Samenvatting onderaan de post.
===========================
Recent gingen een andere FOK!ker en ik een weddenschap aan over hoe lang het zou duren tot we een kabinet hebben. Zie onderstaande openbare uitwisseling:
quote:
quote:
Op woensdag 15 maart 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:[..]
Oké, deze neem ik aan. Zeg maar waar we om wedden.
Elan wedt dat er ten laatste op 29 maart een kabinet geïnstalleerd is. Kaas denkt ten vroegste op 30 maart. En zij wedden om ...
quote:
quote:
Op woensdag 15 maart 2017 17:54 schreef Kaas- het volgende:[..]
Dat is niet echt leuk, want ik ken jou niet (misschien wil je sowieso wel een Wilders UI) en ik zie je nooit posten.
Elan wedt dat er ten laatste op 29 maart een kabinet geïnstalleerd is. Kaas denkt ten vroegste op 30 maart. En zij wedden om ..... een fok-abonnement? Die kan je elkaar cadeau doen. Ik heb er al eentje maar dan moet je hem maar ff verhogen of zo.
quote:
Het was dus duidelijk welke afspraak we hebben gemaakt en meneer heeft "deal" gezegd. Een dag later kwam hij er zelf nog op terug en omdat ik zelf ook wel doorhad dat ik deze weddenschap sowieso ging winnen, stelde ik als gebaar nog voor om er ook wat voor terug te geven indien z'n cluppie kampioen wordt. Ook daarmee gaat deze FOK!ker akkoord. Zie onderstaande posts:
quote:
quote:
quote:
Op donderdag 16 maart 2017 12:18 schreef Elan het volgende:[..]
Als de termijn van onze weddenschap officieel is afgelopen op 30 maart, Verwacht geen konijn uit de hoge hoed van Rutte, but you Bever know.
Zo goed als zeker een rechts middenkabinet is ook weer niet heel moeilijk te formeren met deze uitslag.
quote:
Op donderdag 16 maart 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:[..]
Aight. Laten we als hedge van deze bet doen dat de verliezer van deze bet ook een abo krijgt indien ons Feyenoordje kampioen wordt.
quote:
quote:
Nu er nog slechts een dag te gaan is begon ik er al enkele keren over, maar werden al m'n posts genegeerd, tot er plotseling deze reacties kwamen:
quote:
quote:
quote:
Samengevat: andere user en ik gaan een weddenschap aan en maken een duidelijk afspraak waar we het beide over eens zijn. Ik ga wel vaker weddenschappen aan op FOK! en kom ze altijd gewoon netjes na en was dat nu ook van plan. Uit sympathie kom ik zelfs nog met een extra afspraak om hem er evt. ook iets voor terug te geven (ook daar zijn we het over eens) en wanneer het eenmaal zo ver is komt meneer de afspraak niet na en merkt hij zelfs heel lafjes op dat dat is 'omdat we geen jaar afgesproken hebben', terwijl uit de allereerste post duidelijk blijkt dat hij het over een termijn van 2 weken had en niet over x jaar + 2 weken.
Klacht: FOK!ker zonder eergevoel is een matige user en bedrieger die afspraak niet nakomt en dan heel lafjes met waardeloze excuses komt
Potentiële antiklacht: deze user kan nog van laffe matige user in een eindbaas veranderen binnen 24 uur en een beetje
Potverdikke.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kaas- op 29-03-2017 19:42:59 ]