Daar had je ook alle steun gehad hoor..quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid gezien in een KLB-topic. Dat doet me goed jongens.
Valt toch niet mee allemaal he, dit zomaar meemaken. Bespaart me weer een topic in R&P.
Jij komt je weddenschappen ook niet na?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:58 schreef Pharkus het volgende:
Ach gewoon niet betalen Elan. Laat je niet gek maken joh.
Alleen als ik ze win, net als elan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij komt je weddenschappen ook niet na?
met kaas!quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zullen we hem anaal vernederen als straf?
Ik doe mee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zullen we hem anaal vernederen als straf?
We lokken hem gewoon met een pm waarin we zeggen dat hij een meet & Greet met iemand van Feyenoord heeft gewonnen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:11 schreef Renesite het volgende:
Hopen dat hij wel op onze 'date' komt.
tbh heb ik liever een feyenoordspeler. Denk ikquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We lokken hem gewoon met een pm waarin we zeggen dat hij een meet & Greet met iemand van Feyenoord heeft gewonnen.
Ja als je nu al van onze lijn afwijkt kunnen we die vent geen lesje leren he.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
tbh heb ik liever een feyenoordspeler. Denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |