Gesquirt?quote:Op zondag 30 april 2017 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
De tube heeft niet goed op je heaufd gesquirt
En dan wel een nieuwe selfie maken en posten natuurlijkquote:
Nee zonder gekheid als je yoghurt op je verbrande huid smeert trekt het de warmte er uit en verzacht het. Ik verbrand altijd wordt amper bruin dus weet inmiddels wel wat je er tegen kunt doen. En kop kaal maakt jongerquote:Op zondag 30 april 2017 19:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dan wel een nieuwe selfie maken en posten natuurlijk![]()
Ja. Ook zonnebrandcreme kan squirten :$quote:
Toch ben ik bang dat het er een beetje raar uitzietquote:Op zondag 30 april 2017 19:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee zonder gekheid als je yoghurt op je verbrande huid smeert trekt het de warmte er uit en verzacht het. Ik verbrand altijd wordt amper bruin dus weet inmiddels wel wat je er tegen kunt doen. En kop kaal maakt jonger
Yoghurt helpt supergoed iddquote:Op zondag 30 april 2017 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Yoghurt / komkommer helpt wel tegen de irritatie, maar verwacht niet dat je morgen geen rode kop meer hebt.
En daar kun je fatsoenlijk op lopen?quote:Op zondag 30 april 2017 19:55 schreef Samzz het volgende:
http://mobile.77onlinesho(...)i=17042374&ci=000035
Deze schoenen besteld.
Dan vraag je netjes: "Wil je me ook komen troosten, Elvi?"quote:
Elvi heeft wat dominantie nodig tochquote:Op zondag 30 april 2017 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan vraag je netjes: "Wil je me ook komen troosten, Elvi?"
Ongemanierd
Had net een date met een meid die allergisch is voor komkommer, letterlijk wat haar moeder bij haar deed vroegerquote:Op zondag 30 april 2017 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Yoghurt / komkommer helpt wel tegen de irritatie, maar verwacht niet dat je morgen geen rode kop meer hebt.
Beetjequote:Op zondag 30 april 2017 20:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Troost het je niet dat een kale kop jonger maakt volgens Lot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |