T is niet ontzettend vervelend, maar ook niet heel handig ofzoquote:Op zondag 30 april 2017 17:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker toch.![]()
Hier van planken in kasten maken, naar sport kijken, naar werken in de tuin. Weer wat dozen uitgepakt. Kraaltjes gesorteerd.![]()
Nog een beetje zat geweest tussendoor.
Rexquote:Op zondag 30 april 2017 17:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Thijsemans! Dat is ff geleden, hoe is t?
Dat ging ook alle kanten op.quote:Op zondag 30 april 2017 17:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is niet ontzettend vervelend, maar ook niet heel handig ofzo
Kijk, dat is wat meer doelgericht, dat van jou
Nice, dat tikt lekker aan danquote:Op zondag 30 april 2017 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rex
Prima, masterclass voor mijn nieuwe baan afgerond, twee certificeringen gehaald en hopelijk snel naar een opdracht
En met jou?
Burrito'squote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat schaft de pot bij jullie ?
#etenstijd
etenquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#etenstijd
Ovenkip, aardappeltjes en een salade.quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#etenstijd
Gemarineerde kipreepjes.quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#etenstijd
3x woordwaardequote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef Fripsel het volgende:
En nee Rex het is nog steeds niet onkruidvrij. Maar wel een stuk beter.![]()
En ik heb een heel mooi komkommerklimrek nu dankzij Rival. Van resthout.
Ik heb een beeldquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Burrito's
Mag wel weer douchen nu ze op zijn
Altijd lekker: eten.quote:
Ja die zijn echt niet normaal te etenquote:
quote:
Kip is altijd goedquote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ovenkip, aardappeltjes en een salade.
Net als spareribs, al gaat dat net iets beterquote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die zijn echt niet normaal te eten
Spareribs vallen niet onverwachts uit elkaar dus dat scheeltquote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als spareribs, al gaat dat net iets beter
Hmmm ja dat is waar, al heb je soms weleens malse die van het bot afvallenquote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Spareribs vallen niet onverwachts uit elkaar dus dat scheelt
Kipnuggetsquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#etenstijd
Nu heb ik zin in spareribsquote:Op zondag 30 april 2017 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm ja dat is waar, al heb je soms weleens malse die van het bot afvallen
Ook lekkerquote:
Ik heb accuut zin om uit eten te gaan, bij mijn vaste spareribstentje aan zeequote:Op zondag 30 april 2017 18:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in spareribs![]()
Al krijg ik die nooit zo lekker gemaakt thuis als in een restaurant
Ik hou me aanbevolenquote:Op zondag 30 april 2017 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb accuut zin om uit eten te gaan, bij mijn vaste spareribstentje aan zee![]()
Hm, ik kan erg lekkere ribjes maken, maar vind het marineren zo'n gedoe...
Dan moet ik een grotere ovenquote:
Nou ja, dat lijkt er tenminste nog op.quote:Op zondag 30 april 2017 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde kipburgers. Stomme autocorrect
Nee ze hebben meerdere vestigingen die ook al langer open zijn en is daar ook zoquote:Op zondag 30 april 2017 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is geen geld![]()
Misschien een introductieprijs?
Nog echt op vakantie geweest ook?quote:Op zondag 30 april 2017 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
morgen weer normale leef verdomme. Ben anderhalve kilo aangekomen deze vakantie #fatty #plofchickie
quote:Op zondag 30 april 2017 18:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee ze hebben meerdere vestigingen die ook al langer open zijn en is daar ook zo
Ja dat is waar. Moet altijd wel lachen om die "gesprekken" die je wel eens zietquote:Op zondag 30 april 2017 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt er tenminste nog op.
Je hebt soms ook dyacs die nergens op slaan
Ah alweer iemand die me niet gemist heeftquote:
Van die ongepaste woorden zoals: abortus of genocidequote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Moet altijd wel lachen om die "gesprekken" die je wel eens ziet
Ja maar een manier om daar achter te komenquote:Op zondag 30 april 2017 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Klinkt goed, nu hopen dat het kwaliteitstechnisch ook prima is
quote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah alweer iemand die me niet gemist heeft
Maar ja Duitsland
Volgens mij weet ik welke dat is. Ik ben even de naam kwijt maar ze zitten ook in Woerden.quote:Op zondag 30 april 2017 18:19 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben restaurant aan het reserveren voor de verjaardag van mn ma. Restaurant is nieuw hier maar blijkbaar super goed en nog ouderwetse prijzen
Biertje kost 1,35 en een biefstuk 14,35, glaasje wijn 2,25, voorgerecht/nagerecht ~4,50
Geen idee hoe ze daar winst mee kunnen maken maar zeker de moeite waard om eens uit te proberen
Alleen wifi in t huisjequote:Op zondag 30 april 2017 18:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze hebben in Duitsland toch ook internet?
Nope, is een andere danquote:Op zondag 30 april 2017 18:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welke dat is. Ik ben even de naam kwijt maar ze zitten ook in Woerden.
Nog een paar maanden en je kunt gratis roamenquote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen wifi in t huisje
Lekker rustig
quote:Op zondag 30 april 2017 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die ongepaste woorden zoals: abortus of genocide
#que?
Oh ik dacht Bregje. Die hebben ook zulke prijzenquote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nope, is een andere danDeze heeft 3 vestigingen, alle 3 in Brabant.
Ook kwalitatief goed verder?quote:Op zondag 30 april 2017 18:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik dacht Bregje. Die hebben ook zulke prijzen
Ik hoor er wel goede verhalen over. Best veel mensen die daar gaan eten. 1 was minder positief maar dat kwam omdat ze het stom vond dat ze voor stokbrood en kruidenboter moest betalenquote:
Zit ie ook in Breda?quote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
echt hequote:Op zondag 30 april 2017 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hoor er wel goede verhalen over. Best veel mensen die daar gaan eten. 1 was minder positief maar dat kwam omdat ze het stom vond dat ze voor stokbrood en kruidenboter moest betalen
Succesquote:Op zondag 30 april 2017 18:35 schreef Lot88 het volgende:
bijna maandagMijn laatste 10 weken studeren breken morgen aan
Laten we de term "nuttiger" gebruiken dan :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
De tijd dringtquote:Op zondag 30 april 2017 18:35 schreef Lot88 het volgende:
bijna maandagMijn laatste 10 weken studeren breken morgen aan
quote:Op zondag 30 april 2017 19:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben bang dat ik verbrand ben
De tube heeft niet goed op je heaufd gesquirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Was het druk?quote:Op zondag 30 april 2017 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo.
Wel weer even genoeg bussen en treinen gehad voor de komende tijd.
Ja. Enorm.quote:
Nicequote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Enorm.
Heb me wel vermaakt hoor, daar niet van.
Maar ook op de terugweg weer geen treinen enzo. Ben blij dat ik nu lekker kan chillen.
Ook eentje dichtbij Boxtel?quote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
quote:
Ik mag komende week met de treinquote:Op zondag 30 april 2017 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo.
Wel weer even genoeg bussen en treinen gehad voor de komende tijd.
quote:Op zondag 30 april 2017 19:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben bang dat ik verbrand ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gesquirt?quote:Op zondag 30 april 2017 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
De tube heeft niet goed op je heaufd gesquirt
En dan wel een nieuwe selfie maken en posten natuurlijkquote:
Nee zonder gekheid als je yoghurt op je verbrande huid smeert trekt het de warmte er uit en verzacht het. Ik verbrand altijd wordt amper bruin dus weet inmiddels wel wat je er tegen kunt doen. En kop kaal maakt jongerquote:Op zondag 30 april 2017 19:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dan wel een nieuwe selfie maken en posten natuurlijk![]()
Ja. Ook zonnebrandcreme kan squirten :$quote:
Toch ben ik bang dat het er een beetje raar uitzietquote:Op zondag 30 april 2017 19:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee zonder gekheid als je yoghurt op je verbrande huid smeert trekt het de warmte er uit en verzacht het. Ik verbrand altijd wordt amper bruin dus weet inmiddels wel wat je er tegen kunt doen. En kop kaal maakt jonger
Yoghurt helpt supergoed iddquote:Op zondag 30 april 2017 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Yoghurt / komkommer helpt wel tegen de irritatie, maar verwacht niet dat je morgen geen rode kop meer hebt.
En daar kun je fatsoenlijk op lopen?quote:Op zondag 30 april 2017 19:55 schreef Samzz het volgende:
http://mobile.77onlinesho(...)i=17042374&ci=000035
Deze schoenen besteld.
Dan vraag je netjes: "Wil je me ook komen troosten, Elvi?"quote:
Elvi heeft wat dominantie nodig tochquote:Op zondag 30 april 2017 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan vraag je netjes: "Wil je me ook komen troosten, Elvi?"
Ongemanierd
Had net een date met een meid die allergisch is voor komkommer, letterlijk wat haar moeder bij haar deed vroegerquote:Op zondag 30 april 2017 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Yoghurt / komkommer helpt wel tegen de irritatie, maar verwacht niet dat je morgen geen rode kop meer hebt.
Beetjequote:Op zondag 30 april 2017 20:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Troost het je niet dat een kale kop jonger maakt volgens Lot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |