Minder mooiquote:
Kan me niet concentreren, dan werkt het nietquote:
Goed ideequote:Op zondag 30 april 2017 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zit ik op de bank met een wijntje.
Hebben we een Hans Kazan onder ons?quote:Op zondag 30 april 2017 20:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga wel in je plaats![]()
Totaal geen zin om vanavond thuis te zitten
Niet zo heel gek. Door de handcrème wordt het eelt week en laat los.quote:Op zondag 30 april 2017 20:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, stuk eelt wat afgescheurd is.
Hij moet niet zeuren, heeft de helft al op en zo heeft ie morgen nog watquote:
Ja, dat zou juist niet moeten gebeuren met deze handcreme.quote:Op zondag 30 april 2017 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo heel gek. Door de handcrème wordt het eelt week en laat los.
Dan is t een faalcrèmequote:Op zondag 30 april 2017 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat zou juist niet moeten gebeuren met deze handcreme.
quote:Op zondag 30 april 2017 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, heeft de helft al op en zo heeft ie morgen nog wat.
Stomme katquote:Op zondag 30 april 2017 20:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Ik bleef gisteren bij een maat van me slapen op luchtbedje in de woonkamer, kwam zn kat 's-ochtends vroeg kopjes geven enzo![]()
Ik wou gvd uitslapen
Ik ben deze te vaak aan het luisteren de laatste tijd. Als je het over geniale covers hebtquote:
Lekker gevoel geeft dat hequote:Op zondag 30 april 2017 20:32 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb net mijn kledingkast vakjes opgeruimd. Sokken bij elkaar gezocht etc.
Ik loop ook eindelijk met dezelfde sokken nu mijn kleedkamer ingericht is!quote:Op zondag 30 april 2017 20:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja heerlijk! En wie weet loop ik dan weer eens een tijdje met dezelfde sokken
Hij keek me zo onschuldig aan dat ik er erg om moest lachenquote:
Je bent erin getraptquote:Op zondag 30 april 2017 20:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij keek me zo onschuldig aan dat ik er erg om moest lachen
Living on the edge.quote:Op zondag 30 april 2017 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik trek altijd twee verschillende sokken aan, is makkelijk, beetje erg veel schijt aan en met mijn leuke kop let toch helemaal niemand op mijn sokken
https://worlddownsyndromeday.org/lots-of-socksquote:Op zondag 30 april 2017 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik trek altijd twee verschillende sokken aan, is makkelijk, beetje erg veel schijt aan en met mijn leuke kop let toch helemaal niemand op mijn sokken
Dat is mijn volgende opruim ding maar die zooi ligt nog bij mijn oudersquote:Op zondag 30 april 2017 20:36 schreef Fripsel het volgende:
Ik had vandaag al mijn tekenspullen en oude studieboeken/jeugddingen uitgeruimd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |