http://www.dumpert.nl/med(...)r_zijn_vriendin.htmlquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:57 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
weetnie wat ik mij hierbij moet voorstellen
Je zei zojuist zelf dat je de gemaakte afspraak niet nakomt, maar ik kan er dus gewoon vanuit gaan van wel?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan niet dm'en en pm'en en jij doet alsof ik afspraken niet na kom.
Heb nog steeds Polo. WW was ook gewoon riant verderquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij had een jaar geleden nog een WW en een skeere Polo. Dus geloof niks van wat hij zegt hoor. Met z'n 6 cm
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_zijn_vriendin.html
omdat je zomaar stoer doet hier kom ik m niet na inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zei zojuist zelf dat je de gemaakte afspraak niet nakomt, maar ik kan er dus gewoon vanuit gaan van wel?
Open maar gewoon een topic dan als het zo ver is. Aan de schandpaal met zulk tokkievolk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar is het te vroeg voor. Ik ga ervan uit dat meneer betrouwbaar is.
Ga jij dan ook?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef SideEffect2.0 het volgende:
vecht het anders allemaal uit in GRTD
zeg het zequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef SideEffect2.0 het volgende:
vecht het anders allemaal uit in GRTD
Dit vraagt om een shaming topic met alle posts.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
omdat je zomaar stoer doet hier kom ik m niet na inderdaad
misschien dan toch maar een keer gaanquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet toch een beetje huilen omdat ik er niet over mee kan praten
Dm mij ff het topic als het zover isquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit vraagt om een shaming topic met alle posts.
Morgen even alles opzoeken.
Bedriegers.Geen karakter.
Primaquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit vraagt om een shaming topic met alle posts.
Morgen even alles opzoeken.
Ik vrees dat ik dat vergeet, maar als je KLB in de gaten houdt kom je hem vanzelf tegen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dm mij ff het topic als het zover is
Ik hoop dat PSV dit weekend Ajax voorbij gaat op de ranglijstquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
Ik hoop dat GroenLinks afhaakt en dat Geert eens een kans krijgt. De grenzen moeten gewoon dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |