http://www.dumpert.nl/med(...)r_zijn_vriendin.htmlquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:57 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
weetnie wat ik mij hierbij moet voorstellen
Je zei zojuist zelf dat je de gemaakte afspraak niet nakomt, maar ik kan er dus gewoon vanuit gaan van wel?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan niet dm'en en pm'en en jij doet alsof ik afspraken niet na kom.
Heb nog steeds Polo. WW was ook gewoon riant verderquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij had een jaar geleden nog een WW en een skeere Polo. Dus geloof niks van wat hij zegt hoor. Met z'n 6 cm
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_zijn_vriendin.html
omdat je zomaar stoer doet hier kom ik m niet na inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zei zojuist zelf dat je de gemaakte afspraak niet nakomt, maar ik kan er dus gewoon vanuit gaan van wel?
Open maar gewoon een topic dan als het zo ver is. Aan de schandpaal met zulk tokkievolk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar is het te vroeg voor. Ik ga ervan uit dat meneer betrouwbaar is.
Ga jij dan ook?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef SideEffect2.0 het volgende:
vecht het anders allemaal uit in GRTD
zeg het zequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef SideEffect2.0 het volgende:
vecht het anders allemaal uit in GRTD
Dit vraagt om een shaming topic met alle posts.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
omdat je zomaar stoer doet hier kom ik m niet na inderdaad
misschien dan toch maar een keer gaanquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet toch een beetje huilen omdat ik er niet over mee kan praten
Dm mij ff het topic als het zover isquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit vraagt om een shaming topic met alle posts.
Morgen even alles opzoeken.
Bedriegers.Geen karakter.
Primaquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit vraagt om een shaming topic met alle posts.
Morgen even alles opzoeken.
Ik vrees dat ik dat vergeet, maar als je KLB in de gaten houdt kom je hem vanzelf tegen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dm mij ff het topic als het zover is
Ik hoop dat PSV dit weekend Ajax voorbij gaat op de ranglijstquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
Ik hoop dat GroenLinks afhaakt en dat Geert eens een kans krijgt. De grenzen moeten gewoon dicht
Kom niet buiten deze SCquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat vergeet, maar als je KLB in de gaten houdt kom je hem vanzelf tegen.
Je kunt beter een admin dm'en dat ze mn dm ban opheffen, heb geen mogelijkheid dit op te lossen verderquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat vergeet, maar als je KLB in de gaten houdt kom je hem vanzelf tegen.
quote:
Ik zie het. Snap dat echt niet, mensen die alleen maar in één SC posten en verder nergens op FOK!quote:
Rustig tegen Hansiequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV dit weekend Ajax voorbij gaat op de ranglijst
Autismequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het. Snap dat echt niet, mensen die alleen maar in één SC posten en verder nergens op FOK!
PM een adminquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt beter een admin dm'en dat ze mn dm ban opheffen, heb geen mogelijkheid dit op te lossen verder
Ik reageer ook wel eens buiten de SC, maar dan kom ik bijna nooit verder dan 'goed topic vogeltjesdans' enzoquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het. Snap dat echt niet, mensen die alleen maar in één SC posten en verder nergens op FOK!
En bokt.nl.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ach, over een paar maanden winnen ze de Europa Leaguequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV dit weekend Ajax voorbij gaat op de ranglijst
Oh ja duh. Wacht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Melding
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Ik hoop dat het ze luktquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, over een paar maanden winnen ze de Europa League
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oké, ik meld het wel even dan. Aan de schandpaal met die mensen zonder eergevoel.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Halve finale zou ik al mooi vinden, Schalke moet toch mogelijk zijn
Is niet onmogelijk ofzo iddquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Halve finale zou ik al mooi vinden, Schalke moet toch mogelijk zijn
je kan mailen naar forum@fok.nl. Amarantha houdt niet van werken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:12 schreef Elan het volgende:
vraag ook ff voor mn VBL ban ama
zeg maar dat ik niet in de SC zal posten desgewenst
kan niet inloggen op die email is van mn oude internet abo en dus opgehevenquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
je kan mailen naar forum@fok.nl. Amarantha houdt niet van werken.
Klopt. Maar geen ploeg in goede doen dit seizoen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel Bundesliga, die hanteren doorgaans ander tempo.
Ik schat ze ook wel hoger in hoor, dat Schalke. Voor hetzelfde geld wordt Ajax met 2 x 3-0 opgerold. Zeker als ze zo spelen als tegen Excelsior of Kopenhagen uitquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel Bundesliga, die hanteren doorgaans ander tempo.
meen je hansquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik schat ze ook wel hoger in hoor, dat Schalke. Voor hetzelfde geld wordt Ajax met 2 x 3-0 opgerold. Zeker als ze zo spelen als tegen Excelsior of Kopenhagen uit
Zal het even vragenquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:12 schreef Elan het volgende:
Nice 8/10quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
je kan mailen naar forum@fok.nl. Amarantha houdt niet van werken.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie gaat er naar jouw goddelijke lichaam kijken?
Ik kan morgen alleen tussen 18:00 en 22:00 kijken, maar ik denk dat ik meer tijd nodig hebquote:
10 seconden heb je toch genoeg aan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan morgen alleen tussen 18:00 en 22:00 kijken, maar ik denk dat ik meer tijd nodig heb
Het gaat toch alleen om kijken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
10 seconden heb je toch genoeg aan?
Elan heeft geen rechten in KLB.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Elan zal nu wel lafjes een TR gaan zetten om het topic te laten sluiten.
Sneu, zo'n tr zettenquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Elan zal nu wel lafjes een TR gaan zetten om het topic te laten sluiten.
Niemand heeft rechten op FOK!.quote:
Wanneer ga je kaas-' abbo upgraden?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:12 schreef Elan het volgende:
Dan stuur je het met je huidigequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
kan niet inloggen op die email is van mn oude internet abo en dus opgeheven
haha abboquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:37 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wanneer ga je kaas-' abbo upgraden?
Wat een dombboquote:
je bent gewoon weer te laatquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is het ongekend rustig hier.
Ik ook niet. Maar in VBL hoeven ze hem ook niet meer lees ik.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus een geschiedenis begrijp ik?Ik kende hem nog niet verder.
Is goed HRRCquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:41 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat mag als afkorting, stomme vmbo-er
Ik kan je wel wat gevoelige snaren dm'enquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is het ongekend rustig hier.
Homoquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat gevoelige snaren dm'en
Watquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:48 schreef HPLC het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat domme beeld
Ja, dat kan toch niet manquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:48 schreef HPLC het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat domme beeld
Haha sukkelquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:50 schreef HPLC het volgende:
o, er stond stomme vmbo'erIk kan ook al niet lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |