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2017 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extra genotsrandje voor wijde vrouwen
Speciaal voor jou dan een dickpicquote:Op zondag 30 april 2017 21:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb van hem net zoveel gezien als van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op zondag 30 april 2017 21:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan een dickpicDa's wel een flinkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Speciaal voor jou dan een dickpicWat een joekelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Dankzij jou ben ik weer geniale muziekjes aan het luisteren vanavondquote:
[..]
Speciaal voor jou dan een dickpicte voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Speciaal voor jou dan een dickpicGoede eikel zit daaropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo fucking heerlijkquote:Op zondag 30 april 2017 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dankzij jou ben ik weer geniale muziekjes aan het luisteren vanavond
Snap ik. Heerlijke plaatquote:Op zondag 30 april 2017 21:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel een van m'n favorieten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |