T is niet ontzettend vervelend, maar ook niet heel handig ofzoquote:Op zondag 30 april 2017 17:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker toch.![]()
Hier van planken in kasten maken, naar sport kijken, naar werken in de tuin. Weer wat dozen uitgepakt. Kraaltjes gesorteerd.![]()
Nog een beetje zat geweest tussendoor.
Rexquote:Op zondag 30 april 2017 17:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Thijsemans! Dat is ff geleden, hoe is t?
Dat ging ook alle kanten op.quote:Op zondag 30 april 2017 17:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is niet ontzettend vervelend, maar ook niet heel handig ofzo
Kijk, dat is wat meer doelgericht, dat van jou
Nice, dat tikt lekker aan danquote:Op zondag 30 april 2017 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rex
Prima, masterclass voor mijn nieuwe baan afgerond, twee certificeringen gehaald en hopelijk snel naar een opdracht
En met jou?
Burrito'squote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat schaft de pot bij jullie ?
#etenstijd
etenquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#etenstijd
Ovenkip, aardappeltjes en een salade.quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#etenstijd
Gemarineerde kipreepjes.quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#etenstijd
3x woordwaardequote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef Fripsel het volgende:
En nee Rex het is nog steeds niet onkruidvrij. Maar wel een stuk beter.![]()
En ik heb een heel mooi komkommerklimrek nu dankzij Rival. Van resthout.
Ik heb een beeldquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Burrito's
Mag wel weer douchen nu ze op zijn
Altijd lekker: eten.quote:
Ja die zijn echt niet normaal te etenquote:
quote:
Kip is altijd goedquote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ovenkip, aardappeltjes en een salade.
Net als spareribs, al gaat dat net iets beterquote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die zijn echt niet normaal te eten
Spareribs vallen niet onverwachts uit elkaar dus dat scheeltquote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als spareribs, al gaat dat net iets beter
Hmmm ja dat is waar, al heb je soms weleens malse die van het bot afvallenquote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Spareribs vallen niet onverwachts uit elkaar dus dat scheelt
Kipnuggetsquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#etenstijd
Nu heb ik zin in spareribsquote:Op zondag 30 april 2017 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm ja dat is waar, al heb je soms weleens malse die van het bot afvallen
Ook lekkerquote:
Ik heb accuut zin om uit eten te gaan, bij mijn vaste spareribstentje aan zeequote:Op zondag 30 april 2017 18:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in spareribs![]()
Al krijg ik die nooit zo lekker gemaakt thuis als in een restaurant
Ik hou me aanbevolenquote:Op zondag 30 april 2017 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb accuut zin om uit eten te gaan, bij mijn vaste spareribstentje aan zee![]()
Hm, ik kan erg lekkere ribjes maken, maar vind het marineren zo'n gedoe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |