auwquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij lust geen kaas, niemand geeft om jou
Weet je meer dan mij. Verder hoef ik mij absoluut niet te verantwoorden tegen over jou.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
TR's zijn vast wel gezet. En die kunnen ook op een later moment afgehandeld worden. Zou je moeten weten.
Wat ben jij godsgruwelijk vermoeiend zegquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze nu alles hier bespreken, ik vind het wel vermakelijk. Laatst ook al twee homo's die elkaar aanvielen in FB (ik zeg maar homo's, want ze mycroften allebei)
Is er op FOK! geen wob dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet je meer dan mij. Verder hoef ik mij absoluut niet te verantwoorden tegen over jou.
Jeetje wat slecht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef HPLC het volgende:
Supersof zei laatst dat die van Elan maar 6 cm was
hahaha je leest meequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ben jij godsgruwelijk vermoeiend zeg
Donderstraal toch een teringeind op met je oneindige kankergezuig. Ik heb aan je gevraagd of je erover wilde ophouden; maar blijven zuigen, zuigen en nog eens zuigen.
Note me maar, Ama. Boodschap is duidelijk.
sow hequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Donderstraal toch een teringeind op met je oneindige gezuig. Ik heb aan je gevraagd of je erover wilde ophouden; maar blijven zuigen, zuigen en nog eens zuigen.
Waarom niet? Je bent mod en wijkt volledig af van het beleid wat hier geldt voor users zoals ik en homo's. Want schijnbaar is dat een aparte groep hier.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet je meer dan mij. Verder hoef ik mij absoluut niet te verantwoorden tegen over jou.
Hij heeft het volgens mij over pezu en rezania.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Donderstraal toch een teringeind op met je oneindige gezuig. Ik heb aan je gevraagd of je erover wilde ophouden; maar blijven zuigen, zuigen en nog eens zuigen.
Nee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft het volgens mij over pezu en rezania.![]()
![]()
je mag de grote K niet gebruikenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Elan altijd te ver ging. Maar dat gaat lastig hehequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef HPLC het volgende:
Supersof zei laatst dat die van Elan maar 6 cm was
Huh was jij dat dan, ik haal jullie altijd door elkaar. Snapte er al niks van omdat pezu de grootste hetero is die ik ken.quote:
watquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft het volgens mij over pezu en rezania.![]()
![]()
Hou op schijnheil.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Huh was jij dat dan, ik haal jullie altijd door elkaar. Snapte er al niks van omdat pezu de grootste hetero is die ik ken.
Blokkeren werkt niet hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik maar weer abo nemen zodat ik dat vermoeiende gezuig van Etsu eens kan blokken.
Nog erger dan Braddie. Man man man.
Jouw kut is gewoon zo uitgewoond dat je een schaap als tampon nodig hebt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Elan altijd te ver ging. Maar dat gaat lastig hehe
Doen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik maar weer abo nemen zodat ik dat vermoeiende gezuig van Etsu eens kan blokken.
Nou ja, ik zuig niet zomaar jan en allemanquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Catkiller het volgende:
Maar als je gewoon uit de kast komt met je verhaal dan hoeft Hans ook niet meer te zuigen, niet dat hij daar een hekel aan heeft.
Ha dus zo komen die dingen aan die rode rondjes op hun vacht soms.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw kut is gewoon zo uitgewoond dat je een schaap als tampon nodig hebt.
Ben je ook #teamRezania?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb die hele vent nooit gesproken, maar sneuer dat etsu kan hij niet zijn.quote:
Ga nou maar je smerige baard afscheren, zie je er wellicht verzorgender uit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb die hele vent nooit gesproken, maar sneuer dat etsu kan hij niet zijn.
Werkt hij in een ziekenhuis dat hij er uit moet zien als verzorgende dan? Of bedoel je er verzorgd uit zien?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga nou maar je smerige baard afscheren, zie je er wellicht verzorgender uit.
Jouw lul is zo uitgerekt dat je een brace nodig hebt om 'm overeind te krijgen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw kut is gewoon zo uitgewoond dat je een schaap als tampon nodig hebt.
Ik wilde hem niet beledigen door te zeggen dat ie er niet verzorgd uit ziet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werkt hij in een ziekenhuis dat hij er uit moet zien als verzorgende dan? Of bedoel je er verzorgd uit zien?
Komt door verlengen met gewichten, heeft Zosk ook last van. En de steroïden die hij neemt helpen ook niet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw lul is zo uitgerekt dat je een brace nodig hebt om 'm overeind te krijgen.
Eten allemaal kaas denk ik.quote:
lolquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:48 schreef Elan het volgende:
Azië
In Japan, China, Taiwan en Zuid-Korea hebben bedrijven een soortgelijke regeling. In Japan zelfs al vanaf 1947. Nike is sinds 2007 een van de weinige bedrijven van wereldniveau dat in zijn gedragscode recht geeft op menstruatieverlof.
lol
lolquote:
KFC?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kennelijk, kunnen beter gewoon kip gaan eten
Nee, wel een huisje in Amsterdam gekochtquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is het vriend.
Nog dure tripjes gepland?
Nee al zijn geld is op aan de huurmoordenaar voor Rezania.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is het vriend.
Nog dure tripjes gepland?
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee al zijn geld is op aan de huurmoordenaar voor Rezania.
ben jij een beetje donker?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
daar is iedereen hier te blank voor
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee al zijn geld is op aan de huurmoordenaar voor Rezania.
Over een jaar is er echt wel een kabinet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
Jullie moeten Elan wel even aan zijn afspraak met mij houden. Als er morgen geen kabinet is win ik de weddenschap en een Fok-abo-upgrade, maar meneer negeert mijn posts er tegenwoordig over.
Is dit een nieuwe fittie in wording?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
Jullie moeten Elan wel even aan zijn afspraak met mij houden. Als er morgen geen kabinet is win ik de weddenschap en Fok-abo-upgrade, maar meneer negeert mijn posts er tegenwoordig over.
Elan in een notendop.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
Jullie moeten Elan wel even aan zijn afspraak met mij houden. Als er morgen geen kabinet is win ik de weddenschap en een Fok-abo-upgrade, maar meneer negeert mijn posts er tegenwoordig over.
Als ik in DH ben, zal ik eens kijken.quote:
Hier gaan de gekleurden altijd naar Burger King, bij gebrek aan KFC.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Doe je mond dicht, het stinkt hier naar zaad nu hahaquote:
Ik ben er serieus nog nooit geweest. Maar dat komt omdat de dichtstbijzijnde voor mij waarschijnlijk in Amsterdam zit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe je mond dicht, het stinkt hier naar zaad nu haha
hier ookquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik in DH ben, zal ik eens kijken.
[..]
Hier gaan de gekleurden altijd naar Burger King, bij gebrek aan KFC.
Ik zeg niks meer.quote:
Morgen pak ik de originele post er wel even bij. Zowel van de afspraak als die waarin je hem bevestigt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Over een jaar is er echt wel een kabinet.
Ik wist dat je deze ging makenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe je mond dicht, het stinkt hier naar zaad nu haha
geen idee of die in DH zitquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik in DH ben, zal ik eens kijken.
[..]
Hier gaan de gekleurden altijd naar Burger King, bij gebrek aan KFC.
je mist niks, is niet zo bijzonderquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben er serieus nog nooit geweest. Maar dat komt omdat de dichtstbijzijnde voor mij waarschijnlijk in Amsterdam zit.
Goedquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wel een huisje in Amsterdam gekocht
Daar?
Aw. Blok zequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen naarlingen in mijn dm meer
Je hebt een twee voor de prijs van 1 gekocht en zoekt nog een slachtoffer extra?quote:
Succesquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Morgen pak ik de originele post er wel even bij. Zowel van de afspraak als die waarin je hem bevestigt.
Is soms wel vermakelijk in de avond. 50% op gevechten.quote:
Ik googelde en zag DH en Rotterdam.quote:
Slachtoffer voor wat?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt een twee voor de prijs van 1 gekocht en zoekt nog een slachtoffer extra?
Ja omdat je mij net DM'de en zei dat ik dat moest zeggen omdat je zelf niet durft.quote:
Lijkt me ook niet nee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:53 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
je mist niks, is niet zo bijzonder
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is soms wel vermakelijk in de avond. 50% op gevechten.
Popo gelukkig altijd dichtbij.
[..]
Ik googelde en zag DH en Rotterdam.
Wat doen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar was ik 2 weken geleden ook
Wat te doen
Ik zou me bedreigd voelen, CKquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt een twee voor de prijs van 1 gekocht en zoekt nog een slachtoffer extra?
TR, dm-openbaringquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja omdat je mij net DM'de en zei dat ik dat moest zeggen omdat je zelf niet durft.
Joden lopen altijd weg, ow wachtquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trek je je serieus terug uit de afspraak die we hebben gemaakt?
BA?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat doen?Overstappen met BA zeker
Heb huisje daar hé
Kan niet dm'en en pm'en en jij doet alsof ik afspraken niet na kom.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trek je je serieus terug uit de afspraak die we hebben gemaakt?
weetnie wat ik mij hierbij moet voorstellenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, maar heb jij dan ook tepels als sigarenpeuken?
Investmentquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
BA?
Was 2 wk geleden daar voor overstap naar DCA
Waarom heb jij een huis in detroit, mijn beste Elan?
Hij had een jaar geleden nog een WW en een skeere Polo. Dus geloof niks van wat hij zegt hoor. Met z'n 6 cmquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
BA?
Was 2 wk geleden daar voor overstap naar DCA
Waarom heb jij een huis in detroit, mijn beste Elan?
http://www.dumpert.nl/med(...)r_zijn_vriendin.htmlquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:57 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
weetnie wat ik mij hierbij moet voorstellen
Je zei zojuist zelf dat je de gemaakte afspraak niet nakomt, maar ik kan er dus gewoon vanuit gaan van wel?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan niet dm'en en pm'en en jij doet alsof ik afspraken niet na kom.
Heb nog steeds Polo. WW was ook gewoon riant verderquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij had een jaar geleden nog een WW en een skeere Polo. Dus geloof niks van wat hij zegt hoor. Met z'n 6 cm
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_zijn_vriendin.html
omdat je zomaar stoer doet hier kom ik m niet na inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zei zojuist zelf dat je de gemaakte afspraak niet nakomt, maar ik kan er dus gewoon vanuit gaan van wel?
Open maar gewoon een topic dan als het zo ver is. Aan de schandpaal met zulk tokkievolk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar is het te vroeg voor. Ik ga ervan uit dat meneer betrouwbaar is.
Ga jij dan ook?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef SideEffect2.0 het volgende:
vecht het anders allemaal uit in GRTD
zeg het zequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef SideEffect2.0 het volgende:
vecht het anders allemaal uit in GRTD
Dit vraagt om een shaming topic met alle posts.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
omdat je zomaar stoer doet hier kom ik m niet na inderdaad
misschien dan toch maar een keer gaanquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet toch een beetje huilen omdat ik er niet over mee kan praten
Dm mij ff het topic als het zover isquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit vraagt om een shaming topic met alle posts.
Morgen even alles opzoeken.
Bedriegers.Geen karakter.
Primaquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit vraagt om een shaming topic met alle posts.
Morgen even alles opzoeken.
Ik vrees dat ik dat vergeet, maar als je KLB in de gaten houdt kom je hem vanzelf tegen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dm mij ff het topic als het zover is
Ik hoop dat PSV dit weekend Ajax voorbij gaat op de ranglijstquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
Ik hoop dat GroenLinks afhaakt en dat Geert eens een kans krijgt. De grenzen moeten gewoon dicht
Kom niet buiten deze SCquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat vergeet, maar als je KLB in de gaten houdt kom je hem vanzelf tegen.
Je kunt beter een admin dm'en dat ze mn dm ban opheffen, heb geen mogelijkheid dit op te lossen verderquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat vergeet, maar als je KLB in de gaten houdt kom je hem vanzelf tegen.
quote:
Ik zie het. Snap dat echt niet, mensen die alleen maar in één SC posten en verder nergens op FOK!quote:
Rustig tegen Hansiequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV dit weekend Ajax voorbij gaat op de ranglijst
Autismequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het. Snap dat echt niet, mensen die alleen maar in één SC posten en verder nergens op FOK!
PM een adminquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt beter een admin dm'en dat ze mn dm ban opheffen, heb geen mogelijkheid dit op te lossen verder
Ik reageer ook wel eens buiten de SC, maar dan kom ik bijna nooit verder dan 'goed topic vogeltjesdans' enzoquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het. Snap dat echt niet, mensen die alleen maar in één SC posten en verder nergens op FOK!
En bokt.nl.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ach, over een paar maanden winnen ze de Europa Leaguequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV dit weekend Ajax voorbij gaat op de ranglijst
Oh ja duh. Wacht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Melding
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Ik hoop dat het ze luktquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, over een paar maanden winnen ze de Europa League
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oké, ik meld het wel even dan. Aan de schandpaal met die mensen zonder eergevoel.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Halve finale zou ik al mooi vinden, Schalke moet toch mogelijk zijn
Is niet onmogelijk ofzo iddquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Halve finale zou ik al mooi vinden, Schalke moet toch mogelijk zijn
je kan mailen naar forum@fok.nl. Amarantha houdt niet van werken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:12 schreef Elan het volgende:
vraag ook ff voor mn VBL ban ama
zeg maar dat ik niet in de SC zal posten desgewenst
kan niet inloggen op die email is van mn oude internet abo en dus opgehevenquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
je kan mailen naar forum@fok.nl. Amarantha houdt niet van werken.
Klopt. Maar geen ploeg in goede doen dit seizoen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel Bundesliga, die hanteren doorgaans ander tempo.
Ik schat ze ook wel hoger in hoor, dat Schalke. Voor hetzelfde geld wordt Ajax met 2 x 3-0 opgerold. Zeker als ze zo spelen als tegen Excelsior of Kopenhagen uitquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel Bundesliga, die hanteren doorgaans ander tempo.
meen je hansquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik schat ze ook wel hoger in hoor, dat Schalke. Voor hetzelfde geld wordt Ajax met 2 x 3-0 opgerold. Zeker als ze zo spelen als tegen Excelsior of Kopenhagen uit
Zal het even vragenquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:12 schreef Elan het volgende:
Nice 8/10quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
je kan mailen naar forum@fok.nl. Amarantha houdt niet van werken.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie gaat er naar jouw goddelijke lichaam kijken?
Ik kan morgen alleen tussen 18:00 en 22:00 kijken, maar ik denk dat ik meer tijd nodig hebquote:
10 seconden heb je toch genoeg aan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan morgen alleen tussen 18:00 en 22:00 kijken, maar ik denk dat ik meer tijd nodig heb
Het gaat toch alleen om kijken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
10 seconden heb je toch genoeg aan?
Elan heeft geen rechten in KLB.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Elan zal nu wel lafjes een TR gaan zetten om het topic te laten sluiten.
Sneu, zo'n tr zettenquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Elan zal nu wel lafjes een TR gaan zetten om het topic te laten sluiten.
Niemand heeft rechten op FOK!.quote:
Wanneer ga je kaas-' abbo upgraden?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:12 schreef Elan het volgende:
Dan stuur je het met je huidigequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
kan niet inloggen op die email is van mn oude internet abo en dus opgeheven
haha abboquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:37 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wanneer ga je kaas-' abbo upgraden?
Wat een dombboquote:
je bent gewoon weer te laatquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is het ongekend rustig hier.
Ik ook niet. Maar in VBL hoeven ze hem ook niet meer lees ik.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus een geschiedenis begrijp ik?Ik kende hem nog niet verder.
Is goed HRRCquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:41 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat mag als afkorting, stomme vmbo-er
Ik kan je wel wat gevoelige snaren dm'enquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is het ongekend rustig hier.
Homoquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat gevoelige snaren dm'en
Watquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:48 schreef HPLC het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat domme beeld
Ja, dat kan toch niet manquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:48 schreef HPLC het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat domme beeld
Haha sukkelquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:50 schreef HPLC het volgende:
o, er stond stomme vmbo'erIk kan ook al niet lezen
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
En je komt duidelijk ook niet verder dan het vlog topic, Braddies YT en deze sc
quote:
Geniaal hoor, 3 posts van alleen jezelfquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:56 schreef goodtripbob het volgende:
ONZ / [meedoetopic] Maak *hier* een verhaal uit korte stukjes serie/film
Meedoen jullie! moeten jullie ook kunnen! Geniaal topic van mij. kost paar minuten denkwerk
Wat is denken?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geniaal hoor, 3 posts van alleen jezelf
stormlooptopicquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:56 schreef goodtripbob het volgende:
ONZ / [meedoetopic] Maak *hier* een verhaal uit korte stukjes serie/film
Meedoen jullie! moeten jullie ook kunnen! Geniaal topic van mij. kost paar minuten denkwerk
Dat was sarcastisch.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar in VBL hoeven ze hem ook niet meer lees ik.
Ja, mag.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat gevoelige snaren dm'en
Waarom?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wel jammer, ik ben nog steeds geblokkeerd
Doe eens fucking normaal debiele tokkie jij hebt echt een enorm probleem.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is je punt nu precies? Dikke moslima
Hahaquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe eens fucking normaal debiele tokkie jij hebt echt een enorm probleem.
SOWquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe eens fucking normaal debiele tokkie jij hebt echt een enorm probleem.
Ik heb me inderdaad al 2 weken niet geschorenquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOU JE DEBIELE TIEVUSBEK ACHTERLIJK BAARDAAP
Harige benenquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb me inderdaad al 2 weken niet geschoren
hi5quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb me inderdaad al 2 weken niet geschoren
Jij bent geobsedeerd door dat ventje man.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Eind april gaat braddie weer naar slagharen
Ja ik ook. Maar goed als iemand zegt lekker weertje he, dan vraag ik ook altijd waar?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vond dat "buiten" echt debiel, alsof iemand het ooit over het weer binnen heeft
GADVERDAMMEquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik bedoel mijn gezicht. Mijn benen zijn gisteren net gelaserd.
haha ventjequote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent geobsedeerd door dat ventje man.
valt wel meequote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vriendin van hem is pas geobsedeerdquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
anders nooit inderdaad hahaquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben helemaal labiel vandaag
Dat is echt een fucking domme vraag, ik bedoel, ze schijnen niet te bestaan, maar god, haags presteert het weer hoor, petje afquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar goed als iemand zegt lekker weertje he, dan vraag ik ook altijd waar?
Haha ja dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:12 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Die vriendin van hem is pas geobsedeerd
Ja, nee ik bedoel dat is hetzelfde als in een functioneringsgesprek over Noel zeggen dat hij de stijgende lijn te pakken heeft.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is echt een fucking domme vraag, ik bedoel, ze schijnen niet te bestaan, maar god, haags presteert het weer hoor, petje af
Oorsmeerprop, smerig kind, bahquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Mn oor voelt de hele tijd dicht, alsof er water in zit weet je wel
Fuuuuuuuuuck irritant ik word bijna gek
Denk niet dat ze weet wie dat is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zo'n Abe van de Ban snor
ik heb liever dat hij lijn 30 pakt, frontaalquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nee ik bedoel dat is hetzelfde als in een functioneringsgesprek over Noel zeggen dat hij de stijgende lijn te pakken heeft.
Snap je?
Tong opent er anders altijd een topic over na zijn banquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat ze weet wie dat is.
Maar goede snor.
Waar heb jij je stofzuiger staan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:12 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Die vriendin van hem is pas geobsedeerd
quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb liever dat hij lijn 30 pakt, frontaal
het enige dat stijgt zijn de lepels van m'n heftruckquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nee ik bedoel dat is hetzelfde als in een functioneringsgesprek over Noel zeggen dat hij de stijgende lijn te pakken heeft.
Snap je?
Op Noel zijn lul.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar heb jij je stofzuiger staan?
Ik vraag dit voor een vriendin
Na twee weken?!quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zo'n Abe van de Ban snor
quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oorsmeerprop, smerig kind, bah
Ik ken hem natuurlijk. Legendarische snor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tong opent er anders altijd een topic over na zijn ban
Tot groot verdriet van cachetquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het enige dat stijgt zijn de lepels van m'n heftruck
quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat ze weet wie dat is.
Maar goede snor.
Ja, hij post nu onder Dimachaerusquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Is user Dimens hier ergens (onder een andere naam)?
Tot over een paar dagenquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb liever dat hij lijn 30 pakt, frontaal
Nou, ik ben daar expert in tegenwoordig en ik schat maximaal 24 uur.quote:
Heb me niet meer geschoren sinds ik jou heb gezien.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]moet je dit nou zeggen, heb toch google!
Maar nee, en ook nee.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja mag ook achter instappen hoor, als je dat liever hebt
stumper
hehehequote:Op woensdag 29 maart 2017 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb me niet meer geschoren sinds ik jou heb gezien.
Morgen maar weer even doen.
Liever in Mozy's dm, hebben we nog wat te lachen op 450quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
open een fb topic anders, kan je daar janken
Laten we het gezellig houden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
open een fb topic anders, kan je daar janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |