Bewijs het maar, als je een beetje een man met enig eergevoel bent.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
Eerst op je knietjes, toegeven dat dit topic veel te voorbarig is. Dan krijg je je abo Kaas
De maand duurt nog maar 2 dagen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze maand de oplossing (en beloftes nakomen) en Amarantha als neutrale bemiddelaar.
Idee?
Precies, gewoon afspraken nakomen als een vent in plaats van plotseling allemaal extra eisen en talloze excuses te verzinnen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is niet netjes en staat los van de weddenschap
Excellent.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De maand duurt nog maar 2 dagen.
Klopt, maar het gaat om een abonnement van 5(?) euro en niet het oplossen van de Palestijnse zaakquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De maand duurt nog maar 2 dagen.
Jij moet mij gewoon de tijd geven conform afspraak en niet zulke topics openen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bewijs het maar, als je een beetje een man met enig eergevoel bent.
Hoe triest ben jij man?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
Eerst op je knietjes, toegeven dat dit topic veel te voorbarig is. Dan krijg je je abo Kaas
4,50 toch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat om een abonnement van 5(?) euro en niet het oplossen van de Palestijnse zaak
Hou hem in de buurtquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Moet ik mijn hooivork weer opbergen, begrijp ik het goed?
Was er al mee bezig maar als je niet kunt dm'en en pm'en en de user in kwestie doet er verder ook niks aan (behalve klagen) is het vrij lastig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat om een abonnement van 5(?) euro en niet het oplossen van de Palestijnse zaak
Ik waarschuwde nadat je meermaals herhaalde de afspraak niet na te zullen komen, en zelfs na die waarschuwing zette je dat door. Blijkbaar is het nodig. Zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet mij gewoon de tijd geven conform afspraak en niet zulke topics openen.
Nee, hij wil niet betalen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Moet ik mijn hooivork weer opbergen, begrijp ik het goed?
Als TS de Palestijnse kwestie even oplost, kan de 5 euro wat mij betreft achterwege blijven. Denk dat Kaas- het hier ook wel mee eens is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zekerquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als TS de Palestijnse kwestie even oplost, kan de 5 euro wat mij betreft achterwege blijven. Denk dat Kaas- het hier ook wel mee eens is.
Heb nog gewoon tijd dus hou je mond met je leugens aub.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik waarschuwde nadat je meermaals herhaalde de afspraak niet na te zullen komen, en zelfs na die waarschuwing zette je dat door. Blijkbaar is het nodig. Zelf naar gemaakt.
Geen leugens, ik heb al je openbare posts netjes in de OP vermeld.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nog gewoon tijd dus hou je mond met je leugens aub.
Stuur een email naar fokforum met je email en stort 4,50 naar Danny tbv. TS en los het zo op ofzo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Was er al mee bezig maar als je niet kunt dm'en en pm'en en de user in kwestie doet er verder ook niks aan (behalve klagen) is het vrij lastig.
Ik regel niets. Jij hebt de afspraak met mij gemaakt, jij hebt de weddenschap verloren, jij bent nu verantwoordelijk voor het netjes afhandelen ervan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
Je regelt het praktische aspect maar met ama, dan excuses dat dit topic veel te voorbarig was en dan krijg je je abo, deal?
Nee goh, heb ook welles een flesje whisky opgestuurd naar een FOK!er vanwege een verloren weddenschap. Boeit mij niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stuur een email naar fokforum met je email en stort 4,50 naar Danny tbv. TS en los het zo op ofzo.
Ik heb een keer Fifa16 moeten opsturen naar een Fokker!.
Dat zijn weddenschappen, you win some lose some.
En soms zal de winnende partij het inwrijven.
Maar nu kom je niet sympathiek over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |