Waar was je? Ziet er mooi uit daarquote:Op zondag 30 april 2017 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Voor zover ik nu kan zien
Is niet van mij. Alle meuk in de schuur achter mijn garage is van de eigenaren van mijn huis. En af en toe ben ik op schattenjacht daarquote:Op zondag 30 april 2017 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat dan discutabeler is, is dat je hem hebt bewaard
Oh no you didntquote:Op zondag 30 april 2017 21:38 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wie Nick Cave is. Is dat niet de ex van Rihanna?
Ja. Lala is de gele, Po de rode, Tinky-winky de paarse. Dat weet ik dan weer wél. #prioriteiten.quote:
En wat hadden ze op hun kop?quote:Op zondag 30 april 2017 21:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Lala is de gele, Po de rode, Tinky-winky de paarse. Dat weet ik dan weer wél. #prioriteiten.
Een klompenpad vanuit Buren. Maar de meeste bloesems waren al weg. Leuk plaatsje wel.quote:
Po was schattigquote:Op zondag 30 april 2017 21:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Lala is de gele, Po de rode, Tinky-winky de paarse. Dat weet ik dan weer wél. #prioriteiten.
Eenschquote:
Hoe blij iemand ook is, zoals Lala kan niemand zijn. Daarvoor heb ik nog teveel vertrouwen in de mensheid. Dat was onmenselijk, zelfs onteletubbielijkquote:
Nee. Nick Cave is een held.quote:Op zondag 30 april 2017 21:38 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wie Nick Cave is. Is dat niet de ex van Rihanna?
We snappen allemaal dat jij fan was van Noenoe :$quote:
Is volgens mij ook alleen leuk als je jonger dan tien maanden bent, daarboven ben je niet helemaal in orde als je dat leuk vindquote:
Wie?quote:Op zondag 30 april 2017 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
We snappen allemaal dat jij fan was van Noenoe :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |