Dit!quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aan de schandpaal met zulke eerloze figuren. Ik had het wel betaald en blijkbaar wil hij daar eenzijdig van profiteren. Mij verder een zorg die paar euro's, maar dat gedrag mag wel even uitgelicht worden. Je bent dan namelijk gewoon een loser.
Wedje maken, ik ben een man van mijn woord.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is eerlijk gezegd nog nooit spontaan in mij opgekomen om dat zomaar te doen.
Ik schat die kans ook <0,5 dus weet niet of ik het zo'n goede weddenschap vind.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wedje maken, ik ben een man van mijn woord.
Ik durf te wedden dat GroenLinks niet in de coalitie komt.
Jammer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik schat die kans ook <0,5 dus weet niet of ik het zo'n goede weddenschap vind.
Hear hear.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jammer.![]()
D66 wel denk ik, daar ben ik persoonlijk wel blij mee.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ken die hele Elan niet maar verafschuw hem nu al. Het vertrouwen van TS heeft een gevoelige deuk opgelopen. Het is toch al zo'n kwetsbare jongen. Ik hoop dat het nog goed komt met zijn psyche.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:46 schreef Tchock het volgende:
Er was een zekere andere VBL-user die nog steeds nagedragen wordt dat hij zijn weddenschap niet nakomt. Een man zonder zijn woord is geen man ten slotte.
Tjacka? Typisch? Tompsv? Stijn?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:46 schreef Tchock het volgende:
Er was een zekere andere VBL-user die nog steeds nagedragen wordt dat hij zijn weddenschap niet nakomt. Een man zonder zijn woord is geen man ten slotte.
Wij doen alleen maar aan eensgezindheid.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid gezien in een KLB-topic. Dat doet me goed jongens.
Valt toch niet mee allemaal he, dit zomaar meemaken. Bespaart me weer een topic in R&P.
Eerloos.quote:
Je kunt wel die paar euro overmaken naar Kaas, toch?quote:
Dat kan wel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt wel die paar euro overmaken naar Kaas, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |