Dat kan goed kloppen, dat laatste. Je hebt al naar forum@fok.nl gemaild?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
correct
al vond je moeder dat geen probleem verder.
Zo jij hebt ook wat geleerd op schoolquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.
Die zijn natuurlijk gekocht door zijn begeleider. Zo'n seizoenskaart aanvragen is toch wel wat formulieren invullen. Vraag me af of Elan dat zou lukken, gezien het feit dat een mail sturen al een brug te ver voor hem is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
even die overeenkomst voor voetbalkaartjes laten vernietigen dan hè
Wat onlo zegtquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Ok. Nu ik de OP heb gelezen herken ik Elan weer. Als een droeftoeter
Man man man. Een paar centen. Doe 'm gewoon dat abo.
Jij zat samen met Elan in dezelfde klas? Speciaal onderwijs dan maar?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:48 schreef PeZu het volgende:
Typisch kaas, te gierig om zijn naam te geven
Ik kan me wel een geval herinneren dat we je maar wat graag hadden ontmoet bij een Mark Knopfler concert waarop je vervolgens helaas niet kwam opdagen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom mijn weddenschappen altijd na vriend, vraag maar aan PIETR.
normaal. doen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij zat samen met Elan in dezelfde klas? Speciaal onderwijs dan maar?
vertel anders ook een verhaal over zwevende pretparkenquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me wel een geval herinneren dat we je maar wat graag hadden ontmoet bij een Mark Knopfler concert waarop je vervolgens helaas niet kwam opdagen.
Daar moet bij worden gezegd dat het niet om een weddenschap ging
Ik heb ook leuke verhalen over een pretpark en Johannes.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
vertel anders ook een verhaal over zwevende pretparken
Bij de VVD komen ze afspraken ook nooit naquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat heeft de verkiezingsslogan van de VVD hiermee te maken?
Ken ik dat verhaal al?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke verhalen over een pretpark en Johannes.
crewbash, TR gemaakt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat ben jij een intens sneu figuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodengquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke verhalen over een pretpark en Johannes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |