Ja tochquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat Kaas mij zijn gegevens sturen.
Verliep; de weddenschap was vannacht al afgelopen. Zie OP. "Ten laatste op de 29e".quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mislukte jurist. Weddenschap verloopt om 0:00, ik kan dus nimmer in gebreke zijn voor het nakomen van mijn afspraken.
Idee heb ik ook, wil hem namelijk gewoon die abo kado doen. Stuur ook fles drank op voor 30 euro, boeit mij niets.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:06 schreef Friek_ het volgende:
TS komt wel enorm vmbo over - daar hebben knulletjes van 16 soortgelijk gedrag. Moeite met verantwoordelijkheid nemen voor hun daden, geen gezichtsverlies willen lijden en aan de lopende band laffe smoesjes bedenken.
Tijd om volwassen te worden en dat abonnement cadeau te doen, TS. Er zijn al tal van mogelijkheden aangereikt die je hierbij helpen. Maar op één of andere manier blijf je je dommer voordoen dan dat je bent. En laten we eerlijk wezen: dat is al een kunst op zich.
Ik denk dat men op basis van de daarboven geciteerde berichten een redelijk beeld geven van de context waarbinnen de uitspraken van TS geplaatst moeten worden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
"FOK!ker zonder eergevoel is een matige user en bedrieger die afspraak niet nakomt" werd door Kaas gepost voordat de weddenschap afgelopen was. De klacht was niet gericht op het voornemen om niet na te komen maar op het niet nakomen van de weddenschap zelf, begrijp ik. Wat vind jij?
Haha nee nee, En zelfs dan nog was dit topic te vroeg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verliep; de weddenschap was vannacht al afgelopen. Zie OP. "Ten laatste op de 29e".
Ah dat is sympathiek. Ik neem aan dat met die fles van 30 euro enige vertragingsschade ruimschoots gedekt is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Idee heb ik ook, wil hem namelijk gewoon die abo kado doen. Stuur ook fles drank op voor 30 euro, boeit mij niets.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:08 schreef Scrummie het volgende:
Elan, doe ff mailen naar forum@fok.nl voor je VBL ban. Ik heb een goed woordje voor je gedaan.
Al iets naar Danny gemaild? Of moeten we je ook helpen bij het opstellen van een mailtje, aangezien je blijkbaar daar nu ook al te dom voor geworden bent?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Idee heb ik ook, wil hem namelijk gewoon die abo kado doen. Stuur ook fles drank op voor 30 euro, boeit mij niets.
Dit gaat helemaal goedkomen zie ik al.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah dat is sympathiek. Ik neem aan dat met die fles van 30 euro enige vertragingsschade ruimschoots gedekt is.
Kaas- akkoord met de fles drank van 30 euro ter schadevergoeding? Dan kunnen we in der minne schikken.
Hij moet mij drank geven voor de geleden reputatieschadequote:Op donderdag 30 maart 2017 13:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah dat is sympathiek. Ik neem aan dat met die fles van 30 euro enige vertragingsschade ruimschoots gedekt is.
Kaas- akkoord met de fles drank van 30 euro ter schadevergoeding? Dan kunnen we in der minne schikken.
Ik mag je niet, dat is wat anders dan haten. Maar dat ik iemand niet mag betekent niet dat ik geen goed woordje voor je kan doen.quote:
Onze posts staan letterlijk in de OP figuur.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha nee nee, En zelfs dan nog was dit topic te vroeg.
Die je zelf hebt veroorzaakt? Dat verantwoordelijkheid afschuiven begint nu wel bijzondere vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij moet mij drank geven voor de geleden reputatieschade
Ik heb een deal met Kaas, daar hoef ik danny verder niet mee lastig te vallen lijkt me zoquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Al iets naar Danny gemaild? Of moeten we je ook helpen bij het opstellen van een mailtje, aangezien je blijkbaar daar nu ook al te dom voor geworden bent?
Ben geen jood dus loop niet weg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Leonos het volgende:
Wat een gedoe zeg![]()
Feyenoorders zijn sowieso niet te vertrouwen, maar dat had je van te voren kunnen weten.
Als het jou toch niet boeit wil ik wel een fles whisky van 30 euro.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben ook een Feyenoorder.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Leonos het volgende:
Wat een gedoe zeg![]()
Feyenoorders zijn sowieso niet te vertrouwen, maar dat had je van te voren kunnen weten.
Akkoord.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoals hierboven betoogd is dat mijns inziens een moeilijk verdedigbaar standpunt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij moet mij drank geven voor de geleden reputatieschade
Dan moet 'ie maar vantevoren eerlijk aangeven geen 4,50 te hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:18 schreef Yiha3 het volgende:
kaas is hier de pestkop die op de kap van de arme elan tracht te triomferen
Heb geen weddenschap met jou.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als het jou toch niet boeit wil ik wel een fles whisky van 30 euro.
Dit verandert de zaakquote:
Wedden van wel?quote:
Zoals het geven van een telefoonnummer aan een volstrekte vreemde waarvan gebleken is dat hij niet te vertrouwen is. Topidee van je.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een deal met Kaas, daar hoef ik danny verder niet mee lastig te vallen lijkt me zo
zijn genoeg alternatieve opties aangereikt in dit stadium.
Zo zijn alle feyenoorders. Handjes van elkaar vasthouden lukt wel, maar communicerenquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan Kaas
Die is nogal traag van begrip lijkt het.
waarom geef je je gegevens niet🐒quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe normaal. Niet alleen geen man en een leugenaar, maar ook nog een beetje lafjes schelden.
ik wens je een banquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan moet 'ie maar vantevoren eerlijk aangeven geen 4,50 te hebben.
Ah, dat is goed om te horen.quote:
Draai je weer om de kern heen. Enfin, de opties liggen er nu hé, niet blijven janken dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe normaal. Niet alleen geen man en een leugenaar, maar ook nog een beetje lafjes schelden.
Ik heb een deal met kaas niet met danny.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals het geven van een telefoonnummer aan een volstrekte vreemde waarvan gebleken is dat hij niet te vertrouwen is. Topidee van je.
Nu is het weer dat je 'Danny niet wil lastigvallen' met je deal met Kaas-. Oh, waarom niet? Danny is immers belanghebbende is deze zaak en kan wat extra centen voor FOK! goed gebruiken en verleent graag wat service richting zijn users (al helemaal als hij er geld voor krijgt).
Wat is het volgende slappe smoesje? Dat je geen geld hebt op dit moment, maar toevallig wel naar Ajax - Feyenoord gaat dit weekend?
Ik wil niet dat Elan mijn initialen en achternaam kent, gezien hoe deze user opereert. Hij is er zelf verantwoordelijk voor, dus gewoon even via die fok-mail. Of is Paypal ook anoniem?quote:
Filmpje van de operatie?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Elan mijn initialen en achternaam kent, gezien hoe deze user opereert.
Ja, Paypal is anoniem.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Elan mijn initialen en achternaam kent, gezien hoe deze user opereert. Hij is er zelf verantwoordelijk voor, dus gewoon even via die fok-mail. Of is Paypal ook anoniem?
Interessant punt. Misschien is Elan dankzij zijn verstandelijke beperking wel handelingsonbekwaam en is het sluiten van een weddenschap ('mondelinge overeenkomst') met hem niet zo heel moreel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Yiha3 het volgende:
elan is gehandicapt in zijn middelen maar dat boeide kaas niet, hij maakte er zelf misbruik van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |