Ik haal sommige dingen voor het eerst sinds ik uit huis ben uit de dozen en dat is al bijna 5 jaar geleden ondertussen.quote:Op zondag 30 april 2017 20:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat is mijn volgende opruim ding maar die zooi ligt nog bij mijn ouders
Ik wil ook (nog) niet weten wat en hoeveel ik nog bij mijn ouders heb staanquote:Op zondag 30 april 2017 20:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik haal sommige dingen voor het eerst sinds ik uit huis ben uit de dozen en dat is al bijna 5 jaar geleden ondertussen.
Ja, akelig is dat, dingen opslaan op een plek waar je zelden komt. Ligt niet in de weg...quote:Op zondag 30 april 2017 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik moet mijn kelder weer opruimen... Daar gaat zo makkelijk zooi liggen.
Mijn schildersezel staat nog bij mijn ouders bedenk ik me nu.quote:Op zondag 30 april 2017 20:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik wil ook (nog) niet weten wat en hoeveel ik nog bij mijn ouders heb staan
Ja ik kom er dagelijks, maar het is zo makkelijk wegzettenquote:Op zondag 30 april 2017 20:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, akelig is dat, dingen opslaan op een plek waar je zelden komt. Ligt niet in de weg...
Ik ben begonnen met mijn garage op te ruimen, eerste aanhanger is al gevuld, ga ik dinsdag mee naar de stort en dan kan ik het ding alweer vullen met dingen die ik klaar heb gezet.
Die gewoonte had ik ook bij vorige woningen maar ik mag het niet meer zover laten komen van mezelf.quote:Op zondag 30 april 2017 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik kom er dagelijks, maar het is zo makkelijk wegzetten.
Veel in lopen kijken? Bet st leuk zo'n nostalgisch dingquote:Op zondag 30 april 2017 20:36 schreef Fripsel het volgende:
Ik had vandaag al mijn tekenspullen en oude studieboeken/jeugddingen uitgeruimd.
Ah, ik gelukkig niet. Ergste was om de rest van de onderverdieping op te ruimen, maar da's gelukkig klaar.quote:Op zondag 30 april 2017 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik kom er dagelijks, maar het is zo makkelijk wegzetten.
Ik heb niks open gedaan.quote:Op zondag 30 april 2017 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Veel in lopen kijken? Bet st leuk zo'n nostalgisch ding
Whahaquote:Op zondag 30 april 2017 20:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, ik gelukkig niet. Ergste was om de rest van de onderverdieping op te ruimen, maar da's gelukkig klaar.
Leer kwootenquote:Op zondag 30 april 2017 20:42 schreef Witlofje het volgende:
@ uitstraLinG; je klinkt soms als een 7-jarige
Ik heb ook geen mega huis. Alleen een hele handige (kelder)kastquote:Op zondag 30 april 2017 20:43 schreef Lot88 het volgende:
Gelukkig heb ik geen mega huis dus dat ik alles makkelijk weg kan zetten gaat voor mij niet op.
Ik heb geen idee wat er allemaal staat, er zijn oa nog een paar ongeopende dozen van een paar verhuizingen geledenquote:Op zondag 30 april 2017 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whaha.
Mijn kelder staat vol met schildersdoeken, passe-partouts, schildersezels, tekenmappen, knutselspul, schilderspullen, al mijn potloden, krijt en verf, spullen van de hondjes, flessen wasmiddel en schoonmaakshit en mijn rijlaarzen.
Oh, en bordspelletjes. Op de planken ligt t eten.
Denk dat mijn huis volgens Nederlandse begrippen wel onder mega valtquote:Op zondag 30 april 2017 20:43 schreef Lot88 het volgende:
Gelukkig heb ik geen mega huis dus dat ik alles makkelijk weg kan zetten gaat voor mij niet op.
Die kan je ongeopend wegmikkenquote:Op zondag 30 april 2017 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er allemaal staat, er zijn oa nog een paar ongeopende dozen van een paar verhuizingen geleden
Dat had ik al een paar keer geopperd, maarja, stond nooit in de weg. Nu ook niet, maar ik wil de inboedel toch wel weer wat verder verdelen. Dus die dozen gaan gewoon naar mijn ex toe als ik ze weer tegenkom, kan ze zelf uitzoeken wat ze er mee doet want ik wil ze nietquote:
In mijn trapkast is ook nog een bom ontploft.quote:Op zondag 30 april 2017 20:52 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb een slaapkamer over waar nog een paar dozen staan en klusspul en rotzooi en een grote zolder en een trapkast. En alsnog is het de helft van de tijd een puinzooi
Picsquote:Op zondag 30 april 2017 20:15 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een paar dat iets minder hoog is en die zijn al moeilijk.
quote:Op zondag 30 april 2017 20:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
"oh wat leuk, zou je daar eens een foto van kunnen laten zien?"
Eigenlijk wil hij een foto van haar vagina maar goed die les van mamma heeft hij dan wel weer onthoudenquote:Op zondag 30 april 2017 20:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
"oh wat leuk, zou je daar eens een foto van kunnen laten zien?"
Foto's van schoenen vragen is eigenlijk een vraag voor vagina foto's?quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk wil hij een foto van haar vagina maar goed die les van mamma heeft hij dan wel weer onthouden
quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk wil hij een foto van haar vagina maar goed die les van mamma heeft hij dan wel weer onthouden
Ja maar het is Faxiequote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Foto's van schoenen vragen is eigenlijk een vraag voor vagina foto's?
Dit is een openbaring.
Je moet ergens beginnen.quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een openbaring.
Voor schoenen maak ik graag een uitzondering.quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een openbaring.
Ah ook leuk. Maar zulke shit is af en toe best leukquote:Op zondag 30 april 2017 20:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb niks open gedaan.![]()
Er zat leuk hedendaagse afleiding beneden.
Dus als ie foto's vraagt van m'n vagina wil ie eigenlijl foto's van m'n schoenen zien...quote:
Een gat is een gat...quote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een openbaring.
Leuke schoentjes.quote:Op zondag 30 april 2017 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Voor schoenen maak ik graag een uitzondering.![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 30 april 2017 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb je net al laten zien, boefjequote:Op zondag 30 april 2017 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus als ie foto's vraagt van m'n vagina wil ie eigenlijl foto's van m'n schoenen zien...
Wat onlogisch.
Die zijn niet hoogquote:Op zondag 30 april 2017 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja okay. Maar wat is er dan moeilijk aan?quote:
pics!quote:Op zondag 30 april 2017 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat mijn huis volgens Nederlandse begrippen wel onder mega valt
In b4 correctie door Elviquote:
Ze snijden mijn enkels open. Ik heb ze drie weken geleden aangehad ofzo en het is nog te zien.quote:Op zondag 30 april 2017 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja okay. Maar wat is er dan moeilijk aan?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naarquote:
Die heb je toch allang gezien?quote:Op zondag 30 april 2017 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |