Ja tochquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan mij toch gewoon zn nummer sturen desnoods via ama dan geef ik hem die abo, Klaar.
Hoe werkt dat dan? Ik geef liever niet m'n nr. aan Elan, maar als Amarantha betrouwbaar is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.
Wat ben jij voor mislukte jurist. Weddenschap verloopt om 0:00, ik kan dus nimmer in gebreke zijn voor het nakomen van mijn afspraken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.
Oh om iemand een abo cadeau te doen heb je helemaal diens nummer niet nodig natuurlijk, alleen je eigen. Curieus dit weer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik geef liever niet m'n nr. aan Elan, maar als Amarantha betrouwbaar is.
Kan ik via mijn nummer voor hem een abo afsluiten ja?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh om iemand een abo cadeau te doen heb je helemaal diens nummer niet nodig natuurlijk, alleen je eigen. Curieus dit weer.
Klik op zijn mannelijke icoon en dan doe user abonnement cadeauquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ik via mijn nummer voor hem een abo afsluiten ja?
JA, wat een held ben jij zegquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Yiha3 het volgende:
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=289170
doe dit gewoon?
Klik hier voor de betaalmodulequote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Yiha3 het volgende:
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=289170
doe dit gewoon?
Klopt, ik ook nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klik hier voor de betaalmodule
Kan hier niet op klikken?
Dat klopt. Daarom vond ik het ook zo raar dat je al zei dat je niet ging betalen toen dat nog helemaal niet hoefde.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mislukte jurist. Weddenschap verloopt om 0:00, ik kan dus nimmer in gebreke zijn voor het nakomen van mijn afspraken.
kutsitequote:
Omdat meneer direct dreigde met een dergelijk topic, en dit dus ook geopend heeftquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom vond ik het ook zo raar dat je al zei dat je niet ging betalen toen dat nog helemaal niet hoefde.
Het lijkt me zeer verstandig om een aanmaning te voldoen voordat de betalingstermijn voorbij is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat meneer direct dreigde met een dergelijk topic, en dit dus ook geopend heeft![]()
Vraag: Zou jij een aanmaning voldoen voor een rekening waar de betalingstermijn nog niet eens verstreken is?
Dat is Victor Reinier.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wie is dat ingekleurde veenlijk rechts?
Ik zou zeggen "donder op met je aanmaning zolang de schuld nog niet opeisbaar is. Op de vraag of de schuld al dan niet voldaan gaat worden doe ik uiteraard geen mededelingen zolang de mogelijkheid (al dan niet slechts theoretisch) nog bestaat dat het kabinet voor het einde van 30 maart gevormd wordt, en ik derhalve de weddenschap zou winnen".quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat meneer direct dreigde met een dergelijk topic, en dit dus ook geopend heeft![]()
Vraag: Zou jij een aanmaning voldoen voor een rekening waar de betalingstermijn nog niet eens verstreken is?
Is ook nergens voor nodig. Elan sluit dat abbo af met zijn eigen nummer en mailt jou de inloggegevens die jij vervolgens weer veranderd incl je eigen nummer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik geef liever niet m'n nr. aan Elan, maar als Amarantha betrouwbaar is.
Laten we voor de zekerheid even vaststellen dat het voor een schuldenaar ook niet handig is om bij voorbaat al te zeggen niet na te zullen komen. Dat maakt dat de schuldenaar ogv 6:83 sub c BW van rechtswege in verzuim is zodra de vordering opeisbaar is. Dus je bent nu al zo'n 12u en 46 minuten in verzuim. Kaas kan vertragingsschade vorderenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Fok! incasso topic.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer verstandig om een aanmaning te voldoen voordat de betalingstermijn voorbij is.
Kaas ook.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef Hallojo het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou deze kwestie volledig uit de hand laten escaleren
Vrij vertaald komt het op hetzelfde neerquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "donder op met je aanmaning zolang de schuld nog niet opeisbaar is. Op de vraag of de schuld al dan niet voldaan gaat worden doe ik uiteraard geen mededelingen zolang de mogelijkheid (al dan niet slechts theoretisch) nog bestaat dat het kabinet voor het einde van 30 maart gevormd wordt, en ik derhalve de weddenschap zou winnen".
Niet "Ga toch niet betalen" en "wat een kankerlul ben jij".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |