quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:52 schreef Elan het volgende:
SGP er bij en klaar.
Binnen 2 weken hebben we een kabinet, wedden?
quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oké, deze neem ik aan. Zeg maar waar we om wedden.
Elan wedt dat er ten laatste op 29 maart een kabinet geïnstalleerd is. Kaas denkt ten vroegste op 30 maart. En zij wedden om ...
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is niet echt leuk, want ik ken jou niet (misschien wil je sowieso wel een Wilders UI) en ik zie je nooit posten.
Elan wedt dat er ten laatste op 29 maart een kabinet geïnstalleerd is. Kaas denkt ten vroegste op 30 maart. En zij wedden om ..... een fok-abonnement? Die kan je elkaar cadeau doen. Ik heb er al eentje maar dan moet je hem maar ff verhogen of zo.
Het was dus duidelijk welke afspraak we hebben gemaakt en meneer heeft "deal" gezegd. Een dag later kwam hij er zelf nog op terug en omdat ik zelf ook wel doorhad dat ik deze weddenschap sowieso ging winnen, stelde ik als gebaar nog voor om er ook wat voor terug te geven indien z'n cluppie kampioen wordt. Ook daarmee gaat deze FOK!ker akkoord. Zie onderstaande posts:quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Deal! Hoe duur is upgraden tov een nieuw abo?
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer kan ik de upgrade verwachten?
quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de termijn van onze weddenschap officieel is afgelopen op 30 maart, Verwacht geen konijn uit de hoge hoed van Rutte, but you Bever know.
Zo goed als zeker een rechts middenkabinet is ook weer niet heel moeilijk te formeren met deze uitslag.
quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aight. Laten we als hedge van deze bet doen dat de verliezer van deze bet ook een abo krijgt indien ons Feyenoordje kampioen wordt.
quote:
Nu er nog slechts een dag te gaan is begon ik er al enkele keren over, maar werden al m'n posts genegeerd, tot er plotseling deze reacties kwamen:quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
omdat je zomaar stoer doet hier kom ik m niet na inderdaad
Samengevat: andere user en ik gaan een weddenschap aan en maken een duidelijk afspraak waar we het beide over eens zijn. Ik ga wel vaker weddenschappen aan op FOK! en kom ze altijd gewoon netjes na en was dat nu ook van plan. Uit sympathie kom ik zelfs nog met een extra afspraak om hem er evt. ook iets voor terug te geven (ook daar zijn we het over eens) en wanneer het eenmaal zo ver is komt meneer de afspraak niet na en merkt hij zelfs heel lafjes op dat dat is 'omdat we geen jaar afgesproken hebben', terwijl uit de allereerste post duidelijk blijkt dat hij het over een termijn van 2 weken had en niet over x jaar + 2 weken.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:26 schreef Plompzakker het volgende:
Ik dacht dat het over iemand op een terras ging
Ik bied 4 gram haze!quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Hooivorken, pek en veren! Hier te koop, beste hooivorken, pek en veren voor weinig!
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:32 schreef remlof het volgende:
Wat een loser die Elan. En nog bijzonder dom ook door te denken dat er in twee weken een kabinet in elkaar gedraaid zou worden. Dat is immer nog nooit gebeurd en met vier partijen wordt dit nou niet bepaald de meest eenvoudige formatie ooit.
En dan ook nog liegen dat er geen jaar is afgesproken terwijl ie zelf zei "binnen twee weken"
Wat een enorme loser.
Wat boeit het verder?quote:
Aan de schandpaal met zulke eerloze figuren. Ik had het wel betaald en blijkbaar wil hij daar eenzijdig van profiteren. Mij verder een zorg die paar euro's, maar dat gedrag mag wel even uitgelicht worden. Je bent dan namelijk gewoon een loser.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat boeit het verder?
Hij wil niet betalen, zal wel skir zijn.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aan de schandpaal met zulke eerloze figuren. Ik had het wel betaald en blijkbaar wil hij daar eenzijdig van profiteren. Mij verder een zorg die paar euro's, maar dat gedrag mag wel even uitgelicht worden. Je bent dan namelijk gewoon een loser.
Het is eerlijk gezegd nog nooit spontaan in mij opgekomen om dat zomaar te doen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar.
Waarom heb je nog steeds geen abonnement voor mij afgesloten?
Dit!quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aan de schandpaal met zulke eerloze figuren. Ik had het wel betaald en blijkbaar wil hij daar eenzijdig van profiteren. Mij verder een zorg die paar euro's, maar dat gedrag mag wel even uitgelicht worden. Je bent dan namelijk gewoon een loser.
Wedje maken, ik ben een man van mijn woord.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is eerlijk gezegd nog nooit spontaan in mij opgekomen om dat zomaar te doen.
Ik schat die kans ook <0,5 dus weet niet of ik het zo'n goede weddenschap vind.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wedje maken, ik ben een man van mijn woord.
Ik durf te wedden dat GroenLinks niet in de coalitie komt.
Jammer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik schat die kans ook <0,5 dus weet niet of ik het zo'n goede weddenschap vind.
Hear hear.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jammer.![]()
D66 wel denk ik, daar ben ik persoonlijk wel blij mee.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ken die hele Elan niet maar verafschuw hem nu al. Het vertrouwen van TS heeft een gevoelige deuk opgelopen. Het is toch al zo'n kwetsbare jongen. Ik hoop dat het nog goed komt met zijn psyche.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:46 schreef Tchock het volgende:
Er was een zekere andere VBL-user die nog steeds nagedragen wordt dat hij zijn weddenschap niet nakomt. Een man zonder zijn woord is geen man ten slotte.
Tjacka? Typisch? Tompsv? Stijn?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:46 schreef Tchock het volgende:
Er was een zekere andere VBL-user die nog steeds nagedragen wordt dat hij zijn weddenschap niet nakomt. Een man zonder zijn woord is geen man ten slotte.
Wij doen alleen maar aan eensgezindheid.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid gezien in een KLB-topic. Dat doet me goed jongens.
Valt toch niet mee allemaal he, dit zomaar meemaken. Bespaart me weer een topic in R&P.
Eerloos.quote:
Je kunt wel die paar euro overmaken naar Kaas, toch?quote:
Dat kan wel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt wel die paar euro overmaken naar Kaas, toch?
Daar had je ook alle steun gehad hoor..quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid gezien in een KLB-topic. Dat doet me goed jongens.
Valt toch niet mee allemaal he, dit zomaar meemaken. Bespaart me weer een topic in R&P.
Jij komt je weddenschappen ook niet na?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:58 schreef Pharkus het volgende:
Ach gewoon niet betalen Elan. Laat je niet gek maken joh.
Alleen als ik ze win, net als elan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij komt je weddenschappen ook niet na?
met kaas!quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zullen we hem anaal vernederen als straf?
Ik doe mee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zullen we hem anaal vernederen als straf?
We lokken hem gewoon met een pm waarin we zeggen dat hij een meet & Greet met iemand van Feyenoord heeft gewonnen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:11 schreef Renesite het volgende:
Hopen dat hij wel op onze 'date' komt.
tbh heb ik liever een feyenoordspeler. Denk ikquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We lokken hem gewoon met een pm waarin we zeggen dat hij een meet & Greet met iemand van Feyenoord heeft gewonnen.
Ja als je nu al van onze lijn afwijkt kunnen we die vent geen lesje leren he.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
tbh heb ik liever een feyenoordspeler. Denk ik
Ajacieden zijn doorgaans onbetrouwbare honden die met alle winden meewaaien als het moet, maar het liefst uit de wind blijven.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:12 schreef oppanganjastyle het volgende:
Desbetreffende user is voor ajax, wat had je verwacht van een jood
Al gegoogled dus ik wist dit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dakhaas, balkhaas of dakkonijn is een ander woord voor een huiskat.
Misschien kun jij mijn dm en pm ban opheffen zodat ik fatsoenlijk mijn afspraken kan nakomen.quote:
Ga je onze afspraak nou nog nakomen? Tientallen mensen hier noemen je terecht een enorme loser.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun jij mijn dm en pm ban opheffen zodat ik fatsoenlijk mijn afspraken kan nakomen.
En als ik je iets vraag in t vervolg eerlijk antwoord geven.
HAAAAAA!!quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun jij mijn dm en pm ban opheffen zodat ik fatsoenlijk mijn afspraken kan nakomen.
En als ik je iets vraag in t vervolg eerlijk antwoord geven.
Al mijn functies zijn geblokkeerd ik kan zelfs geen abo cadeau geven blijkbaar. Laat staan gegevens uitwisselen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:56 schreef Kaas- het volgende:
Mensen, de dader is gearriveerd in het topic.
[..]
Ga je onze afspraak nou nog nakomen? Tientallen mensen hier noemen je terecht een enorme loser.
Nu is dat het nieuwe excuus? Je derde inmiddels. Dat we zogenaamd geen jaar hadden afgesproken was wel de zieligste.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Al mijn functies zijn geblokkeerd ik kan zelfs geen abo cadeau geven blijkbaar. Laat staan gegevens uitwisselen.
GRIJP DE HOOIVORKENquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:56 schreef Kaas- het volgende:
Mensen, de dader is gearriveerd in het topic.
[..]
Ga je onze afspraak nou nog nakomen? Tientallen mensen hier noemen je terecht een enorme loser.
Je hebt verloren, HAHAHAHA.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:59 schreef Elan het volgende:
Verder verloopt de weddenschap vandaag dus deze poging tot shaming is nogal voorbarig. Ik verwacht eerst excuses.
Het is de realiteit. Ama heeft gisteren al voor me gevraagd achter de schermen. Geef me even tijd of zoquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu is dat het nieuwe excuus? Je derde inmiddels. Dat we zogenaamd geen jaar hadden afgesproken was wel de zieligste.
SSSSSSSSSSSSSSSsssssssSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:59 schreef Elan het volgende:
Verder verloopt de weddenschap vandaag dus deze poging tot shaming is nogal voorbarig. Ik verwacht eerst excuses.
Ik ben voor dat we deze user even de tijd geven.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is de realiteit. Ama heeft gisteren al voor me gevraagd achter de schermen. Geef me even tijd of zo
quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:59 schreef Elan het volgende:
#ALTIJDREADYquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:01 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSsssssssSSSSSSSSSS
[ afbeelding ]
De user in kwestie herhaalde meermaals niet meer aan de afspraak te willen voldoen en toen ik zei dat ik dan een shaming topic zou openen (netjes openbaar gewaarschuwd) bleef hij volhouden niet aan de afspraak te willen voldoen. Aan de schandpaal met dat laffe gedrag.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Misschien iemand de tijd geven om de afspraak na te komen ipv voorafgaand al een topic aan te maken.
Ik ben bereid die tijd te schenken. Daarom ook de 'potentiële antiklacht' in de OP.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben voor dat we deze user even de tijd geven.
Maar niet te lang
Deze maand de oplossing (en beloftes nakomen) en Amarantha als neutrale bemiddelaar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben bereid die tijd te schenken. Daarom ook de 'potentiële antiklacht' in de OP.
Akkoord.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze maand de oplossing (en beloftes nakomen) en Amarantha als neutrale bemiddelaar.
Idee?
Dat is niet netjes en staat los van de weddenschapquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
Eerst op je knietjes, toegeven dat dit topic veel te voorbarig is. Dan krijg je je abo Kaas
Bewijs het maar, als je een beetje een man met enig eergevoel bent.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
Eerst op je knietjes, toegeven dat dit topic veel te voorbarig is. Dan krijg je je abo Kaas
De maand duurt nog maar 2 dagen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze maand de oplossing (en beloftes nakomen) en Amarantha als neutrale bemiddelaar.
Idee?
Precies, gewoon afspraken nakomen als een vent in plaats van plotseling allemaal extra eisen en talloze excuses te verzinnen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is niet netjes en staat los van de weddenschap
Excellent.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De maand duurt nog maar 2 dagen.
Klopt, maar het gaat om een abonnement van 5(?) euro en niet het oplossen van de Palestijnse zaakquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De maand duurt nog maar 2 dagen.
Jij moet mij gewoon de tijd geven conform afspraak en niet zulke topics openen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bewijs het maar, als je een beetje een man met enig eergevoel bent.
Hoe triest ben jij man?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
4,50 toch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat om een abonnement van 5(?) euro en niet het oplossen van de Palestijnse zaak
Hou hem in de buurtquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Moet ik mijn hooivork weer opbergen, begrijp ik het goed?
Was er al mee bezig maar als je niet kunt dm'en en pm'en en de user in kwestie doet er verder ook niks aan (behalve klagen) is het vrij lastig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat om een abonnement van 5(?) euro en niet het oplossen van de Palestijnse zaak
Ik waarschuwde nadat je meermaals herhaalde de afspraak niet na te zullen komen, en zelfs na die waarschuwing zette je dat door. Blijkbaar is het nodig. Zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet mij gewoon de tijd geven conform afspraak en niet zulke topics openen.
Nee, hij wil niet betalen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Moet ik mijn hooivork weer opbergen, begrijp ik het goed?
Als TS de Palestijnse kwestie even oplost, kan de 5 euro wat mij betreft achterwege blijven. Denk dat Kaas- het hier ook wel mee eens is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zekerquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als TS de Palestijnse kwestie even oplost, kan de 5 euro wat mij betreft achterwege blijven. Denk dat Kaas- het hier ook wel mee eens is.
Heb nog gewoon tijd dus hou je mond met je leugens aub.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik waarschuwde nadat je meermaals herhaalde de afspraak niet na te zullen komen, en zelfs na die waarschuwing zette je dat door. Blijkbaar is het nodig. Zelf naar gemaakt.
Geen leugens, ik heb al je openbare posts netjes in de OP vermeld.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nog gewoon tijd dus hou je mond met je leugens aub.
Stuur een email naar fokforum met je email en stort 4,50 naar Danny tbv. TS en los het zo op ofzo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Was er al mee bezig maar als je niet kunt dm'en en pm'en en de user in kwestie doet er verder ook niks aan (behalve klagen) is het vrij lastig.
Ik regel niets. Jij hebt de afspraak met mij gemaakt, jij hebt de weddenschap verloren, jij bent nu verantwoordelijk voor het netjes afhandelen ervan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
Je regelt het praktische aspect maar met ama, dan excuses dat dit topic veel te voorbarig was en dan krijg je je abo, deal?
Nee goh, heb ook welles een flesje whisky opgestuurd naar een FOK!er vanwege een verloren weddenschap. Boeit mij niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stuur een email naar fokforum met je email en stort 4,50 naar Danny tbv. TS en los het zo op ofzo.
Ik heb een keer Fifa16 moeten opsturen naar een Fokker!.
Dat zijn weddenschappen, you win some lose some.
En soms zal de winnende partij het inwrijven.
Maar nu kom je niet sympathiek over
Ik kan je niet helpen als ik je telefoonnummer niet hebt. Dan kan ik geen abo voor je afsluiten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik regel niets. Jij hebt de afspraak met mij gemaakt, jij hebt de weddenschap verloren, jij bent nu verantwoordelijk voor het netjes afhandelen ervan.
Al je weigeringen staan open en bloot in de OP, ter controle voor iedereen. Het komt natuurlijk niet uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee goh, heb ook welles een flesje whisky opgestuurd naar een FOK!er vanwege een verloren weddenschap. Boeit mij niet.
Maar...volgens mij heb ik gewoon tot vandaag de tijd om dit af te handelen, iemand op deze manier onder druk zetten is ronduit asociaal.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen als ik je telefoonnummer niet hebt. Dan kan ik geen abo voor je afsluiten.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stuur een email naar fokforum met je email en stort 4,50 naar Danny tbv. TS en los het zo op ofzo.
Ik heb een keer Fifa16 moeten opsturen naar een Fokker!.
Dat zijn weddenschappen, you win some lose some.
En soms zal de winnende partij het inwrijven.
Maar nu kom je niet sympathiek over
Dat kan kloppen, maar dat zijn geen ontbindende voorwaarden voor een verloren weddenschap.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee goh, heb ook welles een flesje whisky opgestuurd naar een FOK!er vanwege een verloren weddenschap. Boeit mij niet.
Maar...volgens mij heb ik gewoon tot vandaag de tijd om dit af te handelen, iemand op deze manier onder druk zetten is ronduit asociaal.
Volgens mij was ik er gisteren mee bezig en heb ik tot vandaag de tijd. Dus waarom open je überhaupt dit topic?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al je weigeringen staan open en bloot in de OP, ter controle voor iedereen. Het komt natuurlijk niet uit de lucht vallen.
De reden dat ik gisteren dreigde niet te betalen was omdat hij direct dreigde met een dergelijk topic. En nu dus op voorhand een dergelijk topic geopend.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, maar dat zijn geen ontbindende voorwaarden voor een verloren weddenschap.
Als je nou 450 euro betaalt zou dat echt fantastisch zijn!quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
De reden dat ik gisteren dreigde niet te betalen was omdat hij direct dreigde met een dergelijk topic. En nu dus op voorhand een dergelijk topic geopend.
Als je gaat liegen moet je het niet doen over eenvoudig door iedereen te controleren feiten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
De reden dat ik gisteren dreigde niet te betalen was omdat hij direct dreigde met een dergelijk topic. En nu dus op voorhand een dergelijk topic geopend.
Duidelijk. Geen kerel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:30 schreef Elan het volgende:
ik ga niet random geld overmaken naar Danny zonder verdere communicatie mogelijk, je kan zoals eerder gesteld contact op nemen met ama en mij van de benodigde gegevens voorzien zodat ik aan mijn verplichtingen kan voldoen. Dan komt die abo vanzelf jouw kant op.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:31 schreef Tchock het volgende:
Lastige kwestie.
Enerzijds zou je het openen van dit topic door Kaas nog voordat de weddenschap afgelopen was en dus toen de schuld nog niet opeisbaar was, enigszins hysterisch kunnen noemen. Anderzijds gaf Elan al ruim vóór de termijn verstreken was, aan dat hij zijn deel toch niet zou nakomen, waaruit blijkbaar begrepen moet worden, dat Elan de weddenschap reeds had opgegeven voordat de termijn was verstreken.
Daarom is het enige logische oordeel dat beide contractspartijen om hun bewegende redenen al vóór 30 maart de uitkomst van de weddenschap hadden aanvaard. Daarmee is Elan dus alsnog, zoals in juridische taal gepleegd wordt te zeggen, een laffe hond.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:35 schreef Droopie het volgende:
Doet mij denken aan die aflevering van Southpark dat Cartman bewust moest nablijven zodat hij niet hoefde te vechten met een meisje.
Hij kan mij toch gewoon zn nummer sturen desnoods via ama dan geef ik hem die abo, Klaar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:35 schreef Droopie het volgende:
Hallo hallo, zulke woorden zijn toch niet nodig.
Doet mij denken aan die aflevering van Southpark dat Cartman bewust moest nablijven zodat hij niet hoefde te vechten met een meisje.
Wie is dat ingekleurde veenlijk rechts?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:36 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht dit nog op tv uitgevochten gaan worden dan zou ik - gezien de kwaliteit van het geruzie - gaan voor de SBS6 variant.
Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan mij toch gewoon zn nummer sturen desnoods via ama dan geef ik hem die abo, Klaar.
Eens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:31 schreef Tchock het volgende:
Lastige kwestie.
Enerzijds zou je het openen van dit topic door Kaas nog voordat de weddenschap afgelopen was en dus toen de schuld nog niet opeisbaar was, enigszins hysterisch kunnen noemen. Anderzijds gaf Elan al ruim vóór de termijn verstreken was, aan dat hij zijn deel toch niet zou nakomen, waaruit blijkbaar begrepen moet worden, dat Elan de weddenschap reeds had opgegeven voordat de termijn was verstreken.
Daarom is het enige logische oordeel dat beide contractspartijen om hun bewegende redenen al vóór 30 maart de uitkomst van de weddenschap hadden aanvaard. Daarmee is Elan dus alsnog, zoals in juridische taal gepleegd wordt te zeggen, een laffe hond.
Schuldeisersverzuim!quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.
Ja tochquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan mij toch gewoon zn nummer sturen desnoods via ama dan geef ik hem die abo, Klaar.
Hoe werkt dat dan? Ik geef liever niet m'n nr. aan Elan, maar als Amarantha betrouwbaar is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.
Wat ben jij voor mislukte jurist. Weddenschap verloopt om 0:00, ik kan dus nimmer in gebreke zijn voor het nakomen van mijn afspraken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh om iemand een abo cadeau te doen heb je helemaal diens nummer niet nodig natuurlijk, alleen je eigen. Curieus dit weer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik geef liever niet m'n nr. aan Elan, maar als Amarantha betrouwbaar is.
Kan ik via mijn nummer voor hem een abo afsluiten ja?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh om iemand een abo cadeau te doen heb je helemaal diens nummer niet nodig natuurlijk, alleen je eigen. Curieus dit weer.
Klik op zijn mannelijke icoon en dan doe user abonnement cadeauquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ik via mijn nummer voor hem een abo afsluiten ja?
JA, wat een held ben jij zegquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Yiha3 het volgende:
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=289170
doe dit gewoon?
Klik hier voor de betaalmodulequote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Yiha3 het volgende:
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=289170
doe dit gewoon?
Klopt, ik ook nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klik hier voor de betaalmodule
Kan hier niet op klikken?
Dat klopt. Daarom vond ik het ook zo raar dat je al zei dat je niet ging betalen toen dat nog helemaal niet hoefde.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mislukte jurist. Weddenschap verloopt om 0:00, ik kan dus nimmer in gebreke zijn voor het nakomen van mijn afspraken.
kutsitequote:
Omdat meneer direct dreigde met een dergelijk topic, en dit dus ook geopend heeftquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom vond ik het ook zo raar dat je al zei dat je niet ging betalen toen dat nog helemaal niet hoefde.
Het lijkt me zeer verstandig om een aanmaning te voldoen voordat de betalingstermijn voorbij is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat meneer direct dreigde met een dergelijk topic, en dit dus ook geopend heeft![]()
Vraag: Zou jij een aanmaning voldoen voor een rekening waar de betalingstermijn nog niet eens verstreken is?
Dat is Victor Reinier.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wie is dat ingekleurde veenlijk rechts?
Ik zou zeggen "donder op met je aanmaning zolang de schuld nog niet opeisbaar is. Op de vraag of de schuld al dan niet voldaan gaat worden doe ik uiteraard geen mededelingen zolang de mogelijkheid (al dan niet slechts theoretisch) nog bestaat dat het kabinet voor het einde van 30 maart gevormd wordt, en ik derhalve de weddenschap zou winnen".quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat meneer direct dreigde met een dergelijk topic, en dit dus ook geopend heeft![]()
Vraag: Zou jij een aanmaning voldoen voor een rekening waar de betalingstermijn nog niet eens verstreken is?
Is ook nergens voor nodig. Elan sluit dat abbo af met zijn eigen nummer en mailt jou de inloggegevens die jij vervolgens weer veranderd incl je eigen nummer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik geef liever niet m'n nr. aan Elan, maar als Amarantha betrouwbaar is.
Laten we voor de zekerheid even vaststellen dat het voor een schuldenaar ook niet handig is om bij voorbaat al te zeggen niet na te zullen komen. Dat maakt dat de schuldenaar ogv 6:83 sub c BW van rechtswege in verzuim is zodra de vordering opeisbaar is. Dus je bent nu al zo'n 12u en 46 minuten in verzuim. Kaas kan vertragingsschade vorderenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Fok! incasso topic.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer verstandig om een aanmaning te voldoen voordat de betalingstermijn voorbij is.
Kaas ook.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef Hallojo het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou deze kwestie volledig uit de hand laten escaleren
Vrij vertaald komt het op hetzelfde neerquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "donder op met je aanmaning zolang de schuld nog niet opeisbaar is. Op de vraag of de schuld al dan niet voldaan gaat worden doe ik uiteraard geen mededelingen zolang de mogelijkheid (al dan niet slechts theoretisch) nog bestaat dat het kabinet voor het einde van 30 maart gevormd wordt, en ik derhalve de weddenschap zou winnen".
Niet "Ga toch niet betalen" en "wat een kankerlul ben jij".
Nee man, dat is overduidelijk Jamai.quote:
werkt dit??quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is ook nergens voor nodig. Elan sluit dat abbo af met zijn eigen nummer en mailt jou de inloggegevens die jij vervolgens weer veranderd incl je eigen nummer.
Denken dat dat Jamai isquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee man, dat is overduidelijk Jamai.
er is per definitie geen sprake van een aanmaning voordat de betalingstermijn is verstreken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer verstandig om een aanmaning te voldoen voordat de betalingstermijn voorbij is.
Idd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:49 schreef Yiha3 het volgende:
dat kaas hier gewoon een paypal me link plaatst
Niet zo snel Kaas. Of ga je nu zelf de voorwaarden van de weddenschap eenzijdig aanpassen?quote:
Wellicht kan de schade afgewenteld worden op FOK!? Nakoming is niet mogelijk door een tekortkoming van een derde. Elan loopt nu vermogensschade (in de vorm van door Kaas te vorderen vertragingsschade) én immateriële schade (reputatieschade) op doordat FOK! tekort schiet in de door haar geboden diensten?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klik hier voor de betaalmodule
Kan hier niet op klikken?
Als Elan wel wilde betalen maar dat niet kon kunnen de uitspraken van Kaas ook wel lasterlijk worden opgevat lijkt me. Al heeft eerstgenoemde niet echt veel vertrouwen gewekt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wellicht kan de schade afgewenteld worden op FOK!? Nakoming is niet mogelijk door een tekortkoming van een derde. Elan loopt nu vermogensschade (in de vorm van door Kaas te vorderen vertragingsschade) én immateriële schade (reputatieschade) op doordat FOK! tekort schiet in de door haar geboden diensten?
Ik ben betrouwbaar ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Topic slaat nergens op, ben geen jood en loop derhalve ook niet weg. Maar moet wel praktisch haalbaar zijn die shit te fiksen lijkt me.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Elan wel wilde betalen maar dat niet kon kunnen de uitspraken van Kaas ook wel lasterlijk worden opgevat lijkt me. Al heeft eerstgenoemde niet echt veel vertrouwen gewekt.
Dat zeggen onbetrouwbare mensen altijdquote:
Ik zou zeggen dat de uitspraken van Kaas vooral zien op het geuite voornemen van Elan om niet na te komen. Dat lijkt mij niet in die zin lasterlijk dat het vermeende lasterlijke aspect in strijd met de waarheid is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Elan wel wilde betalen maar dat niet kon kunnen de uitspraken van Kaas ook wel lasterlijk worden opgevat lijkt me. Al heeft eerstgenoemde niet echt veel vertrouwen gewekt.
wie is klaasquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef Captain_Ghost het volgende:
Wees een kerel, neem je eigen verantwoordelijk.
Betaal die abbo gewoon voor klaas.. 5 euro, das net 2 glazen bier!
Zo ben je hele gedoe vanaf!
Sssstquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat zeggen onbetrouwbare mensen altijd
Vraag Kaas- z'n IBAN en maak 5 euro over. Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Topic slaat nergens op, ben geen jood en loop derhalve ook niet weg. Maar moet wel praktisch haalbaar zijn die shit te fiksen lijkt me.
Het lijkt me dat smartengeld betalen hier wel op zijn plaats isquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de uitspraken van Kaas vooral zien op het geuite voornemen van Elan om niet na te komen. Dat lijkt mij niet in die zin lasterlijk dat het vermeende lasterlijke aspect in strijd met de waarheid is.
"FOK!ker zonder eergevoel is een matige user en bedrieger die afspraak niet nakomt" werd door Kaas gepost voordat de weddenschap afgelopen was. De klacht was niet gericht op het voornemen om niet na te komen maar op het niet nakomen van de weddenschap zelf, begrijp ik. Wat vind jij?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de uitspraken van Kaas vooral zien op het geuite voornemen van Elan om niet na te komen. Dat lijkt mij niet in die zin lasterlijk dat het vermeende lasterlijke aspect in strijd met de waarheid is.
Heb ik gisteren ook voorgesteld. Maar uhm hoe dan, dm en pm is geblokkeerd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Vraag Kaas- z'n IBAN en maak 5 euro over. Hoe moeilijk kan dat zijn?
Degene die je een weddenschap aanging. KAAS-quote:
Laat Kaas mij zijn gegevens sturen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook voorgesteld. Maar uhm hoe dan, dm en pm is geblokkeerd.
Ja tochquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat Kaas mij zijn gegevens sturen.
Verliep; de weddenschap was vannacht al afgelopen. Zie OP. "Ten laatste op de 29e".quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mislukte jurist. Weddenschap verloopt om 0:00, ik kan dus nimmer in gebreke zijn voor het nakomen van mijn afspraken.
Idee heb ik ook, wil hem namelijk gewoon die abo kado doen. Stuur ook fles drank op voor 30 euro, boeit mij niets.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:06 schreef Friek_ het volgende:
TS komt wel enorm vmbo over - daar hebben knulletjes van 16 soortgelijk gedrag. Moeite met verantwoordelijkheid nemen voor hun daden, geen gezichtsverlies willen lijden en aan de lopende band laffe smoesjes bedenken.
Tijd om volwassen te worden en dat abonnement cadeau te doen, TS. Er zijn al tal van mogelijkheden aangereikt die je hierbij helpen. Maar op één of andere manier blijf je je dommer voordoen dan dat je bent. En laten we eerlijk wezen: dat is al een kunst op zich.
Ik denk dat men op basis van de daarboven geciteerde berichten een redelijk beeld geven van de context waarbinnen de uitspraken van TS geplaatst moeten worden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
"FOK!ker zonder eergevoel is een matige user en bedrieger die afspraak niet nakomt" werd door Kaas gepost voordat de weddenschap afgelopen was. De klacht was niet gericht op het voornemen om niet na te komen maar op het niet nakomen van de weddenschap zelf, begrijp ik. Wat vind jij?
Haha nee nee, En zelfs dan nog was dit topic te vroeg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verliep; de weddenschap was vannacht al afgelopen. Zie OP. "Ten laatste op de 29e".
Ah dat is sympathiek. Ik neem aan dat met die fles van 30 euro enige vertragingsschade ruimschoots gedekt is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Idee heb ik ook, wil hem namelijk gewoon die abo kado doen. Stuur ook fles drank op voor 30 euro, boeit mij niets.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:08 schreef Scrummie het volgende:
Elan, doe ff mailen naar forum@fok.nl voor je VBL ban. Ik heb een goed woordje voor je gedaan.
Al iets naar Danny gemaild? Of moeten we je ook helpen bij het opstellen van een mailtje, aangezien je blijkbaar daar nu ook al te dom voor geworden bent?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Idee heb ik ook, wil hem namelijk gewoon die abo kado doen. Stuur ook fles drank op voor 30 euro, boeit mij niets.
Dit gaat helemaal goedkomen zie ik al.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah dat is sympathiek. Ik neem aan dat met die fles van 30 euro enige vertragingsschade ruimschoots gedekt is.
Kaas- akkoord met de fles drank van 30 euro ter schadevergoeding? Dan kunnen we in der minne schikken.
Hij moet mij drank geven voor de geleden reputatieschadequote:Op donderdag 30 maart 2017 13:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah dat is sympathiek. Ik neem aan dat met die fles van 30 euro enige vertragingsschade ruimschoots gedekt is.
Kaas- akkoord met de fles drank van 30 euro ter schadevergoeding? Dan kunnen we in der minne schikken.
Ik mag je niet, dat is wat anders dan haten. Maar dat ik iemand niet mag betekent niet dat ik geen goed woordje voor je kan doen.quote:
Onze posts staan letterlijk in de OP figuur.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha nee nee, En zelfs dan nog was dit topic te vroeg.
Die je zelf hebt veroorzaakt? Dat verantwoordelijkheid afschuiven begint nu wel bijzondere vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij moet mij drank geven voor de geleden reputatieschade
Ik heb een deal met Kaas, daar hoef ik danny verder niet mee lastig te vallen lijkt me zoquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Al iets naar Danny gemaild? Of moeten we je ook helpen bij het opstellen van een mailtje, aangezien je blijkbaar daar nu ook al te dom voor geworden bent?
Ben geen jood dus loop niet weg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Leonos het volgende:
Wat een gedoe zeg![]()
Feyenoorders zijn sowieso niet te vertrouwen, maar dat had je van te voren kunnen weten.
Als het jou toch niet boeit wil ik wel een fles whisky van 30 euro.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben ook een Feyenoorder.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Leonos het volgende:
Wat een gedoe zeg![]()
Feyenoorders zijn sowieso niet te vertrouwen, maar dat had je van te voren kunnen weten.
Akkoord.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoals hierboven betoogd is dat mijns inziens een moeilijk verdedigbaar standpunt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij moet mij drank geven voor de geleden reputatieschade
Dan moet 'ie maar vantevoren eerlijk aangeven geen 4,50 te hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:18 schreef Yiha3 het volgende:
kaas is hier de pestkop die op de kap van de arme elan tracht te triomferen
Heb geen weddenschap met jou.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als het jou toch niet boeit wil ik wel een fles whisky van 30 euro.
Dit verandert de zaakquote:
Wedden van wel?quote:
Zoals het geven van een telefoonnummer aan een volstrekte vreemde waarvan gebleken is dat hij niet te vertrouwen is. Topidee van je.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een deal met Kaas, daar hoef ik danny verder niet mee lastig te vallen lijkt me zo
zijn genoeg alternatieve opties aangereikt in dit stadium.
Zo zijn alle feyenoorders. Handjes van elkaar vasthouden lukt wel, maar communicerenquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan Kaas
Die is nogal traag van begrip lijkt het.
waarom geef je je gegevens niet🐒quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe normaal. Niet alleen geen man en een leugenaar, maar ook nog een beetje lafjes schelden.
ik wens je een banquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan moet 'ie maar vantevoren eerlijk aangeven geen 4,50 te hebben.
Ah, dat is goed om te horen.quote:
Draai je weer om de kern heen. Enfin, de opties liggen er nu hé, niet blijven janken dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe normaal. Niet alleen geen man en een leugenaar, maar ook nog een beetje lafjes schelden.
Ik heb een deal met kaas niet met danny.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals het geven van een telefoonnummer aan een volstrekte vreemde waarvan gebleken is dat hij niet te vertrouwen is. Topidee van je.
Nu is het weer dat je 'Danny niet wil lastigvallen' met je deal met Kaas-. Oh, waarom niet? Danny is immers belanghebbende is deze zaak en kan wat extra centen voor FOK! goed gebruiken en verleent graag wat service richting zijn users (al helemaal als hij er geld voor krijgt).
Wat is het volgende slappe smoesje? Dat je geen geld hebt op dit moment, maar toevallig wel naar Ajax - Feyenoord gaat dit weekend?
Ik wil niet dat Elan mijn initialen en achternaam kent, gezien hoe deze user opereert. Hij is er zelf verantwoordelijk voor, dus gewoon even via die fok-mail. Of is Paypal ook anoniem?quote:
Filmpje van de operatie?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Elan mijn initialen en achternaam kent, gezien hoe deze user opereert.
Ja, Paypal is anoniem.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Elan mijn initialen en achternaam kent, gezien hoe deze user opereert. Hij is er zelf verantwoordelijk voor, dus gewoon even via die fok-mail. Of is Paypal ook anoniem?
Interessant punt. Misschien is Elan dankzij zijn verstandelijke beperking wel handelingsonbekwaam en is het sluiten van een weddenschap ('mondelinge overeenkomst') met hem niet zo heel moreel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Yiha3 het volgende:
elan is gehandicapt in zijn middelen maar dat boeide kaas niet, hij maakte er zelf misbruik van
is toch geen aanvraag?quote:
Je bent zelf een gehandicapte kutbelg. Te dom om te schijten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Interessant punt. Misschien is Elan dankzij zijn verstandelijke beperking wel handelingsonbekwaam en is het sluiten van een weddenschap ('mondelinge overeenkomst') met hem niet zo heel moreel.
Wat is jouw visie hierop, Kaas-?
even die overeenkomst voor voetbalkaartjes laten vernietigen dan hèquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Interessant punt. Misschien is Elan dankzij zijn verstandelijke beperking wel handelingsonbekwaam en is het sluiten van een weddenschap ('mondelinge overeenkomst') met hem niet zo heel moreel.
Wat is jouw visie hierop, Kaas-?
Anthonie24, ben jij het?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent zelf een gehandicapte kutbelg. Te dom om te schijten.
inloggen en klik op maak betaalverzoekquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb een Paypal-account. Wat moet ik daar precies mee doen? Normaal log ik er enkel in om m'n thuisbezorgde pizza's te betalen.
ik wens je een brilquote:
Kom mijn weddenschappen altijd na vriend, vraag maar aan PIETRquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Hey. Wat een grappig topic.
Hier kunnen Typisch , tompsv18 en Tjacka zo in meeposten
Zelfs gezakt voor je vmbo, begrijp ik?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een deal met kaas niet met danny.
correctquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zelfs gezakt voor je vmbo, begrijp ik?
Blur je die toch? Of krijg ik het als zodanig te zien?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:33 schreef Kaas- het volgende:
Als ik inlog op Paypal en een betaallink maak staat daar zowel mijn voornaam, achternaam als woonplaats vol in beeld zie ik nu. Dat is geen optie.
Ik heb ook geen reden om aan je te twijfelen als het om weddenschappen gaat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom mijn weddenschappen altijd na vriend, vraag maar aan PIETR.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ook geen reden om aan je te twijfelen als het om weddenschappen gaat.
Waarom post je nooit meer in de SC? Niet dat ik je mis hoor. Maar wanneer je opeens geen last meer hebt van dat irritante hoestje ga je ook opzoek naar de oorzaakquote:
Dat laatste ja. Daarvoor vind ik mijn privacy te belangrijk. Enkele tientallen FOK!kers uit voornamelijk POL, ONZ en ABO hebben me irl gemeet inmiddels, maar van degenen voor wie dat niet geldt wil ik niet alles op straat hebben liggen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Blur je die toch? Of krijg ik het als zodanig te zien?
waarom fix jij die mail niet dan,quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Daarvoor vind ik mijn privacy te belangrijk. Enkele tientallen FOK!kers uit voornamelijk POL, ONZ en ABO hebben me irl gemeet inmiddels, maar van degenen voor wie dat niet geldt wil ik niet alles op straat hebben liggen.
Overigens hoeft dat geen probleem te zijn, want het schijnt normaal te zijn om naar forum@fok te mailen voor een abonnement sinds die betaallink niet meer werkt.
Dat kan goed kloppen, dat laatste. Je hebt al naar forum@fok.nl gemaild?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
correct
al vond je moeder dat geen probleem verder.
Zo jij hebt ook wat geleerd op schoolquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk gekocht door zijn begeleider. Zo'n seizoenskaart aanvragen is toch wel wat formulieren invullen. Vraag me af of Elan dat zou lukken, gezien het feit dat een mail sturen al een brug te ver voor hem is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
even die overeenkomst voor voetbalkaartjes laten vernietigen dan hè
Wat onlo zegtquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Ok. Nu ik de OP heb gelezen herken ik Elan weer. Als een droeftoeter
Man man man. Een paar centen. Doe 'm gewoon dat abo.
Jij zat samen met Elan in dezelfde klas? Speciaal onderwijs dan maar?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:48 schreef PeZu het volgende:
Typisch kaas, te gierig om zijn naam te geven
Ik kan me wel een geval herinneren dat we je maar wat graag hadden ontmoet bij een Mark Knopfler concert waarop je vervolgens helaas niet kwam opdagen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom mijn weddenschappen altijd na vriend, vraag maar aan PIETR.
normaal. doen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij zat samen met Elan in dezelfde klas? Speciaal onderwijs dan maar?
vertel anders ook een verhaal over zwevende pretparkenquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me wel een geval herinneren dat we je maar wat graag hadden ontmoet bij een Mark Knopfler concert waarop je vervolgens helaas niet kwam opdagen.
Daar moet bij worden gezegd dat het niet om een weddenschap ging
Ik heb ook leuke verhalen over een pretpark en Johannes.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
vertel anders ook een verhaal over zwevende pretparken
Bij de VVD komen ze afspraken ook nooit naquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat heeft de verkiezingsslogan van de VVD hiermee te maken?
Ken ik dat verhaal al?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke verhalen over een pretpark en Johannes.
crewbash, TR gemaakt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat ben jij een intens sneu figuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodengquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke verhalen over een pretpark en Johannes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |