Akkoord.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah dat is sympathiek. Ik neem aan dat met die fles van 30 euro enige vertragingsschade ruimschoots gedekt is.
Kaas- akkoord met de fles drank van 30 euro ter schadevergoeding? Dan kunnen we in der minne schikken.
Zoals hierboven betoogd is dat mijns inziens een moeilijk verdedigbaar standpunt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij moet mij drank geven voor de geleden reputatieschade
Dan moet 'ie maar vantevoren eerlijk aangeven geen 4,50 te hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:18 schreef Yiha3 het volgende:
kaas is hier de pestkop die op de kap van de arme elan tracht te triomferen
Heb geen weddenschap met jou.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als het jou toch niet boeit wil ik wel een fles whisky van 30 euro.
Dit verandert de zaakquote:
Wedden van wel?quote:
Zoals het geven van een telefoonnummer aan een volstrekte vreemde waarvan gebleken is dat hij niet te vertrouwen is. Topidee van je.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een deal met Kaas, daar hoef ik danny verder niet mee lastig te vallen lijkt me zo
zijn genoeg alternatieve opties aangereikt in dit stadium.
Zo zijn alle feyenoorders. Handjes van elkaar vasthouden lukt wel, maar communicerenquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan Kaas
Die is nogal traag van begrip lijkt het.
waarom geef je je gegevens niet🐒quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe normaal. Niet alleen geen man en een leugenaar, maar ook nog een beetje lafjes schelden.
ik wens je een banquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan moet 'ie maar vantevoren eerlijk aangeven geen 4,50 te hebben.
Ah, dat is goed om te horen.quote:
Draai je weer om de kern heen. Enfin, de opties liggen er nu hé, niet blijven janken dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe normaal. Niet alleen geen man en een leugenaar, maar ook nog een beetje lafjes schelden.
Ik heb een deal met kaas niet met danny.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals het geven van een telefoonnummer aan een volstrekte vreemde waarvan gebleken is dat hij niet te vertrouwen is. Topidee van je.
Nu is het weer dat je 'Danny niet wil lastigvallen' met je deal met Kaas-. Oh, waarom niet? Danny is immers belanghebbende is deze zaak en kan wat extra centen voor FOK! goed gebruiken en verleent graag wat service richting zijn users (al helemaal als hij er geld voor krijgt).
Wat is het volgende slappe smoesje? Dat je geen geld hebt op dit moment, maar toevallig wel naar Ajax - Feyenoord gaat dit weekend?
Ik wil niet dat Elan mijn initialen en achternaam kent, gezien hoe deze user opereert. Hij is er zelf verantwoordelijk voor, dus gewoon even via die fok-mail. Of is Paypal ook anoniem?quote:
Filmpje van de operatie?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Elan mijn initialen en achternaam kent, gezien hoe deze user opereert.
Ja, Paypal is anoniem.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Elan mijn initialen en achternaam kent, gezien hoe deze user opereert. Hij is er zelf verantwoordelijk voor, dus gewoon even via die fok-mail. Of is Paypal ook anoniem?
Interessant punt. Misschien is Elan dankzij zijn verstandelijke beperking wel handelingsonbekwaam en is het sluiten van een weddenschap ('mondelinge overeenkomst') met hem niet zo heel moreel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Yiha3 het volgende:
elan is gehandicapt in zijn middelen maar dat boeide kaas niet, hij maakte er zelf misbruik van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |