Dan moet ik een grotere ovenquote:
Nou ja, dat lijkt er tenminste nog op.quote:Op zondag 30 april 2017 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde kipburgers. Stomme autocorrect
Nee ze hebben meerdere vestigingen die ook al langer open zijn en is daar ook zoquote:Op zondag 30 april 2017 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is geen geld![]()
Misschien een introductieprijs?
Nog echt op vakantie geweest ook?quote:Op zondag 30 april 2017 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
morgen weer normale leef verdomme. Ben anderhalve kilo aangekomen deze vakantie #fatty #plofchickie
quote:Op zondag 30 april 2017 18:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee ze hebben meerdere vestigingen die ook al langer open zijn en is daar ook zo
Ja dat is waar. Moet altijd wel lachen om die "gesprekken" die je wel eens zietquote:Op zondag 30 april 2017 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt er tenminste nog op.
Je hebt soms ook dyacs die nergens op slaan
Ah alweer iemand die me niet gemist heeftquote:
Van die ongepaste woorden zoals: abortus of genocidequote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Moet altijd wel lachen om die "gesprekken" die je wel eens ziet
Ja maar een manier om daar achter te komenquote:Op zondag 30 april 2017 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Klinkt goed, nu hopen dat het kwaliteitstechnisch ook prima is
quote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah alweer iemand die me niet gemist heeft
Maar ja Duitsland
Volgens mij weet ik welke dat is. Ik ben even de naam kwijt maar ze zitten ook in Woerden.quote:Op zondag 30 april 2017 18:19 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben restaurant aan het reserveren voor de verjaardag van mn ma. Restaurant is nieuw hier maar blijkbaar super goed en nog ouderwetse prijzen
Biertje kost 1,35 en een biefstuk 14,35, glaasje wijn 2,25, voorgerecht/nagerecht ~4,50
Geen idee hoe ze daar winst mee kunnen maken maar zeker de moeite waard om eens uit te proberen
Alleen wifi in t huisjequote:Op zondag 30 april 2017 18:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze hebben in Duitsland toch ook internet?
Nope, is een andere danquote:Op zondag 30 april 2017 18:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welke dat is. Ik ben even de naam kwijt maar ze zitten ook in Woerden.
Nog een paar maanden en je kunt gratis roamenquote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen wifi in t huisje
Lekker rustig
quote:Op zondag 30 april 2017 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die ongepaste woorden zoals: abortus of genocide
#que?
Oh ik dacht Bregje. Die hebben ook zulke prijzenquote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nope, is een andere danDeze heeft 3 vestigingen, alle 3 in Brabant.
Ook kwalitatief goed verder?quote:Op zondag 30 april 2017 18:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik dacht Bregje. Die hebben ook zulke prijzen
Ik hoor er wel goede verhalen over. Best veel mensen die daar gaan eten. 1 was minder positief maar dat kwam omdat ze het stom vond dat ze voor stokbrood en kruidenboter moest betalenquote:
Zit ie ook in Breda?quote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nope, is een andere danDeze heeft 3 vestigingen, alle 3 in Brabant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |