abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2017 @ 12:19:35 #126
460494 naoomx
pi_169882732
Heb de OP niet doorgelezen, want het leek me niet echt boeiend (ziet er trouwens wel netjes uit hoor, daar niet van).

Kan er dus ook geen oordeel over vellen verder.

Maarrrr...

Drama. _O_
pi_169882760
quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:18 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik regel niets. Jij hebt de afspraak met mij gemaakt, jij hebt de weddenschap verloren, jij bent nu verantwoordelijk voor het netjes afhandelen ervan.
Ik kan je niet helpen als ik je telefoonnummer niet hebt. Dan kan ik geen abo voor je afsluiten.
blablablabla
pi_169882765
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee goh, heb ook welles een flesje whisky opgestuurd naar een FOK!er vanwege een verloren weddenschap. Boeit mij niet.
Maar...volgens mij heb ik gewoon tot vandaag de tijd om dit af te handelen, iemand op deze manier onder druk zetten is ronduit asociaal.
Al je weigeringen staan open en bloot in de OP, ter controle voor iedereen. Het komt natuurlijk niet uit de lucht vallen.
pi_169882773
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik kan je niet helpen als ik je telefoonnummer niet hebt. Dan kan ik geen abo voor je afsluiten.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:16 schreef Droopie het volgende:

[..]

Stuur een email naar fokforum met je email en stort 4,50 naar Danny tbv. TS en los het zo op ofzo.
Ik heb een keer Fifa16 moeten opsturen naar een Fokker!.

Dat zijn weddenschappen, you win some lose some.
En soms zal de winnende partij het inwrijven.
Maar nu kom je niet sympathiek over :)
pi_169882787
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee goh, heb ook welles een flesje whisky opgestuurd naar een FOK!er vanwege een verloren weddenschap. Boeit mij niet.
Maar...volgens mij heb ik gewoon tot vandaag de tijd om dit af te handelen, iemand op deze manier onder druk zetten is ronduit asociaal.
Dat kan kloppen, maar dat zijn geen ontbindende voorwaarden voor een verloren weddenschap.
Hell To The Liars
pi_169882793
Ik moet aan het werk trouwens. Check later wel weer even in.
pi_169882802
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Al je weigeringen staan open en bloot in de OP, ter controle voor iedereen. Het komt natuurlijk niet uit de lucht vallen.
Volgens mij was ik er gisteren mee bezig en heb ik tot vandaag de tijd. Dus waarom open je überhaupt dit topic?
blablablabla
pi_169882915
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:21 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat kan kloppen, maar dat zijn geen ontbindende voorwaarden voor een verloren weddenschap.
De reden dat ik gisteren dreigde niet te betalen was omdat hij direct dreigde met een dergelijk topic. En nu dus op voorhand een dergelijk topic geopend.
blablablabla
pi_169882944
Heerlijk topic... over mannelijkheid, groepsdruk en ruggengraten... even volgen :)

Nazorg in R&P?
Whatever...
pi_169882945
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:27 schreef Elan het volgende:

[..]

De reden dat ik gisteren dreigde niet te betalen was omdat hij direct dreigde met een dergelijk topic. En nu dus op voorhand een dergelijk topic geopend.
Als je nou 450 euro betaalt zou dat echt fantastisch zijn!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169882954
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je gaat liegen moet je het niet doen over eenvoudig door iedereen te controleren feiten. :P Ik dreigde ermee nadat je met excuses aankwam ipv je aan de afspraak te zullen houden. Iedereen kan dat gewoon zien door die linkjes uit de OP te volgen.

Maar mensen als jij zullen de schuld wel nooit bij zichzelf zoeken.
pi_169882975
ik ga niet random geld overmaken naar Danny zonder verdere communicatie mogelijk, je kan zoals eerder gesteld contact op nemen met ama en mij van de benodigde gegevens voorzien zodat ik aan mijn verplichtingen kan voldoen. Dan komt die abo vanzelf jouw kant op.
blablablabla
pi_169882996
Lastige kwestie.

Enerzijds zou je het openen van dit topic door Kaas nog voordat de weddenschap afgelopen was en dus toen de schuld nog niet opeisbaar was, enigszins hysterisch kunnen noemen. Anderzijds gaf Elan al ruim vóór de termijn verstreken was, aan dat hij zijn deel toch niet zou nakomen, waaruit blijkbaar begrepen moet worden, dat Elan de weddenschap reeds had opgegeven voordat de termijn was verstreken.

Daarom is het enige logische oordeel dat beide contractspartijen om hun bewegende redenen al vóór 30 maart de uitkomst van de weddenschap hadden aanvaard. Daarmee is Elan dus alsnog, zoals in juridische taal gepleegd wordt te zeggen, een laffe hond.
pi_169883001
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:30 schreef Elan het volgende:
ik ga niet random geld overmaken naar Danny zonder verdere communicatie mogelijk, je kan zoals eerder gesteld contact op nemen met ama en mij van de benodigde gegevens voorzien zodat ik aan mijn verplichtingen kan voldoen. Dan komt die abo vanzelf jouw kant op.
Duidelijk. Geen kerel.
pi_169883008
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:31 schreef Tchock het volgende:
Lastige kwestie.

Enerzijds zou je het openen van dit topic door Kaas nog voordat de weddenschap afgelopen was en dus toen de schuld nog niet opeisbaar was, enigszins hysterisch kunnen noemen. Anderzijds gaf Elan al ruim vóór de termijn verstreken was, aan dat hij zijn deel toch niet zou nakomen, waaruit blijkbaar begrepen moet worden, dat Elan de weddenschap reeds had opgegeven voordat de termijn was verstreken.

Daarom is het enige logische oordeel dat beide contractspartijen om hun bewegende redenen al vóór 30 maart de uitkomst van de weddenschap hadden aanvaard. Daarmee is Elan dus alsnog, zoals in juridische taal gepleegd wordt te zeggen, een laffe hond.
_O_
pi_169883032
je vindt het hele shamen gewoon leuk, die abo boeit je niet of wel? :{
blablablabla
pi_169883055
Hallo hallo, zulke woorden zijn toch niet nodig.

Doet mij denken aan die aflevering van Southpark dat Cartman bewust moest nablijven zodat hij niet hoefde te vechten met een meisje.
Hell To The Liars
pi_169883067
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:35 schreef Droopie het volgende:
Doet mij denken aan die aflevering van Southpark dat Cartman bewust moest nablijven zodat hij niet hoefde te vechten met een meisje.
:D
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:36:29 #144
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_169883072

Mocht dit nog op tv uitgevochten gaan worden dan zou ik - gezien de kwaliteit van het geruzie - gaan voor de SBS6 variant.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_169883079
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:35 schreef Droopie het volgende:
Hallo hallo, zulke woorden zijn toch niet nodig.

Hij kan mij toch gewoon zn nummer sturen desnoods via ama dan geef ik hem die abo, Klaar.
blablablabla
pi_169883101
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:36 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]

Mocht dit nog op tv uitgevochten gaan worden dan zou ik - gezien de kwaliteit van het geruzie - gaan voor de SBS6 variant.
Wie is dat ingekleurde veenlijk rechts?
pi_169883102
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij kan mij toch gewoon zn nummer sturen desnoods via ama dan geef ik hem die abo, Klaar.
Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.
pi_169883103
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:31 schreef Tchock het volgende:
Lastige kwestie.

Eens.
pi_169883110
of hef mij dm ban op voor een paar uur dan fiks ik het zelf, kom niet praten met laffe hond terwijl ik nog tijd heb :')
blablablabla
pi_169883111
quote:
11s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.
Schuldeisersverzuim!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')