is toch geen aanvraag?quote:
Je bent zelf een gehandicapte kutbelg. Te dom om te schijten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Interessant punt. Misschien is Elan dankzij zijn verstandelijke beperking wel handelingsonbekwaam en is het sluiten van een weddenschap ('mondelinge overeenkomst') met hem niet zo heel moreel.
Wat is jouw visie hierop, Kaas-?
even die overeenkomst voor voetbalkaartjes laten vernietigen dan hèquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Interessant punt. Misschien is Elan dankzij zijn verstandelijke beperking wel handelingsonbekwaam en is het sluiten van een weddenschap ('mondelinge overeenkomst') met hem niet zo heel moreel.
Wat is jouw visie hierop, Kaas-?
Anthonie24, ben jij het?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent zelf een gehandicapte kutbelg. Te dom om te schijten.
inloggen en klik op maak betaalverzoekquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb een Paypal-account. Wat moet ik daar precies mee doen? Normaal log ik er enkel in om m'n thuisbezorgde pizza's te betalen.
ik wens je een brilquote:
Kom mijn weddenschappen altijd na vriend, vraag maar aan PIETRquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Hey. Wat een grappig topic.
Hier kunnen Typisch , tompsv18 en Tjacka zo in meeposten
Zelfs gezakt voor je vmbo, begrijp ik?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een deal met kaas niet met danny.
correctquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zelfs gezakt voor je vmbo, begrijp ik?
Blur je die toch? Of krijg ik het als zodanig te zien?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:33 schreef Kaas- het volgende:
Als ik inlog op Paypal en een betaallink maak staat daar zowel mijn voornaam, achternaam als woonplaats vol in beeld zie ik nu. Dat is geen optie.
Ik heb ook geen reden om aan je te twijfelen als het om weddenschappen gaat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom mijn weddenschappen altijd na vriend, vraag maar aan PIETR.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ook geen reden om aan je te twijfelen als het om weddenschappen gaat.
Waarom post je nooit meer in de SC? Niet dat ik je mis hoor. Maar wanneer je opeens geen last meer hebt van dat irritante hoestje ga je ook opzoek naar de oorzaakquote:
Dat laatste ja. Daarvoor vind ik mijn privacy te belangrijk. Enkele tientallen FOK!kers uit voornamelijk POL, ONZ en ABO hebben me irl gemeet inmiddels, maar van degenen voor wie dat niet geldt wil ik niet alles op straat hebben liggen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Blur je die toch? Of krijg ik het als zodanig te zien?
waarom fix jij die mail niet dan,quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Daarvoor vind ik mijn privacy te belangrijk. Enkele tientallen FOK!kers uit voornamelijk POL, ONZ en ABO hebben me irl gemeet inmiddels, maar van degenen voor wie dat niet geldt wil ik niet alles op straat hebben liggen.
Overigens hoeft dat geen probleem te zijn, want het schijnt normaal te zijn om naar forum@fok te mailen voor een abonnement sinds die betaallink niet meer werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |