quote:Op zondag 30 april 2017 20:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
"oh wat leuk, zou je daar eens een foto van kunnen laten zien?"
Eigenlijk wil hij een foto van haar vagina maar goed die les van mamma heeft hij dan wel weer onthoudenquote:Op zondag 30 april 2017 20:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
"oh wat leuk, zou je daar eens een foto van kunnen laten zien?"
Foto's van schoenen vragen is eigenlijk een vraag voor vagina foto's?quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk wil hij een foto van haar vagina maar goed die les van mamma heeft hij dan wel weer onthouden
quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk wil hij een foto van haar vagina maar goed die les van mamma heeft hij dan wel weer onthouden
Ja maar het is Faxiequote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Foto's van schoenen vragen is eigenlijk een vraag voor vagina foto's?
Dit is een openbaring.
Je moet ergens beginnen.quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een openbaring.
Voor schoenen maak ik graag een uitzondering.quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een openbaring.
Ah ook leuk. Maar zulke shit is af en toe best leukquote:Op zondag 30 april 2017 20:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb niks open gedaan.![]()
Er zat leuk hedendaagse afleiding beneden.
Dus als ie foto's vraagt van m'n vagina wil ie eigenlijl foto's van m'n schoenen zien...quote:
Een gat is een gat...quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een openbaring.
Leuke schoentjes.quote:Op zondag 30 april 2017 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Voor schoenen maak ik graag een uitzondering.![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 30 april 2017 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb je net al laten zien, boefjequote:Op zondag 30 april 2017 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus als ie foto's vraagt van m'n vagina wil ie eigenlijl foto's van m'n schoenen zien...
Wat onlogisch.
Die zijn niet hoogquote:Op zondag 30 april 2017 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja okay. Maar wat is er dan moeilijk aan?quote:
pics!quote:Op zondag 30 april 2017 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat mijn huis volgens Nederlandse begrippen wel onder mega valt
In b4 correctie door Elviquote:
Ze snijden mijn enkels open. Ik heb ze drie weken geleden aangehad ofzo en het is nog te zien.quote:Op zondag 30 april 2017 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja okay. Maar wat is er dan moeilijk aan?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naarquote:
Die heb je toch allang gezien?quote:Op zondag 30 april 2017 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |