Ik kan je niet helpen als ik je telefoonnummer niet hebt. Dan kan ik geen abo voor je afsluiten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik regel niets. Jij hebt de afspraak met mij gemaakt, jij hebt de weddenschap verloren, jij bent nu verantwoordelijk voor het netjes afhandelen ervan.
Al je weigeringen staan open en bloot in de OP, ter controle voor iedereen. Het komt natuurlijk niet uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee goh, heb ook welles een flesje whisky opgestuurd naar een FOK!er vanwege een verloren weddenschap. Boeit mij niet.
Maar...volgens mij heb ik gewoon tot vandaag de tijd om dit af te handelen, iemand op deze manier onder druk zetten is ronduit asociaal.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen als ik je telefoonnummer niet hebt. Dan kan ik geen abo voor je afsluiten.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stuur een email naar fokforum met je email en stort 4,50 naar Danny tbv. TS en los het zo op ofzo.
Ik heb een keer Fifa16 moeten opsturen naar een Fokker!.
Dat zijn weddenschappen, you win some lose some.
En soms zal de winnende partij het inwrijven.
Maar nu kom je niet sympathiek over
Dat kan kloppen, maar dat zijn geen ontbindende voorwaarden voor een verloren weddenschap.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee goh, heb ook welles een flesje whisky opgestuurd naar een FOK!er vanwege een verloren weddenschap. Boeit mij niet.
Maar...volgens mij heb ik gewoon tot vandaag de tijd om dit af te handelen, iemand op deze manier onder druk zetten is ronduit asociaal.
Volgens mij was ik er gisteren mee bezig en heb ik tot vandaag de tijd. Dus waarom open je überhaupt dit topic?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al je weigeringen staan open en bloot in de OP, ter controle voor iedereen. Het komt natuurlijk niet uit de lucht vallen.
De reden dat ik gisteren dreigde niet te betalen was omdat hij direct dreigde met een dergelijk topic. En nu dus op voorhand een dergelijk topic geopend.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, maar dat zijn geen ontbindende voorwaarden voor een verloren weddenschap.
Als je nou 450 euro betaalt zou dat echt fantastisch zijn!quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
De reden dat ik gisteren dreigde niet te betalen was omdat hij direct dreigde met een dergelijk topic. En nu dus op voorhand een dergelijk topic geopend.
Als je gaat liegen moet je het niet doen over eenvoudig door iedereen te controleren feiten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
De reden dat ik gisteren dreigde niet te betalen was omdat hij direct dreigde met een dergelijk topic. En nu dus op voorhand een dergelijk topic geopend.
Duidelijk. Geen kerel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:30 schreef Elan het volgende:
ik ga niet random geld overmaken naar Danny zonder verdere communicatie mogelijk, je kan zoals eerder gesteld contact op nemen met ama en mij van de benodigde gegevens voorzien zodat ik aan mijn verplichtingen kan voldoen. Dan komt die abo vanzelf jouw kant op.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:31 schreef Tchock het volgende:
Lastige kwestie.
Enerzijds zou je het openen van dit topic door Kaas nog voordat de weddenschap afgelopen was en dus toen de schuld nog niet opeisbaar was, enigszins hysterisch kunnen noemen. Anderzijds gaf Elan al ruim vóór de termijn verstreken was, aan dat hij zijn deel toch niet zou nakomen, waaruit blijkbaar begrepen moet worden, dat Elan de weddenschap reeds had opgegeven voordat de termijn was verstreken.
Daarom is het enige logische oordeel dat beide contractspartijen om hun bewegende redenen al vóór 30 maart de uitkomst van de weddenschap hadden aanvaard. Daarmee is Elan dus alsnog, zoals in juridische taal gepleegd wordt te zeggen, een laffe hond.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:35 schreef Droopie het volgende:
Doet mij denken aan die aflevering van Southpark dat Cartman bewust moest nablijven zodat hij niet hoefde te vechten met een meisje.
Hij kan mij toch gewoon zn nummer sturen desnoods via ama dan geef ik hem die abo, Klaar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:35 schreef Droopie het volgende:
Hallo hallo, zulke woorden zijn toch niet nodig.
Doet mij denken aan die aflevering van Southpark dat Cartman bewust moest nablijven zodat hij niet hoefde te vechten met een meisje.
Wie is dat ingekleurde veenlijk rechts?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:36 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht dit nog op tv uitgevochten gaan worden dan zou ik - gezien de kwaliteit van het geruzie - gaan voor de SBS6 variant.
Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan mij toch gewoon zn nummer sturen desnoods via ama dan geef ik hem die abo, Klaar.
Eens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:31 schreef Tchock het volgende:
Lastige kwestie.
Enerzijds zou je het openen van dit topic door Kaas nog voordat de weddenschap afgelopen was en dus toen de schuld nog niet opeisbaar was, enigszins hysterisch kunnen noemen. Anderzijds gaf Elan al ruim vóór de termijn verstreken was, aan dat hij zijn deel toch niet zou nakomen, waaruit blijkbaar begrepen moet worden, dat Elan de weddenschap reeds had opgegeven voordat de termijn was verstreken.
Daarom is het enige logische oordeel dat beide contractspartijen om hun bewegende redenen al vóór 30 maart de uitkomst van de weddenschap hadden aanvaard. Daarmee is Elan dus alsnog, zoals in juridische taal gepleegd wordt te zeggen, een laffe hond.
Schuldeisersverzuim!quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |